Foorumin taso
-
- Olen kiinnostunut: Miehistä
- Kielet: Suomi
Jotenkuten englanti,ruotti ja ranska - Multiplayer tunnuksesi?: Valtra s 353 fi
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: Foorumin taso
No laitetaas nyt jotain plussaakin tänne.
Ainakin modien tekijöitä on tullut vuoden aikan muutamia lisää ja
osa uusista käyttäjistä tekee ihan hienoja modeja, joten ei kaikki
uudetkaan käyttäjät ole pahasta.
Ja sitten vilä että modien taso on noussut huimasti.
Mutta pitäisikö olla joku kysely että miten olisi valmis kantamaan
kortensa kekoon että foorumin taso paranisi.
Ainakin modien tekijöitä on tullut vuoden aikan muutamia lisää ja
osa uusista käyttäjistä tekee ihan hienoja modeja, joten ei kaikki
uudetkaan käyttäjät ole pahasta.
Ja sitten vilä että modien taso on noussut huimasti.
Mutta pitäisikö olla joku kysely että miten olisi valmis kantamaan
kortensa kekoon että foorumin taso paranisi.

MP:Valtra s 353 fi
"Jos se ei tapa se vituttaa"
- Farmari344
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi, Englanti
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
wiltzu kirjoitti:Tai joku vapaamuotoinen hakemus siihe rekisteröitymisen yhteytee, et sais kertoo miks haluu foorumille jne.. Ni siitä sit selviäis oikeinkirjoitustaidot ja antas kuvaa sen hakijan asiallisuudesta. Ja jäis tälläset kinujat ja nollapostarit poies.
Tätä mä vieläki edustan.Farmari344 kirjoitti: Ne, jotka ei hakemusta ajan kanssa halua tehdä, eivät välitä foorumista jne, vaan haluavat vain modeja latailemaan ja pyyntöjä pyytelemään, jolloin paskamyrsky sen kuin lisääntyy.
Rekisteröidyillä käyttäjillä vois olla silti foorumin aiheiden kattomisoikeus, vaikka hakemuksesta eivät ookkaa läpi pääsny, niin modit saisivat latailla.Näin paskamyrskyt vältettäisiin.

Mitäs mieltä muut o tästä?

...
-
- Kielet: Suomi, Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: MrSuomi
Pakko myöntää, että tuo on hyvä idea.Farmari344 kirjoitti:wiltzu kirjoitti:Tai joku vapaamuotoinen hakemus siihe rekisteröitymisen yhteytee, et sais kertoo miks haluu foorumille jne.. Ni siitä sit selviäis oikeinkirjoitustaidot ja antas kuvaa sen hakijan asiallisuudesta. Ja jäis tälläset kinujat ja nollapostarit poies.Tätä mä vieläki edustan.Farmari344 kirjoitti: Ne, jotka ei hakemusta ajan kanssa halua tehdä, eivät välitä foorumista jne, vaan haluavat vain modeja latailemaan ja pyyntöjä pyytelemään, jolloin paskamyrsky sen kuin lisääntyy.
Rekisteröidyillä käyttäjillä vois olla silti foorumin aiheiden kattomisoikeus, vaikka hakemuksesta eivät ookkaa läpi pääsny, niin modit saisivat latailla.Näin paskamyrskyt vältettäisiin.
![]()

Kone: i7 7700k @4.2GHz | ASUS STRIX Z270H-GAMING | ASUS GTX1060 6GB | G.Skill 3200MHz 2x8GB | 250GB SSD +1TB HDD | Fractal Design Define C | Seasonic 520w |
- Suomi mies
Tuossa on vaan yks vika ne tekee niin monta tiliä että saa kirjotus oikeuden.MrSuomi kirjoitti:Pakko myöntää, että tuo on hyvä idea.Farmari344 kirjoitti:wiltzu kirjoitti:Tai joku vapaamuotoinen hakemus siihe rekisteröitymisen yhteytee, et sais kertoo miks haluu foorumille jne.. Ni siitä sit selviäis oikeinkirjoitustaidot ja antas kuvaa sen hakijan asiallisuudesta. Ja jäis tälläset kinujat ja nollapostarit poies.Tätä mä vieläki edustan.Farmari344 kirjoitti: Ne, jotka ei hakemusta ajan kanssa halua tehdä, eivät välitä foorumista jne, vaan haluavat vain modeja latailemaan ja pyyntöjä pyytelemään, jolloin paskamyrsky sen kuin lisääntyy.
![]()

