Siinä on korjattu vain singleplayer bugeja.valtra man kirjoitti:Minkäs takia 1.4.7 on ihan samanlaane ku 1.4.6? Paitti vähä lagisempi vaan..
Minecraft
- Farmari344
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi, Englanti
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Re: Minecraft

...
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Allux
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Viimeksi muokannut xFarmer, 23.01.2013 07:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

-
- Kielet: Suomi Englanti ja Ruotsi
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Siihen on korjattu vain bugeja.valtra man kirjoitti:Minkäs takia 1.4.7 on ihan samanlaane ku 1.4.6? Paitti vähä lagisempi vaan..
E:Farmari ehti näkyyn jo.

- Muhka
- Multiplayer tunnuksesi?: Muhka
- Viesti:
Kertokaa joku hyvä servu mis ei oo criefer ja jonnei. Ja sit joku texturepacx (ei Joxel)

Perästä kuuluu -Valmetin omistaja
-
- Multiplayer tunnuksesi?: MrSuomi
Sphax on hyvä texturepackki.muhka kirjoitti:Kertokaa joku hyvä servu mis ei oo criefer ja jonnei. Ja sit joku texturepacx (ei Joxel)
Edit: Ja jos sulla on kokoversio, niin murocraft. IP: murocraft.fi:25565. (Ilman viimmeistä pistettä, eli murocraft.fi:25565 )
Edit2: Tuossa on murocraftin etusivu: http://murocraft.fi/.
Viimeksi muokannut MrSuomi, 19.01.2013 15:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kone: i7 7700k @4.2GHz | ASUS STRIX Z270H-GAMING | ASUS GTX1060 6GB | G.Skill 3200MHz 2x8GB | 250GB SSD +1TB HDD | Fractal Design Define C | Seasonic 520w |
- NUFFI
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Hyvä servu jossa ei krief yms saa kamaa ilmatteeks ja toimiva servu muutenkin, ei lagaa ja sitä varmemmaksi muuttuu mitä enemmän uubelot yrittää krief 
ainoo ongelma on se, että servu on päällä vain vkl PE-Su aikana, klo 10:00-03:00 välisenä aikana,
(aamuaika voi muuttua,riippuu millon herään
)
IP puukuokkacraft.zapto.org ja kun tulee servulle, pitää käyttää silmiä ja päätään, että jagsaa lugea ne 12 kylttiäsääntöjä + koodi kyltti, ja pitää osata tehdä /msg komentoa...
ja servu on lomapäivät auki kans
servulla ei oo paljo pelaajia, koska vaikka olis pelannut 3kk putkeen, ja krieffaa sitten, yms käyttää päivityksessä ilmenneitä bugeja hyödyksi, saa pän!
Nii et tervetuloa servulle
odotan sua perjantaina siel 

ainoo ongelma on se, että servu on päällä vain vkl PE-Su aikana, klo 10:00-03:00 välisenä aikana,
(aamuaika voi muuttua,riippuu millon herään

IP puukuokkacraft.zapto.org ja kun tulee servulle, pitää käyttää silmiä ja päätään, että jagsaa lugea ne 12 kylttiäsääntöjä + koodi kyltti, ja pitää osata tehdä /msg komentoa...
ja servu on lomapäivät auki kans

servulla ei oo paljo pelaajia, koska vaikka olis pelannut 3kk putkeen, ja krieffaa sitten, yms käyttää päivityksessä ilmenneitä bugeja hyödyksi, saa pän!
Nii et tervetuloa servulle

AMD FX8320 5Ghz . Asus crosshair V Formula-Z . Radeon HD r9 390. 16Gb Ram
- Tele
- Kielet: Suomi ja svenska ja lontoo

Ny o talo valmis, vielä kellari niin aijaij.
Liikunta haisee hieltä, urheilu bensiiniltä
vittu ku kulkee kovaa ku kulkee pahaa
-
Oha tuo survivalissa makosa. 

