Sanoko valametti työsopimuksen irti?Ukkomezzo kirjoitti:Tilalla ihmetellää millä tehää mettä töitä seuraavat vuodet ja ootellaa vakuutus yhtiön tarkastajia tänne.

Sanoko valametti työsopimuksen irti?Ukkomezzo kirjoitti:Tilalla ihmetellää millä tehää mettä töitä seuraavat vuodet ja ootellaa vakuutus yhtiön tarkastajia tänne.
Pokasaha kainaloon kun husse palo.Ukkomezzo kirjoitti:Tilalla ihmetellää millä tehää mettä töitä seuraavat vuodet ja ootellaa vakuutus yhtiön tarkastajia tänne.
Joo.... Ku ny puhelin herää, oli taskus ja jääty.Ohtonen kirjoitti:Kuvvaa pistä!
Laita kuvaa.Aecel kirjoitti:JCB tuli.![]()
Tietääkö joku, myykö Mateko 535-95:sen ohjekirjoja ku lontoon murteesta
o välillä vaikea saada selvää?
Kurottaja?Aecel kirjoitti:JCB tuli.![]()
Tietääkö joku, myykö Mateko 535-95:sen ohjekirjoja ku lontoon murteesta
o välillä vaikea saada selvää?
Eijjole nytte, mutta huamenna on.Galaxeri kirjoitti:Laita kuvaa.Aecel kirjoitti:JCB tuli.![]()
Tietääkö joku, myykö Mateko 535-95:sen ohjekirjoja ku lontoon murteesta
o välillä vaikea saada selvää?
Jos ei oo tarvetta ottaa pois? Vähä että ajais paripyörillä kokokesän.jiitu kirjoitti:Tuolta toisesta topikista lueskelin että ette aio ottaa kesällä ollekaan kuormainta irti. Miksi näin, ei se niin iso homma ole.
Meillä on tuppisovitteissa kuormain ja joka talvi sitä siirretään useemman kerran kärryn ja tupen välillä.
Tulee sitä kaatopäätä vaihdeltua kouraan, ei siinäkään kauheen iso homma ole, ainakaan meillä kun on naarvan sykesyöttönen.suomi mies kirjoitti:No se moto on vaikeempi ottaa irti.
Ehottomasti koneella. Tulee ainakin kulmat kerralla oikein ja onhan se helvekon moinen työmaa alkaa viilalla jyystämään niitä ketjuja. Ketjuja kannattaa olla riittävästi mukana, nimimerkillä kokemusta on.Ukkomezzo kirjoitti:Ukko ajel tänää 6300:lla metässä nii sano et siinä motossa on enemmin nappuloita kun haitarissa. Mut entinen omistaja tulee joku päivä neuvomaa miten sillä tehää puuta nii sithän sitä alkaa tien varteen tulemaan. Ne etelliset omistajat haki sadantontun sampon ja lavetin kun niillä alko olee sitä urakointia niin paljo. Ne osti tohon 6900:n uuen mittalaitteen näytön kun etellisestä ei erottanu enää kirjaimia, ja sit joku uus runko rauta siihen ketoon. Jätti ne meille muutaman laipan ja ketin sinne, en tiiä pitää vissii käyä ostaas jostain ketjun terotus kone kun ei niitä kuulemma viilalla pysty tekemään. Etelliset omistajat oli ostanu oikeen kokoset viilat nii sano et siitä ei tuu yhtään mitää, ja sit ne oli käyny koneosa palvelusta hakees jonkuu koneen.