Huomenna +4 astetta ja sunnuntaina -15 astetta.

Mitä nää sielä?Tm100 kirjoitti:Mikäs täällä kiuruvedellä ollessa
Kävin äskö testaan oli ne paremmat mitä normit vaa ei ne H4 xenon lookkeja vieMassey_man kirjoitti:Itel on mopossa h4 xenon look mut omasta mielestä ei eroa normi h4:sta.maatila kirjoitti:Piti ostaa oulun puuilosta pösöön köyhän miehen xenonitEli xenonlook polttimot en tiiä onko nuo H7 xenon lookit yhtä hyvät mitä mitä H4. Nissaniin joskus laiton H4 xenon lookit ja ne oli kyllä nätit ja hyvät illalla näkee onko nuo H7 hyvät vai onko normi polttimot paremmat
Töissä mie täällä olen.maatila kirjoitti:Mitä nää sielä?Tm100 kirjoitti:Mikäs täällä kiuruvedellä ollessa
Mitä hommia?Tm100 kirjoitti:Töissä mie täällä olen.maatila kirjoitti:Mitä nää sielä?Tm100 kirjoitti:Mikäs täällä kiuruvedellä ollessa
Maatalous hommia ynnä muuta mitä vaa on.ponsse16 kirjoitti:Mitä hommia?Tm100 kirjoitti:Töissä mie täällä olen.maatila kirjoitti: Mitä nää sielä?
Millä sun pitäs ne ajaa?Onskuli11 kirjoitti:Ei jaksais ajaa iskän motolla jynkyttämiä puita. Nytki pitäis ajaa jotakin 170 mottia!
Juu juu!Tm100 kirjoitti:Maatalous hommia ynnä muuta mitä vaa on.ponsse16 kirjoitti: Mitä hommia?
sutki kirjoitti:Teeppä aikakone ja lainaat sitä mulle niin tiedän oikeat lottonumerot.
Tätäkö tarkotat?jemex kirjoitti:Hei voisko joku linkata mul sen modpackin mis on se Same ja Deutsi ja Hurliman ja sit viel joku. Sit siin oli niihin parit ja Kuikka. Ei mitää käryy minkä niminen se packi oli.
Veljen mankissa oli tollane, ja oli hyvä! Ainut, että toi on aika levee, ni pari senttiä puoleltaan leikattiin pois.Olzei_ kirjoitti:Samaa moskaa molemmat.Mutta minkälaiset meinaat ostaa tilalle? Itellä Jinkussa tommoset ja ite tykkään.: https://sparewheel.fi/product_info.php/products_id/2999