Tässä otoksia Foorumin taso - topiicista (http://www.ls-fin.com/foorumi/viewtopic ... 13&t=12787):
Eikö ylläpito lukenut tätä aluetta? Ja, jos lukivat, miksi he eivät tehneet mitään?"Muistaakseni aika moni foorumin käyttäjistä lupasi jo edellisessä tasoa koskevassa ketjussa parantavansa käyttäytymistään, mutta miten kävikään? Osa paransi, ja käyttäytyvät edelleen hyvin, mutta entä sitten ne loput, pari kuukautta ja meno oli samanlaista kuin ennenkin.."
"Ja miksi kukaan ei tee asialle mitään?
Nukkuuko ylläpito, modet ja järjestelijät?
Vai oliko vaan kiva taistella taannoin muinoin muita vastaan?
Ja nyt antaa olla kuin paskan pellossa keväällä?"
"Tämä, ja Killeriki tietään ton ja koko aja vittuilemassa.
Tahi sit ku Mirska ilmestyy, ja sen perässä o viitisen sivu puhasta vittuilua.
viewforum.php?f=188 tuolla alueellakin näkyy selvästi kaikki nää
2-4lk:st ku tulee ja onnistuu just pääsemään rekisteröitymisestä läpi,ja sitte yrittää kinuta samanlaista
rattoria ku sedällä tahi isäpappallla o."
"Ja täällä myös: viewforum.php?f=354 on meno riistäytynyt vähän käsistä. "Eräät" - henkilöt tekevät monta blogia ja sitten he lopettavat yhden blogeista heti kun se ei saa kommenteja.
Joten sinä siellä!
ÄLÄ TEE MONTA BLOGIA YHDESTÄ PELISTÄ!
Lukijat arvostavat mieluummin jännittäviä juonenkäänteitä kuin sitä, että sinä teet aina vain muutaman/parin päivityksen ja sitten vaihdat uuteen blogiin.
Toki vaihtaminen on sallittua jos blogi ajautuu ns. "umpikujaan" ja sinä et keksi uutta tarinaa."
"Sitten foorumille on syntynyt näitä "jumalia".
Ännää nyt kaikki nuoleskelee niin, että sen ei tarvihe varmaa ees vessassakaan käydä. Joitai sitte haukutaa vitusti.
Eikö vois olla vähän enempää tasa-arvosuutta?"
---
Ja sitten tämä minun haukkuminen... Mitä ihmettä te oikein ajattelette?! Teitä maalaisiako ei saa syrjiä, mutta kaupunkilaisia saa?! Miettitää vähän mitä puhutte. Ja kiusaaminen on vielä raukkamaisempaa kun se kohdistetaan yksittäiseen ihmiseen.
---
Tässä on vielä minun ehdotuksiani foorumin parantamiseen:
- Kirjoitustyylin täytyy parantua! Monet kirjoittavat täällä foorumilla niin epäselvästi, että kukaan ei saa viesteistä mitään selvää.
- Kiusaamisen ja haukkumisen on ehdottomasti loputtava!
- Muutenkin yleinen ystävällisyys ei olisi varmaan haitaksi.
- Multiplayer - servuja on liikaa. Mikään niistä ei ole melkein koskaan auki, ja topiicit ovat täynnä tuplapostausta.
- Voikohan se "kaikkien kaveri" - henki vielä toteutua, minä luulen että voi. Siihen tarvitaan kaikkien käyttäjien toimia.
- Ylläpidon ja moderaattoreiden aktiivisuus! Ylläpitoa ei näy täällä melkein koskaan, ja moderaattorit ovat aivan muissa touhuissa kuin siivoamassa alueita.
- Pyynnöt - aluetta täytyisi varmaan myöskin siivota, mitään ei ole tapahtunut aikaisemmista topiiceista.
- Älä tee muille allekirjoituksia jos et osaa tehdä niitä kunnolla!
- Asiattomien ja spämmäystä sisältävien viestien keräily voisi loppua.
Mitäköhän näistä huomioista opimme? Keskustellaan tässä topiicissa.