Saitko kesätöitä?
- Töötti_miäs
- Kielet: Suomee ja eklantii
- Multiplayer tunnuksesi?: Töötti_miäs
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Koppinen
- Kielet: Suomi, Englanti. Saksaa ymmärrän vähäsen.
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: Saitko kesätöitä?
Kotona. Pääosin ruokapalkka mut joskus saan palkkaakin. sitte viel + omat hommat.

Kiitos Simppai!
"It can hold me down, but i'll get up, a true farmer will never give up"
-
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Iiro(fin)
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Kummille tekee peltotöitä sun muita töitä, heti, kun pellot sulaa ja palkasta en sit tiiä mithää.
#Kiljupönttö
- Killerhangar
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Ei tietoo viel. Tässä kuussa tulee infoa. Jos ei pääse samaa paikkaa ku viime kesänä ni mietin jos taksia renkinä.
Ja epäilen Temeksi, että suolle ottavat konin hanakasti töihin jos ei kokemusta ajosta ole. Nuija tällästä joskus puhunu ku pohdin että pitäiskö yrittää...
Ja epäilen Temeksi, että suolle ottavat konin hanakasti töihin jos ei kokemusta ajosta ole. Nuija tällästä joskus puhunu ku pohdin että pitäiskö yrittää...

"The important thing is to keep trying" - Keiichi Tsuchiya
Lentävä lestadiolainen/FIN-SWE-NOR
- Ruzi
- Moderaattori
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Nii siis pittää olla kokemust nevakonehommist vai ihavaa rattorikokemust?Killerhangar kirjoitti:Ei tietoo viel. Tässä kuussa tulee infoa. Jos ei pääse samaa paikkaa ku viime kesänä ni mietin jos taksia renkinä.

- turvenuija
- Kunniakäyttäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: turvenuija (fin)
Pelaruzi kirjoitti:Nii siis pittää olla kokemust nevakonehommist vai ihavaa rattorikokemust?Killerhangar kirjoitti:Ei tietoo viel. Tässä kuussa tulee infoa. Jos ei pääse samaa paikkaa ku viime kesänä ni mietin jos taksia renkinä.
Ihan rattorikokemuksella pääsee , mutta aina o plussaa jos oot ollu nevalla.
Ja joo turvetta sitä lähetään nostaan.
Palkkaa en huutele.

Kiitti Jespa

<Tele_> Apua, näytön ohjaimen lämmöt nousi 44 selssiuteen, ku aloin kahtoa pasilaa, kärähtääkö tää kohta?
- Ohtonen
Täällä ottavat iliman kokemustahi kuhan sattuu se työ-lupa oleen.
Tietysti se rakvatoorikokemus pittää olla.

Kiitoksia JGFIN!
#Kiljupönttö
-
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Kesätyöpaikkoja on kyl pari:
-Sedän tuvesuolle ajaan VALMETILLA!
-Ja metsän istutusta siinä sivussa.
-Sedän tuvesuolle ajaan VALMETILLA!

-Ja metsän istutusta siinä sivussa.

Intel Core i5 2320|nVidia GeForce 550 ti|64bit Windows 7|
Manki projektia! --> http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... 75#p377575
- turvenuija
- Kunniakäyttäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: turvenuija (fin)
Ei turveruukilla tai yksityisellä tarvi sitä olla. Vapon paskaa se kortti on.Ohtonen kirjoitti:Täällä ottavat iliman kokemustahi kuhan sattuu se työ-lupa oleen.Tietysti se rakvatoorikokemus pittää olla.

Kiitti Jespa

<Tele_> Apua, näytön ohjaimen lämmöt nousi 44 selssiuteen, ku aloin kahtoa pasilaa, kärähtääkö tää kohta?
-
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Vanha ihana PowerPark, joutunu jo nytte töihi.. Työpisteestä en kerro sen enempää, ettei teirän tarvi mua tulla kiusaamaan.
Ja palkka on semmoinen sopiva 7,9e/h, mutta kesän aikana pitäisi nousta 8,6e/h, tai jopa jo ennen kesää. 

Strix X570-E | R7 5800X | H150i AIO | Strix GTX1070 | 32Gb 3200MHz | RM650x | Define R6 TG
-
- Kielet: Suomi, English & Svenska
Sain iskän kaverilta paalaustöitä kesäkuusta elokuun alkuun.
Palkka 10€/h
Paalaus kalusto on New Holland T6080 ja joku nyykkäri paalain.
Palkka 10€/h
Paalaus kalusto on New Holland T6080 ja joku nyykkäri paalain.

- HolsetPower
- Kielet: Suomi englanti
K
otona kaiken laista pientä mm ruohon leikkuu 1ha 5€ kerta

-
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Kerro nyt vaan tuun kesällä morjestaan!Jespa kirjoitti:Vanha ihana PowerPark, joutunu jo nytte töihi.. Työpisteestä en kerro sen enempää, ettei teirän tarvi mua tulla kiusaamaan.Ja palkka on semmoinen sopiva 7,9e/h, mutta kesän aikana pitäisi nousta 8,6e/h, tai jopa jo ennen kesää.

