2.Metsäkoneen kuljettaja
3.Kirurgi

Mä tuun joulumuoriks. :33jemex kirjoitti:Hei, mä tuun tontuks.Massey_man kirjoitti:1. Hammaskeiju.
2. Joulupukki.

Täältä innokas Petterin sijainen.Pelaruzi kirjoitti:Mä tuun joulumuoriks. :33jemex kirjoitti:Hei, mä tuun tontuks.Massey_man kirjoitti:1. Hammaskeiju.
2. Joulupukki.

Ottakee marraskuussa yhteyttä.BluePower kirjoitti:Täältä innokas Petterin sijainen.Pelaruzi kirjoitti:Mä tuun joulumuoriks. :33jemex kirjoitti:Hei, mä tuun tontuks.

Toinen mieluinen olis maanviljelijä yhdistettynä koneurakointiin, kaikenlaisia visioita siihenkin suuntaan jo on..
  Toinen mieluinen olis maanviljelijä yhdistettynä koneurakointiin, kaikenlaisia visioita siihenkin suuntaan jo on.. Tällä hetkellä mettäkoneen puikoissa...
 Tällä hetkellä mettäkoneen puikoissa...Ite en mistään hinnasta, juu oon ihan hetero, mutta mietippä niiitä +50v asiakkaita, joita luultavasti suurin osa on..BluePower kirjoitti: 2.Gynetoloki, voi olla vaikeitaki päiviä, mutta koitetaan kestää.
Emmää mitenkään jonne-huumorilla noita laittanu?Tietokone123 kirjoitti:Ite en mistään hinnasta, juu oon ihan hetero, mutta mietippä niiitä +50v asiakkaita, joita luultavasti suurin osa on..BluePower kirjoitti: 2.Gynetoloki, voi olla vaikeitaki päiviä, mutta koitetaan kestää.
En omaa unelmaa tiedä mutta maatalouskouluun hain niin kai se on unelma.

Kiitos Vapo
Kiitos Vapo
 Metsäkonettaki vois kai ajaa. Tai maanviljely, ei vaan oo meillä tilaa niin ei oikein onnistu.
 Metsäkonettaki vois kai ajaa. Tai maanviljely, ei vaan oo meillä tilaa niin ei oikein onnistu.