Ei se mitään, minäkin luulin, että tarkotit tota valmettia.Motokuski kirjoitti:Niinpä olikin... Taas ois pitäny ottaa silmä käteen ja kattoaHaavisto kirjoitti:tarkoitin linkoa

Ei se mitään, minäkin luulin, että tarkotit tota valmettia.Motokuski kirjoitti:Niinpä olikin... Taas ois pitäny ottaa silmä käteen ja kattoaHaavisto kirjoitti:tarkoitin linkoa
Tuo on kyllä volvo?LadaMies kirjoitti:Hienot kuvat o kaikilla ! Muuten volvo/valtra tommonen vallu on meijjän naapuris mut siinä ei oo etu kuormainta eikä ovii eikä myös ikkunoita .D
niinpä Volvo Bm...Azceli kirjoitti:Tuo on kyllä volvo?LadaMies kirjoitti:Hienot kuvat o kaikilla ! Muuten volvo/valtra tommonen vallu on meijjän naapuris mut siinä ei oo etu kuormainta eikä ovii eikä myös ikkunoita .D
minä ehin vaikka olin koulussa ja tulin neljältä ja lähin linkoamaan viideltäValtraN111 kirjoitti:Mä en tänään kerenny aurata ku piti olla jossaki koulus![]()
Sama, minäkin tulin neljältä kotiin koulusta ja sitten siinä kävin auraamassa ja sitten kuudelta harkkoihin..Haavisto kirjoitti:minä ehin vaikka olin koulussa ja tulin neljältä ja lähin linkoamaan viideltäValtraN111 kirjoitti:Mä en tänään kerenny aurata ku piti olla jossaki koulus![]()
Neljält tulin koolust himaa ja sit suoraa tuaho lähelle lasketteleen nii en ehtinny käyvä pihaa auraamassa...Valtra_S352 kirjoitti:Sama, minäkin tulin neljältä kotiin koulusta ja sitten siinä kävin auraamassa ja sitten kuudelta harkkoihin..Haavisto kirjoitti:minä ehin vaikka olin koulussa ja tulin neljältä ja lähin linkoamaan viideltäValtraN111 kirjoitti:Mä en tänään kerenny aurata ku piti olla jossaki koulus![]()
Jontikalla vielä paremmin..valtravalmet kirjoitti:kyllä valtralla saa jontikasta ei tietoo
tuo valtrahan on googlesta? vai onko teidän vallu googlessaValtra_S352 kirjoitti:Ja tänään äsken otin kuvia sitten muusta kalustosta:Valtra_S352 kirjoitti:Tämmönen on meillä:
Laitan varmaan viel tänään kuvaa meijän New Holland ts 100 a:sta, ja vama perälevystä.
Tässä tää mun leikkikalu: (200cc joku kiinalainen paska, ja minun omatekonen aura..)
Ja tää meijjän New Holland ts 100 a: (Vaman 2.5m perälevy ja lumikauha..)
juuTimzze kirjoitti:Nikolol elä lainaa kuviaJa tässähän tuo http://images.google.fi/imgres?imgurl=h ... s%3Disch:1
Meidän on.NikoLoL_ kirjoitti: tuo valtrahan on googlesta? vai onko teidän vallu googlessa
Noi on ton kannuksen urakointi yhtiön koneita! http://www.koneurakointia.fi/ Vai ootteko mukana siin?Valtra_S352 kirjoitti:Ja tänään äsken otin kuvia sitten muusta kalustosta:Valtra_S352 kirjoitti:Tämmönen on meillä:
Laitan varmaan viel tänään kuvaa meijän New Holland ts 100 a:sta, ja vama perälevystä.
Tässä tää mun leikkikalu: (200cc joku kiinalainen paska, ja minun omatekonen aura..)
Ja tää meijjän New Holland ts 100 a: (Vaman 2.5m perälevy ja lumikauha..)
T170 on pikkuserkkujen. Mut ei toi meijän nyykkäri nyt missään h*lvetin urakointiyhtiössä ole!Siisel kirjoitti: Noi on ton kannuksen urakointi yhtiön koneita! http://www.koneurakointia.fi/ Vai ootteko mukana siin?