Videoita
-
- Kunniakäyttäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Re: Videoita
No eipä oo koskaa ollu vetovarret niin paljo tiellä että ne pitäs irti ottaa. :DD En oo kuullukkaa että ne otattas irti.Jupe kirjoitti:Ja mitenhä sä sen pystyt sekottaa työntövartee?? se ei haittaa yhtää mittää... Citynössö edelleenki oot ko sen vertaa et ossaa etes ajatella..XarioN kirjoitti: Noku puhu vetovarresta eikä vetovarsista nii ajattelin et kirjotusvirhe.
- Motokuski
- Ylläpitäjä
Nostovarret, nostotangot ja vetovarret on täysin eri asioita.VALTRABEST54 kirjoitti: Olin itekki et mikä vitu vetovarsi ku meil niit sanotaa nostovarsiksi.

-
- Kunniakäyttäjä
Mikä vitun ongelma sulla ny o? On kummallisia ne nyykyt jos viljakärryje aisaa ottaa vetovarret.Jupe kirjoitti:Eihä ne ookkaa tiel ko sä katot vierest ko isäs vetää valametil vilijakärryjä..

- Tele
- Kielet: Suomi ja svenska ja lontoo
No ainahan ne tuppaa menee.
Liikunta haisee hieltä, urheilu bensiiniltä
vittu ku kulkee kovaa ku kulkee pahaa
vittu ku kulkee kovaa ku kulkee pahaa
- Töötti_miäs
- Kielet: Suomee ja eklantii
- Multiplayer tunnuksesi?: Töötti_miäs
Meilläkin otetaa nostovarret ja vetovarret pois, kun nuokitaan.Jupe kirjoitti:Mikä citynössö sä XarioN oikein oot ku et tiiä mikä on vetovarsi??XarioN kirjoitti:Työntövarsi?TwiXi kirjoitti: Meilläki lasketaan, ja lietekärryä vetäes otetaan vetovarsiki pois.
Meillä otetaa aina syksyllä yms. pois ku ei tarvita.
Meiläkin otetaa vetovarret pois ku vejetää noukkari ko niitä ei saa tarpeeks alas ko sitte ne ottaa aisaa ja jos ne o ylhääl ni ottaa nivelakselii..

-
- Kunniakäyttäjä
No viljakärryistä sä rupesit puhumaa.Jupe kirjoitti:Muttako se ei ota vilijakärryn aisaa vaan noukkarin..XarioN kirjoitti:Mikä vitun ongelma sulla ny o? On kummallisia ne nyykyt jos viljakärryje aisaa ottaa vetovarret.Jupe kirjoitti:Eihä ne ookkaa tiel ko sä katot vierest ko isäs vetää valametil vilijakärryjä..

Ja mikä sä ny oot isän ajamisista puhumaa ku saman ikäsiä ollaa?

- sutki
- Moderaattori
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Mutta minkä takia osa laskee vetovarret alas kun vetää ihan jtn normikärryä, mihin ei vetovarret osu jos ne nostaa ylös? Mulle ainaki opetettu jos ajaa vetovarret alhaalla niin ne voi osua tiukemmassa käännöksessä aisaan ja taipua tai hajottaa jotain muuta nostolaitteesta.

-viritys on onnistunut kun tehot laskee alle 10%
-viimeiset OIKEAT ford traktorit on -10sarjaa
-
- Kunniakäyttäjä
Jos ne o alaalla nii on aisan alla, yläällä neo päällä, rippuu iha mitä tekee et miten ne on, kumminki päin mahtuu olemaa...sutki kirjoitti:Mutta minkä takia osa laskee vetovarret alas kun vetää ihan jtn normikärryä, mihin ei vetovarret osu jos ne nostaa ylös? Mulle ainaki opetettu jos ajaa vetovarret alhaalla niin ne voi osua tiukemmassa käännöksessä aisaan ja taipua tai hajottaa jotain muuta nostolaitteesta.
Miksi ostaa BMW kun pituus riittää? -VOLVO
-
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: valtra N141
- Erikoisosaamiseni: Skinaaminen
Mahtaa muutenki Jupe olla enemmän tekemisissä koneittaen janssa mitä Citynössö vai mitä? 

