Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Yleistä keskustelua yleisistä asioista.
Maankääntäjä
Tämänhetkinen kaupunki:: Paimio
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Englanti, Suomi ja Ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Maankääntäjä FIN
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Viesti:

Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)

Viesti Kirjoittaja Maankääntäjä »

Meikä lähtee nyt kouluun.
BluePower
Tämänhetkinen kaupunki:: Rovaniemi/Ranua
Kielet: Ruotsi, Englanti ja Suomi.
Multiplayer tunnuksesi?: BluePower
Erikoisosaamiseni: Karttaobjektit

Viesti Kirjoittaja BluePower »

leepu kirjoitti:
Hopea00 kirjoitti:Hyvä että säästitte! Ja kyllä minä tämän kestän, mielestäni on vain mukava jutella ja väitellä.
Tämä on pientä.

Pojatha muistaa mite veteläki joutu lähtee, moloholopaine. yms.

Ei täälä kahtella tuommosta.

Ja jos sää haluat kaupunkilaistaa tämä foorumi nii se ei ehkä onnistu.
Tuo on kans totta, mitä Leepu sano. Tullee "moloholopaine", ja kaveri lähtee foorumilta..

Leepu varmaan muistaa kuinka servas meikän jussi-ryhmässä? :D Empä oo sen jälkeen siellä ollu... :D

Mutta nuo o kummiski täyttä paskaa nuo Hopean selitykset (koskien jussien pukeutumista ym.), kukaan mene kaupungille paskahajuset Dimexit päällä naisten hajuvesi-liikkeeseen ostaan eukollensa teutoranttia. :D Huono esimerkki. Vaikka kuinka olis Dimex-mies, niin en jaksa uskoa, että sinne kaupungille tulee paskaset työvaatteet päällä lähettyä.. Tieten sitte käyään kylällä Agri-Maraketissa ostaa uuet hanskat Dimexit päällä = Ohan se ny hieman eri asia, että lähet jostaki maaseuvun pikkukylästä käymään Helsingissä? :D

Hopea muuten asiallinen jätkä, osaa kirjottaa ym., mutta kannattaako näistä asioista tulla puhumaan ylipäätänsä yhtään mitään, kun kaveri on istunu kerra pari raktorin hytissä? En tojellakaan näe sitä pahana asiana, että olet kiinnostunu maatalouesta, ei todellakaan. Aiheuttaa vaan pientä hämmenystä, kun Helsinkiläis-poika on kiinnostunu tästä alasta, minun silmissä Hesalaiset pojat pelaa Kill all 7 pelejä 24/7. Kesällä käydään skeittaamassa cäppi ojossa pari kertaa rampilla, ja päivän päätteeksi kysytään mammalta että oisko sulla heittää manii yhteen cäppi?. :D
Kuva
Ukkomezzo
Tämänhetkinen kaupunki:: virolahti
Kielet: suomi, englanti ja ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Ukkomezzo
Erikoisosaamiseni: Testaus

Viesti Kirjoittaja Ukkomezzo »

Itelle jäi kyl vaivaamaa kun Hopea sano et kouluttautuu ammattikorkeessa ja saa parempaa palkkaa? Luuletko että täällä maalla ihmiset ei kouluttaudu muuhun kuin ammatilliseen koulutukseen? Kyllä täältä ihan samalla viisteen mennään amk/yliopistoihin.
"Kaikkihan me tiedämme että monilukuinen pienyrittäjien joukko on taloutemme vankka kulmakivi."
Volvo, "ettei tarvi selittää".
sutki
Moderaattori
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?

Viesti Kirjoittaja sutki »

Niimpä. Ihan hyvin minäkin voisin mennä amiksen jälkeen ammattikorkeeseen. Kattoo nyt jos kiinnostaa. Ja täällä on sitte näitä isojen talojen poikia jotka varmaan alkaa jossakin vaiheessa jatkamaan tilan pitoa niin niille se on yks ja sama mitä kouluja käy.
Kuva
-viritys on onnistunut kun tehot laskee alle 10%
-viimeiset OIKEAT ford traktorit on -10sarjaa
Suomi mies
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot

Viesti Kirjoittaja Suomi mies »

