Aattelin että sois ollu täyttöletku mutta emmä sitte tiiä.XarioN kirjoitti:Mikä vitu idea tuolla letkulla on joka tulee säiliöstä? :DDFarmari99 kirjoitti:

Aattelin että sois ollu täyttöletku mutta emmä sitte tiiä.XarioN kirjoitti:Mikä vitu idea tuolla letkulla on joka tulee säiliöstä? :DDFarmari99 kirjoitti:
Ctrl + C = Kopioi, Ctrl + V = Liittää. Puiden lisääämiseen on hyvä tapa käyttää Ctrl + B ja liikuttaa hiirellä haluamaansa paikkaan ja painaa shiftiä, niin se monistaa sen puun.Mr_Simppa. kirjoitti:No voi olla mutta sais tuon tien varren reunat tasasemmaksi jos olis tiheämpää heinää, ei tulis tuommoisia tupsuja tohon
E: Onko joku pikanäppylä systeemi copy paste jutulle ? ei se hidasta oo sieltä hiirellä laitaa ne, mutta olis se nopeempaa näpätä vaa
* Ctrl+DÄnnä kirjoitti:Ctrl + C = Kopioi, Ctrl + V = Liittää. Puiden lisääämiseen on hyvä tapa käyttää Ctrl + B ja liikuttaa hiirellä haluamaansa paikkaan ja painaa shiftiä, niin se monistaa sen puun.Mr_Simppa. kirjoitti:No voi olla mutta sais tuon tien varren reunat tasasemmaksi jos olis tiheämpää heinää, ei tulis tuommoisia tupsuja tohon
E: Onko joku pikanäppylä systeemi copy paste jutulle ? ei se hidasta oo sieltä hiirellä laitaa ne, mutta olis se nopeempaa näpätä vaa
Mihin Ctrl + D? Kyllä nuo mun laittamat yhistelmät toimii niinku mä tuos oon sanonu.Natikkakuski kirjoitti:* Ctrl+DÄnnä kirjoitti:Ctrl + C = Kopioi, Ctrl + V = Liittää. Puiden lisääämiseen on hyvä tapa käyttää Ctrl + B ja liikuttaa hiirellä haluamaansa paikkaan ja painaa shiftiä, niin se monistaa sen puun.Mr_Simppa. kirjoitti:No voi olla mutta sais tuon tien varren reunat tasasemmaksi jos olis tiheämpää heinää, ei tulis tuommoisia tupsuja tohon
E: Onko joku pikanäppylä systeemi copy paste jutulle ? ei se hidasta oo sieltä hiirellä laitaa ne, mutta olis se nopeempaa näpätä vaamut komiaa kaikilla.
Mulla monistaa ainakin Ctrl+D.Natikkakuski kirjoitti:Mihin Ctrl + D? Kyllä nuo mun laittamat yhistelmät toimii niinku mä tuos oon sanonu.Ännä kirjoitti:* Ctrl+DMr_Simppa. kirjoitti:No voi olla mutta sais tuon tien varren reunat tasasemmaksi jos olis tiheämpää heinää, ei tulis tuommoisia tupsuja tohon
E: Onko joku pikanäppylä systeemi copy paste jutulle ? ei se hidasta oo sieltä hiirellä laitaa ne, mutta olis se nopeempaa näpätä vaa[/quote
Ctrl + C = Kopioi, Ctrl + V = Liittää. Puiden lisääämiseen on hyvä tapa käyttää Ctrl + B ja liikuttaa hiirellä haluamaansa paikkaan ja painaa shiftiä, niin se monistaa sen puun.mut komiaa kaikilla.
Mikäs maasika tulossa?Tele kirjoitti:Tästä sopiva veto kone tuolle tumelle...