MP nimi: Valtra N
-
- Kunniakäyttäjä
Mä saan vasta syksyllä/loppukesästä kortin.Jupe kirjoitti:Häh sähän oot mua vanahempi?? Mä meen vasta ensviikon maanantaina mopokouluu ja täytän helemikuun 27 päivä 15v.XarioN kirjoitti:
Ja mikä sä ny oot isän ajamisista puhumaa ku saman ikäsiä ollaa?Mutta en mä kortilla aja
Kerran poliisi tuli vastaa ko vejin noukkaria ja se poliisi on isän kaveri ni se vähä pitkää kahto mutta ei vihtiny sanua mittää. :DD

-
- Kielet: 芬兰
- Multiplayer tunnuksesi?: En ymmärrä kysymystä
Tuu ostaa meilt scootteri, vois sopii sulle. :3Pelaruzi kirjoitti:Mä saan kesällä kortin. :33 Rippileirin jälkee.
Kauan sitten muuan mies alkoi ymmärtämään naisia ja repesi nauruun.
#Kiljupönttö
#Kiljupönttö
-
- Kunniakäyttäjä
Kyllä noukkari vei nyyskää.Jupe kirjoitti:Häh sähän oot mua vanahempi?? Mä meen vasta ensviikon maanantaina mopokouluu ja täytän helemikuun 27 päivä 15v.XarioN kirjoitti:
Ja mikä sä ny oot isän ajamisista puhumaa ku saman ikäsiä ollaa?Mutta en mä kortilla aja
Kerran poliisi tuli vastaa ko vejin noukkaria ja se poliisi on isän kaveri ni se vähä pitkää kahto mutta ei vihtiny sanua mittää. :DD

Miksi ostaa BMW kun pituus riittää? -VOLVO
- Peluri4
- Moderaattori
- Kielet: Suomi,Huonosti englanti.
- Multiplayer tunnuksesi?: Peluri4
- Viesti:
Ois tuommosille kortitta ajajille oikee ku poliisi pysäättäs ja kortti lykkäätys vuorella. 

-
- Kunniakäyttäjä
Äläny ku itekki saanu kortin vasta muutama kuukaus sitte.Peluri4 kirjoitti:Ois tuommosille kortitta ajajille oikee ku poliisi pysäättäs ja kortti lykkäätys vuorella.

-
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Tuli mullekki poliisi vaan sanoon, et mees ny kotio, opiskeleen sitä korttia, ku tulin manalla iliman valoja 65 km/h 4km/h alueella.XarioN kirjoitti:Äläny ku itekki saanu kortin vasta muutama kuukaus sitte.Peluri4 kirjoitti:Ois tuommosille kortitta ajajille oikee ku poliisi pysäättäs ja kortti lykkäätys vuorella.

Intel Core i5 2320|nVidia GeForce 550 ti|64bit Windows 7|
Manki projektia! --> http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... 75#p377575
- sutki
- Moderaattori
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Rentoja posliineja siellä. Mulle lentävät rupes viime keväänä valittaan kun takarengas vipatti ja sitte ei takavalokaa toiminu mankissaSuomimies69 kirjoitti:Tuli mullekki poliisi vaan sanoon, et mees ny kotio, opiskeleen sitä korttia, ku tulin manalla iliman valoja 65 km/h 4km/h alueella.XarioN kirjoitti:Äläny ku itekki saanu kortin vasta muutama kuukaus sitte.Peluri4 kirjoitti:Ois tuommosille kortitta ajajille oikee ku poliisi pysäättäs ja kortti lykkäätys vuorella.

-viritys on onnistunut kun tehot laskee alle 10%
-viimeiset OIKEAT ford traktorit on -10sarjaa
Aika tiukat rajotukset, 4 km/h alue??Suomimies69 kirjoitti:Tuli mullekki poliisi vaan sanoon, et mees ny kotio, opiskeleen sitä korttia, ku tulin manalla iliman valoja 65 km/h 4km/h alueella.XarioN kirjoitti:Äläny ku itekki saanu kortin vasta muutama kuukaus sitte.Peluri4 kirjoitti:Ois tuommosille kortitta ajajille oikee ku poliisi pysäättäs ja kortti lykkäätys vuorella.

Mahdoit tarkottaa 40?

Kiitos Finski!
SM320 8x2
SM300 8x4
-
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Oho! Niin tarkootinki 40km/h! 

Intel Core i5 2320|nVidia GeForce 550 ti|64bit Windows 7|
Manki projektia! --> http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... 75#p377575