- Farmari344
Lainattu pilvisen viesti murobbs:sästä. Tulukaa pelaamaa!
Pilvinen kirjoitti:
Aurinkomaa
Tervehdys
Ensin vähän avainsanoja: Survival, vaikein vaikeusaste, kevyt roolipelaus, täysin neitseellinen maailma, yhteisöllinen ja luonnonläheinen rakentaminen, KAIKKI teleporttaus=pois päältä.
Sitten vähän tarkemmin. (Jos et jaksa lukea kaikkea, niin luultavasti et viihtyisi meidän pitkäjännitteisellä palvelimella.)
AURINKOMAA
ALFA-testauksessa olevalle uudelle palvelimelle kaivataan yhteisöhenkisiä kävijöitä rakentamaan uuteen koskemattomaan Survival maailmaan vaikeimmalla vaikeusasteella (zombiet tulevat puuovista läpi katsomaan onko kukaan kotona).
LAITTEISTO
Kaikki softa on uusinta uutta joten vikoja varmasti ilmenee. Palvelimen käyttis on myös vaihdettu eilen täysin uuteen, josta mulla ei ole mitään aikaisempaa kokemusta, joten siltäkin osin käyttökatkoksia saattaa ilmetä. Mutta kaikki näyttää toimivan toistaiseksi hyvin. Mulla itselläni ei ole mitään aikaisempaa kokemusta Minecraft-palvelimen pyörittämisestä ja palvelin on megaisen yhteyden päässä kotona, mutta muistia on 16 gigaa ja laskentatehoa löytyy. Mulla on tietotekniikasta, järjestelmien ylläpitämisestä ja ohjelmoinnista yli 25-vuoden kokemus. Et ei kai se nyt niin vaikeeta voi olla, kun vähän jaksaa vääntää. Harrastelumeininkiä kuitenkin, ei tämän ole tarkoitus olla mikään tuhannen hengen palvelin.
MAAILMA
Virkoja on tarjolla ja rakennuksia on kirjoittamishetkellä kolme. On yhdistetty vankila + vankilamuseo. Ja kaksi muuta yhteisörakennusta . Pari ekaa mökkiä väsäsin kasaan creative modessa, mutta tästä eteenpäin tarkoitus on rakentaa vaikeamman kautta ja kaikessa rauhassa, kun oleellisimmat jutut on taiottu kasaan.
Pioneerit on saapumassa uuteen maailmaan.
On mahdollisuus osallistua kaupunkisuunnittelu- ja rakennuslautakunnan toimintaan ja yhdessä kehittää rakennuksia (joilla on jokin selkeä käyttötarkoitus. Esim. seuraavaksi vuorossa on viljasiilo+siemenvarasto yhteisöpeltojen läheisyyteen kunhan resursseja on tarpeeksi kasassa). Tieverkostoa ja kaivosvaunurataa kylien välille on myös tarkoitus kehittää (sitten kun on tarvetta rakentaa toinen kylä).
Eli suunnitelmia löytyy. Aurinkomaasta tulee kevyesti roolipelaushenkinen palvelin jossa kannustetaan ottamaan itselleen tavoitteita ja jokin agenda jota ajaa. Ei siis semmoista "oi ylväs prinssi, teidän kartanossanne ei ole taloudenhoitajaa" vaan pikemminkin otetaan jokin rooli -> poliisimestari, maanviljelijä, varas, terroristi, kapitalisti, kulttilainen, tms ja yritetään edistää omaa agendaa omalla toiminnalla ja koitetaan olla jäämättä kiinni mistään hämäräperäisestä.
OHJELMISTO, KOMENNOT
Serveriltä löytyy bukkit, kirjapaino (ei ole testattu vielä), kirjahyllyt toimii ja TreeAssist puitten miellyttävään kaatamiseen. Ja joukko muita plugineita ylläpitoon. Aika lähellä vanillaa. Jotain talous/kauppa juttuja saattaa olla tulossa jos niille on kova kysyntä, mutta sinne on vielä matkaa.
Lähes kaikki /komennot on otettu pois päältä (/home /sethome /spawn /back -> ja kaikki teleporttaus jne ei mitkään toimi) jotta maailma olisi haastavampi ja tuntuisi suuremmalta ja jotta yöt ja kaivokset olisivat täynnä kauhua ja jotta kodin ympäristö tuntuisi turvallisen kutsuvalta. Kodin asettaminen toimii samalla tavalla kuin vanillassa - rakennetaan sänky. Mutta siihen voi spawnata ainoastaan kun kuolee. Tavaroiden menettäminen on helppoa jos on huolimaton.
YLEISTÄ AURINKOMAAN HENGESTÄ
HUOM: palvelimella on PVP päällä kaikkialla, mutta toisten tappaminen on vankilatuomioon johtava rikos. Mitään ei ole suojattu grieffaukselta ja varastamista ei ole estetty keinotekoisesti. Tämä on tarkoituksella, jotta palvelimella olisi mahdollista pelata monimuotoisesti. Kaikki yleistä moraalikäsitystä vastaan menevä johtaa vankilarangaistukseen, tai mahdollisesti yhdyskuntapalvelukseen, jos on tarpeeksi tyhmä jäädäkseen kiinni.
Kuitenkin mielivaltainen tuhoaminen pelkästä tuhoamisen ilosta ja kaikki mikä suututtaa ylläpitäjän voi johtaa banneihin.
Viimeisenä puolustuslinjana palvelimella on mahdollista palauttaa maailman tai jonkin tietyn alueen aikaisempi tila, mutta tätä käytetään ainoastaan äärimmäisen törkeissä luottamuksen väärinkäytöksissä. Pääasiallinen vastuu omaisuutensa suojelemisesta on pelaajilla ja pelaajayhteisöllä. Tarkoitus olisi kuitenkin saada aikaan hyvä yhteishenki ja fiilis, että kaikki saavat osallistua yhteiseen tekemiseen, rakentamiseen ja jakamiseen.
Endermanit ja creeperit eivät voi tuhota palikoita, mutta zombit toisinaan voivat potkia oven kasaan jos sille päälle sattuvat.
TULEVAISUUS
On mahdollista, että joskus tulevaisuudessa palvelimelle tulee teleportti portaaleita joidenkin paikkojen välille, mutta tällä hetkellä ajatus ei innosta minua yhtään. Eniten oon innoissani kaivosvaunuradasta kylien välillä ja yhdessä rakentamisesta ja resurssien jakamisesta.
Jos Aurinkomaahan saadaan kävijöitä, niin mulla on paljon ideoita miten maailmaa saadaan kehitettyä dynaamisesti kohti yhteistyötä - ja kun kävijöitä on enemmän, kohti vaaraa ja konfliktiakin.
Tarkoitus on luoda elävä ja muuttuva maailma, yhdessä, jossa mikään ei ole täysin pysyvää ja katoamatonta.
Kirjoittamishetkellä palvelinta on käynyt testaamassa yksi ihminen, joten dynaaminen dns toimii ja palomuurista pääsee läpi. Mikään muu ei ole tällä hetkellä varmaa, mutta sen takia palvelin onkin Alfa-testauksessa.
Odotan mielenkiinnolla liittyykö kukaan muu mukaan yhteiselle seikkailulle. Jos ei, niin jatkan sitten yksin rakentelemista. Sekin on hauskaa.
- Pilvinen, Aurinkomaan ylläpitäjä ja valtias.
Palvelimen osoite: aurinkomaa.no-ip.org

