Kuitenkin ihan normaalisti tulee markkinoille oikea 8000-sarja.
Onko jotakin valmiina?fendt 936 kirjoitti:Voiskohan joku tehdä mulle kone paketin, missä olis mm. 2x AMD Radeon HD 7950 näytön ohjainta ja AMD FX-8350, AM3+, 4,0GHz, 8-core Prosessori.¨
Hinta saa olla max semmon 1200-1400e.
Eipä taida tuolla rahalla saada..fendt 936 kirjoitti:Voiskohan joku tehdä mulle kone paketin, missä olis mm. 2x AMD Radeon HD 7950 näytön ohjainta ja AMD FX-8350, AM3+, 4,0GHz, 8-core Prosessori.¨
ValuXi kirjoitti:Eipä taida tuolla rahalla saada..fendt 936 kirjoitti:Voiskohan joku tehdä mulle kone paketin, missä olis mm. 2x AMD Radeon HD 7950 näytön ohjainta ja AMD FX-8350, AM3+, 4,0GHz, 8-core Prosessori.¨
Kylhän tuo kone paketti näyttää ihan hyvältä ja ei perjaatteessa oo mitään osaa valmiina.Erkka kirjoitti: Onko jotakin valmiina?
Miksei yhtä tehokasta näyttistä?
Miksei inteliä?
No mikset sitä sitte osta? Ja laitakko linkin siitä?fendt 936 kirjoitti:ValuXi kirjoitti:Eipä taida tuolla rahalla saada..fendt 936 kirjoitti:Voiskohan joku tehdä mulle kone paketin, missä olis mm. 2x AMD Radeon HD 7950 näytön ohjainta ja AMD FX-8350, AM3+, 4,0GHz, 8-core Prosessori.¨
Silent Rig:lta saa 1400e pakettikoneen missä on 2x AMD Radeon HD 7950 näytönohjainta ja intel i5 prossu...
Haluan nähdä että olisko se paljonkin halvemppa ostaa osina.ValuXi kirjoitti:No mikset sitä sitte osta? Ja laitakko linkin siitä?fendt 936 kirjoitti:
Silent Rig:lta saa 1400e pakettikoneen missä on 2x AMD Radeon HD 7950 näytönohjainta ja intel i5 prossu...
Toimii mulla ainaki.. -.- Ja Kyllä se ehkä tulee halvemmaks osina ostaa.fendt 936 kirjoitti:Haluan nähdä että olisko se paljonkin halvemppa ostaa osina.ValuXi kirjoitti:No mikset sitä sitte osta? Ja laitakko linkin siitä?fendt 936 kirjoitti:
Ei noi Silent Rig:n nettisivut toimi nytten.
Joo virtis on hyvä ja osat sopii toisiinsa.valtra man kirjoitti:Onko tuossa paketissa virtalähde ja muut riittävät? Näppäimistöistä ja rotista sen verra että minulle nuo on loistavat vehkeet.
Lataa tästä...
En löytäny Silent Rig:istä tuohon 150e hintakäppyrään emolevyä..
Puhuin omassa viestissä sitte 1 näyttiksestä.Jespa kirjoitti:Virtalähe ei riitä alkuunsakkaa siis jos sitä toista näyttistä meinaat joskus, kuullokkeitten takia saat oottaa 2kk konettas ja kotelo ei oo mikää paras.. Eikä niillä kyllä näytä rosessoreitakaan olevan varastossa, oikeestaa yli puolet on tilapäisesti loppunut.