-
- Multiplayer tunnuksesi?: Tuketzu [FIN]
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Niin mutta voitas laitta sille lukon taakse se ip osote, että sieltä ei sitten tehä enää uusia tilejä (IKINÄ).suomi mies kirjoitti: Tuossa on vaan yks vika ne tekee niin monta tiliä että saa kirjotus oikeuden.
Ja sen ip osoteen sais auki kun ottas yhteyttä ylläpitäjiin.
- HolsetPower
- Kielet: Suomi englanti
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Kerrankin asia puhetta.trakumies kirjoitti:Avoin viesti foorumin väelle.
Nyt ollaan niin pohjalla kuin olla ja voi! Siis mitä asialle voi tehdä? Me kaikki voimme parantaa tapamme.
Voimme auttaa jos joku tarvitsee apua. Voimme lopettaa jonnettelun ja muun haukkumisen.
Meillä on hienoja moderaattoreita ja hienot ylläpitäjät jotka takaavat että foorumimme on ylipäätänsä pystyssä.
Ja eivät uudet käyttäjät mitään jonneja ole, he ovat vain tietämättömiä.
Ja vaikka en moderaattori olekkaan, tästä foorumiesta on tulossa pelkkä paskaläjä.
On myös hyviä puolia, on hyvä että meillä on taitavia modien tekijöitä esim.XarioN,Ännä,Farmari99,niin pois päin.
Kiitos jos luit loppuun.
Kommentteja odotellen, trakumies.

- Simppa
Siis ehei ei mitään ikärajaa! Vaan semmonen juttu
Että kun rekisteröityy pitää kirjoittaa joku tekstin pätkä käyttäen pisteitä, pilkkuja isoja alkuirjaimia tms.
Tämä auttaisi minusta enemmän.
Ja semmoset jotka kävi viimeksi esim 2010 ja 0 viestiä vois potkia.
Ja rekisteröotymiseen joitakin kysymyksiä tms.
Että kun rekisteröityy pitää kirjoittaa joku tekstin pätkä käyttäen pisteitä, pilkkuja isoja alkuirjaimia tms.

- Simppa
Sori tp.fiat680 kirjoitti:Kerrankin asia puhetta.trakumies kirjoitti:Avoin viesti foorumin väelle.
Nyt ollaan niin pohjalla kuin olla ja voi! Siis mitä asialle voi tehdä? Me kaikki voimme parantaa tapamme.
Voimme auttaa jos joku tarvitsee apua. Voimme lopettaa jonnettelun ja muun haukkumisen.
Meillä on hienoja moderaattoreita ja hienot ylläpitäjät jotka takaavat että foorumimme on ylipäätänsä pystyssä.
Ja eivät uudet käyttäjät mitään jonneja ole, he ovat vain tietämättömiä.
Ja vaikka en moderaattori olekkaan, tästä foorumiesta on tulossa pelkkä paskaläjä.
On myös hyviä puolia, on hyvä että meillä on taitavia modien tekijöitä esim.XarioN,Ännä,Farmari99,niin pois päin.
Kiitos jos luit loppuun.
Kommentteja odotellen, trakumies.
Fiiatin kans samaa mieltä.

-
Niin tai ois sellane kohtuu pitkä teksti ja siitä pitäs korjata isotkirjaimet, pilkut ja pisteet.Zimö kirjoitti:Siis ehei ei mitään ikärajaa! Vaan semmonen juttu
-
- Lähettiläs
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Ja sitte pitäis kans tehä semmone sääntö, että allekirjotusta ei sais vaihtaa ku kerran tai kaks kuukauvessa... Ku nämä eräät henkilöt vaihtaa sitä melekee joka päivä.

Kiitokset Ruzille!
Asus Prime Z370-P | Intel i5 9600KF 3.7GHz | GIGABYTE RTX 2060S 8GB GDDR6 | 2xKINGSTON 8GB 3000MHz DDR4 | Samsung 850 EVO 250GB SSD + Samsung 860 EVO 500GB SSD | Toshiba 1TB 7200rpm SATA3 64Mt
Et sää ainakaan mua tarkoota.Farmari99 kirjoitti:Ja sitte pitäis kans tehä semmone sääntö, että allekirjotusta ei sais vaihtaa ku kerran tai kaks kuukauvessa... Ku nämä eräät henkilöt vaihtaa sitä melekee joka päivä.

Mitä sitte? Jos ne tykkää kuvia muokkailla niin antaa muokkailla.Farmari99 kirjoitti:Ja sitte pitäis kans tehä semmone sääntö, että allekirjotusta ei sais vaihtaa ku kerran tai kaks kuukauvessa... Ku nämä eräät henkilöt vaihtaa sitä melekee joka päivä.

- Ohtonen
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Tuosson se vika et jos vaikka velipoika haluaa rekisteröityä.tuketzu kirjoitti:Niin mutta voitas laitta sille lukon taakse se ip osote, että sieltä ei sitten tehä enää uusia tilejä (IKINÄ).suomi mies kirjoitti: Tuossa on vaan yks vika ne tekee niin monta tiliä että saa kirjotus oikeuden.
Ja sen ip osoteen sais auki kun ottas yhteyttä ylläpitäjiin.

Kiitoksia JGFIN!
#Kiljupönttö
- Simppa
Tai jos tekee itse saa vaihtaa vaikka tunnin välein. Mutta jotkut vaihtaa 3 päivän välein. Peluri4:lla on ollu sama allekirjotus jo kauan. Ihmeteltävää ettei kukaan pidä niin kauaaFarmari99 kirjoitti:Ja sitte pitäis kans tehä semmone sääntö, että allekirjotusta ei sais vaihtaa ku kerran tai kaks kuukauvessa... Ku nämä eräät henkilöt vaihtaa sitä melekee joka päivä.

