Tämä.Peluri4 kirjoitti:Hankkikaa oikiasti elämä.

Taitolaji selvästi.Nitrobullx kirjoitti:Perjantaina hioin puukonterää koulussa...Ei menny ihan putkeen!
ekat sanat "Nyt meni syvälle" sit kiiruhdin lääkekaapille ja vedin 3- palasta laastaria.
Pestiin kädet ja lähettiin syömään.
Ruokailusa ihmetelin että miks mun lautasella on verta...tuli saatana läpi niistä laastareista XD
Sit rehtori heitti terveysasemalle liimaukseen ja tällänen siitä sit tuliKuulemma 2mm päässä luusta
Ei vittu, ei teillä hyvin mee. N'immä foorumi on teille henki ja elämä ja varsinki joku vitun käyttäjämääräennätys.A93Hitekki kirjoitti:Ite jätin saunan väliin ennätyksen vuoksi, mutta näköjään turhaan.jemex kirjoitti:Ei tullu ei. Menin puol ysilt saunaa ja aattelin et kyl mä ehin... ja vitut.A93Hitekki kirjoitti:Ei tullut ennätystä.Katoin nii oli 76 käyttäjää paikalla ja minuutin päästä vajaa 70.
Ihime touhua sielläpäin.Hopea00 kirjoitti:Meille tulee puukon käyttökielto jos tapahtuu tuollaista. Muutenkin ne meidän koulun puukot on siellä opettajan kopissa piilossa, ja pitää kysyä lupa jos haluaa käyttää niitä. Jos käyttää sirkkeliä niin ope seisoo siinä vieressä. Ja lisäksi meillä on tosi huonot teknisen opettajat. Näiden syiden takia minä en pidä teknisestä.
Mitä vittuu. Meikä terottelee kynii puukon kans eikä sano mittään. Vetasinhan määkin käteen puukon kaa aika syvän haavan ni se tuli siihen, kattoo pari sekunttii, ja sano et: "Jaa! Nyt menee taas laastarii hukkaan ja koulu köyhtyy."Hopea00 kirjoitti:Meille tulee puukon käyttökielto jos tapahtuu tuollaista. Muutenkin ne meidän koulun puukot on siellä opettajan kopissa piilossa, ja pitää kysyä lupa jos haluaa käyttää niitä. Jos käyttää sirkkeliä niin ope seisoo siinä vieressä. Ja lisäksi meillä on tosi huonot teknisen opettajat. Näiden syiden takia minä en pidä teknisestä.
Vähä sullon tylsäävaltravalmet kirjoitti:Taas vaihteeks:
Millä bubjetilla oot matkasa?Verkku kirjoitti:Voi vittu ku en tiiä minkä hiiren tilais.
Tuommosen: http://www.jimms.fi/tuote/CCB437130002Verkku kirjoitti:Voi vittu ku en tiiä minkä hiiren tilais.
Kekseit ton siit mun kuvasta
Munki pitäs tilata uus hiiri.Verkku kirjoitti:No 60e maksimi. Ja tuommosta R.A.T hiirtä en mee ostaan.