Teharit ja kaikki, pitäs vissiin huommena vaikka suunnitella adapteri vakio välipillin ja turbokitin välii.

Sanoppa nyt ku oot ylin mopokeisari, nii että kuka ei tunnista PV:tä keulasta??AkStunt80 kirjoitti:PV ei näy kunnolla, mutta siltä tunnistin! Ikävä on omaa pevuttia
No yks tamperelaine kaveri kysy joskus tekstiviestillä, että "Toimiiko PV ilman tulpanjohtoo?" Vittu ei oo enää sitä puhelintaleepu kirjoitti:Sanoppa nyt ku oot ylin mopokeisari, nii että kuka ei tunnista PV:tä keulasta??AkStunt80 kirjoitti:PV ei näy kunnolla, mutta siltä tunnistin! Ikävä on omaa pevuttia
Detsi on aina ruma.jimi555 kirjoitti:Dt on aina hieno
Huutelee ikivanhalla räksällä.fordmies4610 kirjoitti:Detsi on aina ruma.jimi555 kirjoitti:Dt on aina hieno
Sitte?Massey_man kirjoitti:Huutelee ikivanhalla räksällä.fordmies4610 kirjoitti:Detsi on aina ruma.jimi555 kirjoitti:Dt on aina hieno
Tiedän, tarkoitat, et mä ajan ranskalaisilla, toiset kiinalaisilla ja venäläisillä, oli niin hauskaa, et nauroin melkeinOhtonen kirjoitti:Toiset sentää ajjaa mopeteilla eikä ruualla.Jos tajuatta mitä meinaan.
Tuppurainen kirjoitti:Pelottaa ajatellakkin, et massikkamiehen gilera on joko pommi tai raato
Kyllä Gilera voittaa yhen pösön mennen tullen.Tuppurainen kirjoitti:Tiedän, tarkoitat, et mä ajan ranskalaisilla, toiset kiinalaisilla ja venäläisillä, oli niin hauskaa, et nauroin melkeinOhtonen kirjoitti:Toiset sentää ajjaa mopeteilla eikä ruualla.Jos tajuatta mitä meinaan.
Perusteles väittees?RainBow_ kirjoitti:Kyllä Gilera voittaa yhen pösön mennen tullen.Tuppurainen kirjoitti:Tiedän, tarkoitat, et mä ajan ranskalaisilla, toiset kiinalaisilla ja venäläisillä, oli niin hauskaa, et nauroin melkeinOhtonen kirjoitti:Toiset sentää ajjaa mopeteilla eikä ruualla.Jos tajuatta mitä meinaan.