Ukkomezzo kirjoitti:Itelle jäi kyl vaivaamaa kun Hopea sano et kouluttautuu ammattikorkeessa ja saa parempaa palkkaa? Luuletko että täällä maalla ihmiset ei kouluttaudu muuhun kuin ammatilliseen koulutukseen? Kyllä täältä ihan samalla viisteen mennään amk/yliopistoihin.
Ei ne lehmät lypsä yhtään paremmin tai viljakasva nopeemmin.
eeppinen

Viesti Kirjoittaja eeppinen »

Miun mielestä kaikki vois lopettaa ton kenen isi ostaa kenellikki mitä autoja,tai raktoreja,kute leepu tuolla sano että teillä on isin ostama mese,nii sen isi ostaa raktorit ja vehkeet ei se leepu niitä ite osta
sama koskee kaikki.Täällä tuskin kukaa ostaa ite noita koneita,ei kukaan.Ja sutki,se hesa on kyl karu paikka,ikänää muuttais sinne.
sutki
Moderaattori

Mutta kuinka moni täällä on saanut rippilahjaksi traktorin?
Kuva
Galaxeri
Multiplayer tunnuksesi?: Galaxeri(FIN)
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Viesti Kirjoittaja Galaxeri »

Jaaaaa tota ööööö...Pitäähän jonkun tehdä huonommalla palkallakin lomittajan ja urakoitsijankin hommat...Eikä kaikki ketkä amk:ssa lukee johonkin ammattiin, niin pääse sen alan hommiin hyvällä palkalla...

E: Ja mitä v*ttua sillä 10k kuussa palkalla enään tavallinen ihminen tekee...Ostaa kaikkee turhaa paskaa? Ja voi vaihtaa autoo viikon välein?
Kuva

Galaxeri : uskotko rakkauteen ensisilmäyksellä ?

Killerhangar : joo aina kun nään juustoburgerin
Hitekki

Viesti Kirjoittaja Hitekki »

Käykää katsomassa/kommentoimassa Evijärven tila blogiani, siellä on 6:s päivitys. :kippis:
Killerhangar

Viesti Kirjoittaja Killerhangar »

"Ne kutsuu mua killerikseen sen takii modet kyttää aina ja bännit mieltä painaa.. ..se ei oo salaisuus, kuka mä oon ja mitä mä teen, mä oon koira ja tätä foorumia servaan vaan" :DD Tylsää.fi

Oli muuten harvinaisen perseestä pimeeajo simulaattori. Se kuka sen on suunnitellu ei oo varmaa autoo ajanu. Väännät vaihdetta sisää ni koko koppi heilataa ja ratti oli hivenen liian iso ja vaati voimaa nii helvetisti jopa "80"-vauhdissa...
Kuva
"The important thing is to keep trying" - Keiichi Tsuchiya
Lentävä lestadiolainen/FIN-SWE-NOR
jouni247

Viesti Kirjoittaja jouni247 »

Tuli uus Valtra pihaa :iso:
Kuva
Suomi mies

Viesti Kirjoittaja Suomi mies »

Mistä noita saa on hieno. :D :?:
valtravalmet
Kunniakäyttäjä

Viesti Kirjoittaja valtravalmet »

suomi mies kirjoitti:Mistä noita saa on hieno. :D :?:
Tuntureita noi o. :kippis:
Miksi ostaa BMW kun pituus riittää? -VOLVO
jouni247

Viesti Kirjoittaja jouni247 »

suomi mies kirjoitti:Mistä noita saa on hieno. :D :?:
Käy Suolahdesta kyselemässä :DD
Meille tuli kylkiäisinä.
Muhonen
Tämänhetkinen kaupunki:: Savonlinna
Kielet: Savoo tässä väännän
Multiplayer tunnuksesi?: Joona FIN

Viesti Kirjoittaja Muhonen »

Hieno Valtra jounilla. Meillä tuli 6850 mukana samanlainen.
Kuva Paljoon kiitoksia Twixille allarista.
Meijän koneet MF 7615 Dyna-6, Valtra N141 Advance
ja Valtra 6300 Mezzo.
Valtra ja Massikka. Niillä työt tehdään!
https://www.youtube.com/user/MF7615?feature=watch
Verkku
Tämänhetkinen kaupunki:: kankaanpää
Kielet: suomi ja englanti

Viesti Kirjoittaja Verkku »

Hopea, miks mun iskä kun on metsuri niin saa puolet parempaa palkkaa kun kaverin isä joka on insinööri? Ja kyllä urakoittijoillakin on hyvä palkka, lomittajista en tiiä.
Hopea00
Kielet: Suomi,Englanti ja Ruotsi.
Multiplayer tunnuksesi?: Hopea00[FIN]

Viesti Kirjoittaja Hopea00 »

BluePower kirjoitti:
leepu kirjoitti:
Hopea00 kirjoitti:Hyvä että säästitte! Ja kyllä minä tämän kestän, mielestäni on vain mukava jutella ja väitellä.
Tämä on pientä.

