Solet nytte Kyllikki.Killerhangar kirjoitti:Kyllikki?Ei mun rakas nyrkki-kyllikkini kylläkää tota kirjottanu
Täään ihmetyttää se, että miten voi 8h yöunien jälkeen olla vieläkin väsyny

Solet nytte Kyllikki.Killerhangar kirjoitti:Kyllikki?Ei mun rakas nyrkki-kyllikkini kylläkää tota kirjottanu
Täään ihmetyttää se, että miten voi 8h yöunien jälkeen olla vieläkin väsyny
Itellä sama! Nukuin 9&puol tuntia-Mane. kirjoitti:Heräsin kerranki virkeenä.
Ite ihmetyttää se että matikan kirjassa 20 sivua jäljellä.MrSuomi kirjoitti:Se, että mitä helvettiä mä teen täällä ku itekkään oo koskenu LS:sään moneen kuukauteen (vaikka on pitäny monta kertaa pelata sitä.)Tosin kahtelen LS13 screenshotteja ja seuraan jotai tiettyjä alueita ja aiheita.
E: Ja se, että on pari kuukautta ja vähän päälle (vai mitä olikaan) kesälomaan.
Se ihmetyttää että meillä hissa on tehty jo.suomi mies kirjoitti:Ite ihmetyttää se että matikan kirjassa 20 sivua jäljellä.
30 sivuu jälellä 5. matikan kirjaa tänä lukuvuotena.suomi mies kirjoitti: Ite ihmetyttää se että matikan kirjassa 20 sivua jäljellä.
Itelläki tuli joskus vuos aikaa koko ajan varotuksiakekkonen kirjoitti:Se kun ei oo tullu pitkää aikaan varoituksia
Mr-Wedenoja kirjoitti:Mulla nyt ei luokanvalvoja enään yksinkertasesti jaksa istuttaa poissaoloja/myöhästymisiä/koulualueelta poistumisia yms. Kuulemma sillä oo ittellä aikaa olla istuttamassa kuin paljo mun pitäis olla
Ja kävin sitte wilmaa kattomassa pitkästä aikaa niin oli menny 300 poissaolon raja rikki näköjään
Homekoulu ja homeallergia ei mee yhteen kovin hyvin. Sairaana helevetin usein sen takia.eeppinen kirjoitti:Mr-Wedenoja kirjoitti:Mulla nyt ei luokanvalvoja enään yksinkertasesti jaksa istuttaa poissaoloja/myöhästymisiä/koulualueelta poistumisia yms. Kuulemma sillä oo ittellä aikaa olla istuttamassa kuin paljo mun pitäis olla
Ja kävin sitte wilmaa kattomassa pitkästä aikaa niin oli menny 300 poissaolon raja rikki näköjään
onko tossa mitää järkee,mitä oot tehny ton ajan? ku oot ollu poissa koulusta?