nuo vanteet on kyllä vielä rumemmat ku ne mikkä oli siinä ennen siis ne mun tekemät

Teeppä ite tohon vanteet

Edit. Nyt ne kuvat toimiiki!
Nepä voi olla erikoisvanteet! koska se on tieliikenne traktori..Traktori_Mies kirjoitti:jaamutei noi näytä oikeilta ku ne oon saman set edes ja takana
Uuden?? Tuonhan saa ladattua, mullakin on ollut joskus tommoinen aurinko..Valtra_S352 kirjoitti:Tein uuden skinin auringolle:![]()
No siis, minulle se on uusi, kun itte sen kuvahausta hain ja värjäsin ja kumitin sillä "kumilla" ne sellaseksi läpinäkyväksi ja yms kaikkee..MB_Trac kirjoitti:Uuden?? Tuonhan saa ladattua, mullakin on ollut joskus tommoinen aurinko..Valtra_S352 kirjoitti:Tein uuden skinin auringolle:![]()
Varmaan se oliski hienoo, jos olisn laittanu oman nimen vaan siihen ja se on 352..Traktori_Mies kirjoitti:Varmaan tarkottaa tota tekstiä: By. Valtra_s252
Niin... Siitä se idea lähtikin.. Halusin tehä "Suomalaisen" auringon myös.MB_Trac kirjoitti:Okei, joku vaan on tehnyt aikasemminkin tuommoisen samanlaisen..
Kiitos, Aattelin juu laittaa ku tossa on semmone valmiina mut piilotin sen!Motokuski kirjoitti:Nätti traktorikaivuri! Tee vielä etukuormain tuohon.