Pojatha muistaa mite veteläki joutu lähtee, moloholopaine. yms.

Ei täälä kahtella tuommosta.

Ja jos sää haluat kaupunkilaistaa tämä foorumi nii se ei ehkä onnistu.
Tuo on kans totta, mitä Leepu sano. Tullee "moloholopaine", ja kaveri lähtee foorumilta..

Leepu varmaan muistaa kuinka servas meikän jussi-ryhmässä? :D Empä oo sen jälkeen siellä ollu... :D

Mutta nuo o kummiski täyttä paskaa nuo Hopean selitykset (koskien jussien pukeutumista ym.), kukaan mene kaupungille paskahajuset Dimexit päällä naisten hajuvesi-liikkeeseen ostaan eukollensa teutoranttia. :D Huono esimerkki. Vaikka kuinka olis Dimex-mies, niin en jaksa uskoa, että sinne kaupungille tulee paskaset työvaatteet päällä lähettyä.. Tieten sitte käyään kylällä Agri-Maraketissa ostaa uuet hanskat Dimexit päällä = Ohan se ny hieman eri asia, että lähet jostaki maaseuvun pikkukylästä käymään Helsingissä? :D

Hopea muuten asiallinen jätkä, osaa kirjottaa ym., mutta kannattaako näistä asioista tulla puhumaan ylipäätänsä yhtään mitään, kun kaveri on istunu kerra pari raktorin hytissä? En tojellakaan näe sitä pahana asiana, että olet kiinnostunu maatalouesta, ei todellakaan. Aiheuttaa vaan pientä hämmenystä, kun Helsinkiläis-poika on kiinnostunu tästä alasta, minun silmissä Hesalaiset pojat pelaa Kill all 7 pelejä 24/7. Kesällä käydään skeittaamassa cäppi ojossa pari kertaa rampilla, ja päivän päätteeksi kysytään mammalta että oisko sulla heittää manii yhteen cäppi?. :D
Saanen kysyä mikä on "moloholopaine"?

Ja kyllä ne teidän Helsinki - tarinat/selitykset on välillä myös ihan jotain ******.

Olet oikeassa, se että Helsinkiläis - poika on kiinnostunut maataloudesta on vähän outoa. Olen muutenkin kiinnostunut todella monista asioista, esimerkiksi tämän foorumin avulla olen saanut paljon lisää tietoa maataloudesta ja tällä hetkellä teenkin koulussa tästä aiheesta esitelmää. Ja olen pahoillani jos olen yleistänyt, mutta esimerkiksi minä en hirveästi viihdy tuolla "rampeilla". Ja ansaitsen rahani ihan itse.

Verkku: Se riippuu ihan metsurista. Luultavasti sinun isäsi on taitava metsuri. Ja insinöörejä on kahdenlaisia, 1. taso on pelkkä opistokoulutus (amis periaatteessa) ja 2. taso on yliopisto - koulutus.
Kuva
BluePower
Tämänhetkinen kaupunki:: Rovaniemi/Ranua
Kielet: Ruotsi, Englanti ja Suomi.
Multiplayer tunnuksesi?: BluePower
Erikoisosaamiseni: Karttaobjektit

Viesti Kirjoittaja BluePower »

Sun pitää Leepulta kysellä tarkemmin nämä "molohopaine"-asiat. :D

Mutta joo, tuo on ainaki minun mielestä kova juttu, että Helsingissä kummiskin jotku lapset on jollakin asteella kiinnostuneita siitä, mistä se niitten ruoka tulee.
Tuo on kans kova sana, että kummiskin ansaitset rahas ite. Muutaman hesalaisen tunnen netin kautta, ja tuntuu, että sormia räppäyttämällä kaikki hoituu.. :roll:
Väärä taktiikka, ei onnistu meän perheessä tuo "napsauta sormiasi, ja pankkitililläsi on helvetisti rahaa"..
Kuva
sutki
Moderaattori

