Ei ole vaikiaa....1403 kirjoitti:ärsyttävä ku kaupalta ei löyä farmille.

Ei ole vaikiaa....1403 kirjoitti:ärsyttävä ku kaupalta ei löyä farmille.
Kuule pikkuviisas... Jokaisessa mapissa on kyllä ihan alkuperäiset trikkerit, joten älä tule pätemään jollet tiedä edes mistään mitään ja toiseksi, siellä ei ole kuin yhdessä kansiossa muutamia turhia textureja, ja ne on Taivassalo mapissa. Ja ei se mapin koko vaikuta siihen että kuin hyvi pyörii joten mitä väliä vaikka olisikin turhia hommeleita? Vai eikö koneessasi riitä muisti??Ari kirjoitti:Ei se nyt keveydestä kiinni ole, mutta kun suurin osa aina poraa ettei toimi se ja se triggeri.
Kunhan nyt vaan ääneen taas ajattelin, tuollaisia turhia hommeleita.
Ja lähinnä neuvoksi matiakselle jatkoa ajatellen.
PS: Ja mä teen kyl ihan omat mappini millä pelaan, jos pelaan.
En ies naarana yhtää. Ne on nämä "ammattilaiset"Ari kirjoitti:Mullehan on ihan sama vaikka se paketin koko olis sen 100 teratavua.
Ja luuletteko etten tiennyt että se i3d:n koko vaikuttaisi pyörimiseen?
Juu loppuuhan multa muisti pyörittää tuota mappia, kun ei tuota muistia ole kuin 16 megaa ja muutenkin tää kone on joku 486:nen vuodelta 1990.
Ja sillä turhalla romulla tarkoitin niitä objecteja ja tekstuureita niissä kansioissa, joita et ole mappiin laittanut. En niitä tietyömaita yms.
Niin enhän ole koskaan tehnyt yhtäkään mappia niin enpä voisi moista tietää.
PS: tein silloin jo mappeja kun nämä herra näsäviisaat viel käytti vaippoja.
Haha.Ari kirjoitti:Mullehan on ihan sama vaikka se paketin koko olis sen 100 teratavua.
Ja luuletteko etten tiennyt että se i3d:n koko vaikuttaisi pyörimiseen?
Juu loppuuhan multa muisti pyörittää tuota mappia, kun ei tuota muistia ole kuin 16 megaa ja muutenkin tää kone on joku 486:nen vuodelta 1990.
Ja sillä turhalla romulla tarkoitin niitä objecteja ja tekstuureita niissä kansioissa, joita et ole mappiin laittanut. En niitä tietyömaita yms.
No en kuule ole mennyt...Ari kirjoitti:Eikun nyt jatketaan.
Enhän minä tiedäkkään ikääsi. Mutta kirjoitat ja annat sen mukaan ymmärtää että hyvä jos oot edes vielä teini-iässä.
Mut on se perkeleen hyvä että on sentään yksi noin täydellinen ihminen olemassa kuin sinä matias. Kun tiedät kaiken.
Ihan uteliaisuuttani nyt vaan kysyn, että oletkohan muuttanut niiden triggerien kokoa? Katos kun niitä menee muuttelemaan, niin se ainakin vaikuttaa niiden toimintaan.
Noo tämä on tehty toisen mapin päälle ja ainut trikkeri minkä olen jättänyt tähän on tuo kuivurin trikkeri, johon sitten meni vahingossa se myyntihommeli..Ari kirjoitti:Hmm....
Kun olet tehnyt toisen mapin päälle, niin oletko itse lisännyt ne tirggerit vai onko ne ollut valmiina?
Edit: Meinasin jos joku uggabugga olis niitä muutellut jo aiemmin.
Niin on!Ari kirjoitti:Hmm... Mielenkiintoinen homma.
Täytyy huomenna perehtyä paremmin niihin aumoihin sun muihin.
Vielä semmosta, että jos sinä kerran pelaat vaan omilla mapeilla, miks sinä oot tämän ladannu, ja pelannu tällä mapilla? Vai latasitko ihan siinä mielessä, että pääset tänne pätemään, jos siellä on jotai ylimäärästä?Ari kirjoitti:Miks ihmeessä teet aina jonkun mapin päälle?
Miksei voisi tehdä siihen ihan tyhjään pohjaan, niin voisi toimia ne trikkerit ja sun muut laakista. Kun lisäis ne alkuperäiset.
Ja sitten olis jo koko kansion kokokin pienempi. Nytkään ei ollut purettuna kuin jonkun 1.16 Gt
Ja siitäkin varmaan 2/3 ihan turhaa paskaa. Mitä ei ollut mapissa käytetty.
Jaa a..mikko kirjoitti:Lataan.
Ps mulle vois tehdä kevenetyn version jos joku viittii kiitos
Muuten on hyvä pelata mutta pätkii aivan perkeeleesti koneet tökkii mällä liikkuu missä vika.
Tää asia rupea naurattaan kun sanoit että et oo viä tehnyt mappeja ja sitten sanoit että oot tehny mappeja sillon kun käyttivät vaippojaAri kirjoitti:
Mulla sama homma mutta tästäkin tulee kevyt versiomikko kirjoitti:Mulla kone jakso pyörittää taivassaloa mutte oiken hyvintätä.