- Terzi
Tää nyt on ot:ta Mut esitän nyt suoran kysymyksen ja odotan siihen suoraa vastausta. MIKSI sitä allekirjotusta pitää vaihtaa vähän väliä?A93Hitekki kirjoitti:Et sää ainakaan mua tarkoota.Farmari99 kirjoitti:Ja sitte pitäis kans tehä semmone sääntö, että allekirjotusta ei sais vaihtaa ku kerran tai kaks kuukauvessa... Ku nämä eräät henkilöt vaihtaa sitä melekee joka päivä.

"Entäs paskantaja junttieinarit? Auto on lehmänpaskassa kun nämä avustettavat sotkevat tiet traktoreillaan."
Suomi24 teksti
- Jeppe
- Moderaattori
- Kielet: Suomi Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Jerppuu
Mun mielestä toi on turha, nimittäin jos allekirjotusta tehdessä tulee joku pikku fiba, niin sitten sen pystyy korjaamaan vasta joskus myöhemmin, eikä heti.

#vagfin #a4b5 #lisääbassoa #bassheadsoffinland #dd4life
-
- Lähettiläs
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Voishan siihen pyytää sitte vaikka ylläpidolta lupaa, että sen sais vaihtaa. Siis jos on joku oikeen hyvä syy, nii se lupa myönnettäis. Mutta tuo nyt oli vaa tuommone mielenvikane idea.Jeppe kirjoitti:Mun mielestä toi on turha, nimittäin jos allekirjotusta tehdessä tulee joku pikku fiba, niin sitten sen pystyy korjaamaan vasta joskus myöhemmin, eikä heti.

Kiitokset Ruzille!
Asus Prime Z370-P | Intel i5 9600KF 3.7GHz | GIGABYTE RTX 2060S 8GB GDDR6 | 2xKINGSTON 8GB 3000MHz DDR4 | Samsung 850 EVO 250GB SSD + Samsung 860 EVO 500GB SSD | Toshiba 1TB 7200rpm SATA3 64Mt
- Terzi
Tähänkii ois sellane, että jos haluu vaihtaa korjattuun versioon, ni pitäs joltai modelta kysyä lupa ja näyttää se uus, mut se taas tietäs lisää hommia modeille.Jeppe kirjoitti:Mun mielestä toi on turha, nimittäin jos allekirjotusta tehdessä tulee joku pikku fiba, niin sitten sen pystyy korjaamaan vasta joskus myöhemmin, eikä heti.
E: Varmari kerkes ensin.

"Entäs paskantaja junttieinarit? Auto on lehmänpaskassa kun nämä avustettavat sotkevat tiet traktoreillaan."
Suomi24 teksti
- Jeppe
- Moderaattori
- Kielet: Suomi Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Jerppuu
Mutta se kans edellyttää sitä että joku valvoja on paikalla..

#vagfin #a4b5 #lisääbassoa #bassheadsoffinland #dd4life
- wiltzu
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Mitä vitun väliä on jollain allekirjotuksen vaihtamisella? Ja miten se vaikuttaa foorumin tasoon? Ja tollasta tuskin pystyy edes toteuttaa ku epäilen että phpBB:ssä ei oo sellasta toimintoa jolla voidaan estää allekirjotuksen vaihto tietyn ajan sisässä..
- Suomi mies
- Diesel Power
- Paikkakunta: Sitä ei kovin moni tiiä, harva arvaa ja kaikille ei kerrota ;) .
Ei se allekirjotuksen jatkuva vaihto oo tän foorumin suurin ongelma... 
Eikös semmonen tehostais tän foorumin valvontaa, että moderaattoreille olis annettu omat alueet, joita ne hoitaa. Voi olla että näin jo on mutt...

Eikös semmonen tehostais tän foorumin valvontaa, että moderaattoreille olis annettu omat alueet, joita ne hoitaa. Voi olla että näin jo on mutt...

Made by: Jespa
- Ezmo
- Moderaattori
Moderaattorien jako alueille huonontaa tehokkuutta, kun kaikki ei kuitenkaa koko aikaa ole paikalla.

Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
- Suomi mies
Niin jos sinä vaika lähet viikoks thaimaaseen ni kuka valvoo sun aluetta.Ezmo kirjoitti:Moderaattorien jako alueille huonontaa tehokkuutta, kun kaikki ei kuitenkaa koko aikaa ole paikalla.

- huugi kuugi
- Kielet: Suomi, Ruotsi, Englanti
Siitä pitäisi sopia etukäteen vähän ennen matkalle lähtöä, niin joku voi hoitaa sitä sen aikaa.suomi mies kirjoitti:Niin jos sinä vaika lähet viikoks thaimaaseen ni kuka valvoo sun aluetta.Ezmo kirjoitti:Moderaattorien jako alueille huonontaa tehokkuutta, kun kaikki ei kuitenkaa koko aikaa ole paikalla.