Yrittäjien palkka riippuu siitä kuinka kannattavia hommia tekee. Jos esim. pihoja auraa urakkapalkalla vaikkapa 15/20€ piha ja tunnissa ehtii aurata 5 pihaa niin on aika hyvällä tuntipalkalla.
Kuva
Hopea00

BluePower kirjoitti:Sun pitää Leepulta kysellä tarkemmin nämä "molohopaine"-asiat. :D

Mutta joo, tuo on ainaki minun mielestä kova juttu, että Helsingissä kummiskin jotku lapset on jollakin asteella kiinnostuneita siitä, mistä se niitten ruoka tulee.
Tuo on kans kova sana, että kummiskin ansaitset rahas ite. Muutaman hesalaisen tunnen netin kautta, ja tuntuu, että sormia räppäyttämällä kaikki hoituu.. :roll:
Väärä taktiikka, ei onnistu meän perheessä tuo "napsauta sormiasi, ja pankkitililläsi on helvetisti rahaa"..
Mulla ei tule "sormia naputtamalla" rahaa. Niinkuin jo sanoin, ansaitsen rahat itse. Teen esimerkiksi lumitöitä.

Leepu voi kertoa tässä aiheessa mitä "moloholopaine" tarkoittaa, tai sitten joku muu, joka asiasta tietää jotain.
Kuva
Killerhangar

Viesti Kirjoittaja Killerhangar »

Mulle kyllä vähän tulee, mutta tarpeeseen. Iskä anto eilen 20e ja sano että tankkaa volvos... SIllä ollaa sitte pikkuveljee heitelty pisin kyliä ja taas täytyis tankata prkl.
Kuva
"The important thing is to keep trying" - Keiichi Tsuchiya
Lentävä lestadiolainen/FIN-SWE-NOR
RainBow_
Moderaattori
Multiplayer tunnuksesi?: RainBow^

Viesti Kirjoittaja RainBow_ »

Hopea00 kirjoitti: Ja kyllä minä mieluummin kouluttaudun korkeakoulujen kautta, kuin esim. amiksen kautta maatalouslomittajaksi tai urakoitsijaksi. Saanpa ainakin parempaa palkkaa, kuin te.

Ja, jos joku nyt kokee älynväläyksen ja haluaakin myös korkeakoulu koulutuksen. Arvostan sitä suuresti.
Tuo on ihan mielipide kysymys, mistä tykkää. Kyllä minä ennemmin teen sitä mistä tykkään eikä sen perusteella että saan tulevaisuudessa parempaa palkkaa semmosella työllä josta en ite tykkää.
Volvomies on erimies.
Hopea00

Kyllä minäkin, mutta minä haluan korkeakoulutuksen.
Kuva
Verkku
Tämänhetkinen kaupunki:: kankaanpää
Kielet: suomi ja englanti

Viesti Kirjoittaja Verkku »

Hopea00 kirjoitti:
BluePower kirjoitti:Sun pitää Leepulta kysellä tarkemmin nämä "molohopaine"-asiat. :D

Mulla ei tule "sormia naputtamalla" rahaa. Niinkuin jo sanoin, ansaitsen rahat itse. Teen esimerkiksi lumitöitä.

Leepu voi kertoa tässä aiheessa mitä "moloholopaine" tarkoittaa, tai sitten joku muu, joka asiasta tietää jotain.
Niin, hopea kolaa lumikolalla semmosen 5x5m alueen ja saa siitä 20e.
Kasitonni
Kielet: Suomi

Viesti Kirjoittaja Kasitonni »

Kylläpä tästäki tuli taas saatanamoinen tappelu. :D
Lähinnä tarkotin omalla kommentillani tohon videoon, että on hauskan näköstä tommosilla vehkeillä, kukin tekee mitä tykkää.
Nojuu, kyl meikäläinenki käyttää Dimexin ja Snickerssin huomiotakkeja. Mutta en niit kyl missään pitemmillä ''huvireisuilla'' pirä. Itte en näe nois huomio/työ kamppeis mittään hävettävää. Ja hiestä, suihkut ja deudorantit on keksitty.
Kuva
Kiitos Finski!

SM320 8x2
SM300 8x4
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä asiaa”