- Aecel
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Jepa.Erkka kirjoitti:Isseellä koko kesä,ruoka palkalla.
Miksei täällä humppa soi?
Saat epäillä. Mistä se nevahomma pitäis sit alottaa? Mistä sitä kokemusta muuten saa muuta kuin tekemällä töitä? Kysy vaan että oonko ennen ajanu traktoria ja tietysti sanoin että olen koska näin olen myös tehny. Koko talven auraillu jäärataa auki ja autoa vedelty pois penkoista. Peltohommiakin on tullu tehtyä Case MXM 155:lla. Ja mm. tänään kävin auraamassa kylällä teitä puhtaaksi tosta sohjosta T162:lla.Killerhangar kirjoitti:Ei tietoo viel. Tässä kuussa tulee infoa. Jos ei pääse samaa paikkaa ku viime kesänä ni mietin jos taksia renkinä.
-
Samaa vunteerasin, että pitääkö olla seppä syntyessään päästäkseen nevahommiin? Ei hommasta mitään kokemusta oo, mutta kai sekin jostain pitää alottaa?
- Killerhangar
Kumma juttu ku vähä reilu vuos sitte et ollu traktorilla yhtää ajanu. Etköhä oo iha tarpeeks kusetannu ku joskus väiti itteäs -94ks metalli-amikses ja totuushan on se että sulla ei oo ees puberteetti alkanu vielä...Temeksi kirjoitti:Saat epäillä. Mistä se nevahomma pitäis sit alottaa? Mistä sitä kokemusta muuten saa muuta kuin tekemällä töitä? Kysy vaan että oonko ennen ajanu traktoria ja tietysti sanoin että olen koska näin olen myös tehny. Koko talven auraillu jäärataa auki ja autoa vedelty pois penkoista. Peltohommiakin on tullu tehtyä Case MXM 155:lla. Ja mm. tänään kävin auraamassa kylällä teitä puhtaaksi tosta sohjosta T162:lla.Killerhangar kirjoitti:Ei tietoo viel. Tässä kuussa tulee infoa. Jos ei pääse samaa paikkaa ku viime kesänä ni mietin jos taksia renkinä.

Niin? Ei mua edes kiinnosta sun pätemiset. N. 98% foorumilaisista ei haluis ees katella sua tääl nii mitä sit teet täällä vielä? Jos vuosi sitten en ollu ajanu traktoria niin mitä sitten? Miksi en ois voinnu ajaa viime kesänä? Ei se mun ongelma oo jos sä et oo nuoruudessas päässy kokeilemaan kaikkea. Pitäisit vaan huolen omista asioista ennenku tuut tänne pätemään. Jos sulla ei oo mitään aiheeseen liittyvää niin älä sitten edes aloita.Killerhangar kirjoitti:Kumma juttu ku vähä reilu vuos sitte et ollu traktorilla yhtää ajanu. Etköhä oo iha tarpeeks kusetannu ku joskus väiti itteäs -94ks metalli-amikses ja totuushan on se että sulla ei oo ees puberteetti alkanu vielä...
Allekirjotuksessas oleva "Foorumin fiksuin käyttäjä" ei edes voisi olla sun nimen yhteydessä.
- Killerhangar
Ja senki joku vittuuntunu lampaanpanija heitti joskus ja totesin että ku porukkaa kattoo niin pitää kyllä paikkansa. Se vaan että ei suhun uskois oma äitiskään. Viikon ehkä voit töitä tehdä, jos tollasta jaksaa siellä ees katella. JOs sä nyt haluat alkaa väitellä ni siitä vaan, häviit kuiteski ja pyydät jeppeä taas bännäämää mut 

- Mr_Simppa.
- Kielet: Suomi, Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Mr_Simppa.
- Erikoisosaamiseni: Skinaaminen
Etkö sää Lilleri vois vähä hellittää ?? Kiusaat näitä penskoja täällä, ku varsin hyvin tiiät että niillä keittää heti jos sanoo jotai
Toisaalta mukava lukea näitä sotia täällä..

- Diesel Power
- Paikkakunta: Sitä ei kovin moni tiiä, harva arvaa ja kaikille ei kerrota ;) .
Kotona iskällä hommissa. Palkan saan selville sit kun työt on tehty.
Viimonen kesä, mikäli äitillä on vaikutus valtaa.. Sen mielestä töitten tekeminen kotona ei oo yhtä "arvokasta" työtä kuin jossain muualla koska oon töissä kotona.. Onko se muka näin? Kuitenkin oon ihan virallisesti töissä iskälle..

Made by: Jespa
Et ole vieläkään vastannu tohon että miksi en vois ajaa traktoria? Toistamiseen sanon, että pidä se pääs kiinni siihen asti kunnes osaat olla päteemättä. Kateellisuuden susta kyllä huomaa pitkälle. Helppohan se on sieltä ruudun takaa aukoa, mutta voisin veikata että sulta ei löydy munaa sanoa päin naamaa yhtään mitään. Itse lopetan tämän tähän. Jos on sanottavaa niin laita yleiseen keskusteluun.Killerhangar kirjoitti:Ja senki joku vittuuntunu lampaanpanija heitti joskus ja totesin että ku porukkaa kattoo niin pitää kyllä paikkansa. Se vaan että ei suhun uskois oma äitiskään. Viikon ehkä voit töitä tehdä, jos tollasta jaksaa siellä ees katella. JOs sä nyt haluat alkaa väitellä ni siitä vaan, häviit kuiteski ja pyydät jeppeä taas bännäämää mut
- Killerhangar
Vaikee olla vaatimaton kun on vitun hyväMr_Simppa. kirjoitti:Etkö sää Lilleri vois vähä hellittää ?? Kiusaat näitä penskoja täällä, ku varsin hyvin tiiät että niillä keittää heti jos sanoo jotai![]()

Kyllä hän mulla paikka olis yhellä tilalla, sinne jos ei parempaa tuu.
Tämä on vastaja voitte jättä viestin äänimerkin jälkeen.
- Mr_Simppa.
- Kielet: Suomi, Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Mr_Simppa.
- Erikoisosaamiseni: Skinaaminen
Nii siis ne ottaa sut jos eivät saa parempaa ?