...
-
Tuo varkaan rooli kuullostaa kiinnostavalta. 
E: Ei ole cracked, en pääse..

E: Ei ole cracked, en pääse..

- wallu
- Kielet: suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Wallu
Miksi kun yritän registeröityä moninpeliin niin se ei registeröydy? Minä laitan siin /register salasana ja salasana. Se ei toimi. Miksi

- Muhka
- Multiplayer tunnuksesi?: Muhka
- Viesti:
Eiks pidä /register Nimimerkki Salasana?

Perästä kuuluu -Valmetin omistaja
-
Jostule toista kertaa samalle servulle silloin laita ./login salasanawallu kirjoitti:Miksi kun yritän registeröityä moninpeliin niin se ei registeröydy? Minä laitan siin /register salasana ja salasana. Se ei toimi. Miksi

MP nimi: vave(fin) Pelaan pelejä: fs11.minecraft.guildwars2.tulen pelaamaan fs13 
Minecraft nimi:viiru11
MF35 paras

MF35 paras

-
- Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: TheTuoppi[FIN]
Mutta ekaa kertaa yrittäessä?valtra versu kirjoitti:Jos tulet toista kertaa samalle servulle silloin laita /login salasanawallu kirjoitti:Miksi kun yritän registeröityä moninpeliin niin se ei registeröydy? Minä laitan siin /register salasana ja salasana. Se ei toimi. Miksi
Ehkä oot yrittänyt rekisteröityä sisään liian monta kertaa.
-
Oli tylsää :3

Liian pieni kuva varmaan

Liian pieni kuva varmaan

MP nimi: vave(fin) Pelaan pelejä: fs11.minecraft.guildwars2.tulen pelaamaan fs13 
MF35 paras

MF35 paras

- Tele
- Kielet: Suomi ja svenska ja lontoo
Talo,

Kyllä tuo menee sen aikaa kun rakennan toista...

Kyllä tuo menee sen aikaa kun rakennan toista...
Liikunta haisee hieltä, urheilu bensiiniltä
-
Hienompi kuin meikän dirt-cobblestone-oak lankku-lasi-lehti talo.
Oli pula puusta, koska saari jolla on vain yksi puu. 

- Tailgunner
"isketään bolttis-osaa vain kiinni, rikotaan paikat ja sen kummempia
ihmettelemättä hankitaan lisää kallista osaa rikottavaksi"
ihmettelemättä hankitaan lisää kallista osaa rikottavaksi"
- farming simulator
- Kielet: suomi
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Minun rakennus maailmasta mitä oon aina välil pelannut.
Intel I5 3570k 3.4@ l Asus P8P67 Pro l Nvidia GTX760 l 16Gb 1600mHz ram l 60gb ssd l Windows 8.1 l
- Aleksi321
- Kielet: Englanti ruotti
- Multiplayer tunnuksesi?: vilho
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Oisko jollain hyvä modi tai mappi kun ite en löydä kunnon modia ja mappia

YOUTUBE KANAVANI
https://www.youtube.com/watch?v=FCIkhlHqMNE
-
Ny poijjaat pelaamaha uutta Tekkittiä!!!! Löytyy raketteja joilla pääsee kuuhun, ydinpommeja ja vaikka mitä!!!!
http://www.technicpack.net/tekkit
http://www.technicpack.net/tekkit
-
- Kielet: Suomi enkku
- Multiplayer tunnuksesi?: karting poju
- Viesti:
Haluaisko joku tehä minun kanssa minecraft servun? Vaadin hyvän netin ja tietävyyden minecraftista.
- Polkutraktori
- Kielet: Suomi ja paskan puhuminen
- Multiplayer tunnuksesi?: Moilonen
- Viesti: