Suunniteltu 22" näytöille. Siksi välit noissa.
Eikö 6400 tehty justiisa kytkinremppa? Vai oliko se 865?valtravalmet kirjoitti:6400 kytkimes häikkää.Oon sitte aurannu 865.
Eiköhän se 865 ollu, eikös siittä kuviaki ollu.Jeppe kirjoitti:Eikö 6400 tehty justiisa kytkinremppa? Vai oliko se 865?valtravalmet kirjoitti:6400 kytkimes häikkää.Oon sitte aurannu 865.
No ei voi mittää. Tais jäähä varminkivideot kuvvaamattaNevamies kirjoitti:Veikkaan kanssa että vääntö loppuu koneesta. koska ihan hyvin tuonne menee video...
Me oltiin kutosella luokkaretkellä turkin alanyas.Jeppe kirjoitti:Me oltiin kutosella luokkaretkellä kans Fazerin tehtaalla ja heurekas.
Helvetin ahasta siel ainaki on, koko ajan saa kattoo et onko vaatteet kähvelletty päältä, tjsp.sutki kirjoitti:Kavereiden kanssa eksyttiin vahingossa olikse se nyt asema nimisessä paikassa oleva hese ja ainoat suomalaiset koko paikassa. Ja myöhemmin yhen kaverin kanssa olin taas jossaki paikassa jossa ei suomalaisia ollut, vain maahanmuuttajia niin vähä rupes jo jännittämään
Siinä mun helsingin kokemukset
Ei jumalauta.Matias98 kirjoitti:Me oltiin kutosella luokkaretkellä turkin alanyas.Jeppe kirjoitti:Me oltiin kutosella luokkaretkellä kans Fazerin tehtaalla ja heurekas.