Jeps. Laisinkin derbi... verbi testit.BluePower kirjoitti:Otin ruottin, ja olen huomannu, että vitun perseestä.

Jeps. Laisinkin derbi... verbi testit.BluePower kirjoitti:Otin ruottin, ja olen huomannu, että vitun perseestä.

Oho, odotin hieman erillaisempaa vastausta sinu suunnalta.leepu kirjoitti:Mutta siittä kyllä voi olla hyötyä ylä asteel, kaikille muille iha uutta nii ite kuiteski sitte osaa ne perus jutut (jos osaa).
 Tietääkseni sitte ko meen ylä-asteelle, niin ruotsista tulee entistä hankalampaa valinnaisen kielen takia?
 Tietääkseni sitte ko meen ylä-asteelle, niin ruotsista tulee entistä hankalampaa valinnaisen kielen takia?
Empä oo kuullu että se vaikenis....BluePower kirjoitti:Oho, odotin hieman erillaisempaa vastausta sinu suunnalta.leepu kirjoitti:Mutta siittä kyllä voi olla hyötyä ylä asteel, kaikille muille iha uutta nii ite kuiteski sitte osaa ne perus jutut (jos osaa).Tietääkseni sitte ko meen ylä-asteelle, niin ruotsista tulee entistä hankalampaa valinnaisen kielen takia?

Haha, kiitos päivän nauruista.Todomppa kirjoitti:Juurikin tämä asia ilahduttaa minua!tuketzu kirjoitti:Uus allari.
-Pronssi00

Mistä sen saa?Case-kuski kirjoitti:Big Boss Moddingin Lexioni tullu jakoon...
Feispuukista kait?? Ihtiä ilahuttaa et huomen kesken koulupäivvää kajjjaaniin.suomi mies kirjoitti:Mistä sen saa?Case-kuski kirjoitti:Big Boss Moddingin Lexioni tullu jakoon...
 On nii viddumaisia viimeset tunnit nii lähen niiltä iha luvan kaasa.
 On nii viddumaisia viimeset tunnit nii lähen niiltä iha luvan kaasa. 

Ohtonen kirjoitti:Feispuukista kait?? Ihtiä ilahuttaa et huomen kesken koulupäivvää kajjjaaniin.suomi mies kirjoitti:Mistä sen saa?Case-kuski kirjoitti:Big Boss Moddingin Lexioni tullu jakoon...On nii viddumaisia viimeset tunnit nii lähen niiltä iha luvan kaasa.

Vielä pitäs tulla seonki kanta asiakas kortti postissa.
 Vielä pitäs tulla seonki kanta asiakas kortti postissa.EI kun, se on puhunut lopputilin otosta 10 vuotta..suomi mies kirjoitti:Miks se ilahuttaa vai onko työpaikka tiedos?
Tämä!MrJalli kirjoitti:Huomen Pirupelto.

Mullekin tuli tebskan kortti, täytin se lapun tebskalla joskus viime vuoden puolella ja nyt jo tuli.maatila kirjoitti:Makia nyt oon teboilin kanta asiakas tuli kortti postissa!Vielä pitäs tulla seonki kanta asiakas kortti postissa.

Sama. Jossen sit sählyä mee huitomaan.. Sit pittää laittaa nauhalle ja kahtoo myöhemmin!MrJalli kirjoitti:Huomen Pirupelto.