

Täällä yhen pemari miehen laatikko oli iha solmussa, joka vaihteen sykröt paskana, voimalla vaa pesää, meni keppi kieroo ja alpää poikki ja laatikkoo, äkäsesti pysähty ku meni rattaan välii ja rattaat halakas laatikon kuoret.Ezmo kirjoitti:Mulla on kerran hajonnu manuaalilaatikko. Piti ajaessa melkosta elämää, kun kolmosen synkro oli hävinnyt, niin se sorvas kolomosen rattaita.
Kyllä kaikki automaatti lootalla olevat mitä olen kokeillu lähtee paikoiltaan liikkeelle sellasella nyppäyksellä kun painaa tarpeeks kaasua. Ja se on iha perseestä jos pitää esim. pysäköidä tarkemmin. Ja totta se riippu tilanteesta millon vaihdetaan vaihdetta ja vaihdetaanko isompaa vai pienempää. Yleensä automaatit vaihtaa liian aikaseen isompaan ja kone on :"moooo" ja sitten noissa vanhemmissa kun kokoajan vaihtelee sopivassa nopeudessa. Mun mieleen ei noi automaatit ole mutta mieliä on monia kuten ihmisiäki.Killerhangar kirjoitti:No nyt herra pistää turpansa stana kiinni. Itellä ei mikään auto nyöki tai mitään. Volvossa saa välillä vähä suostutella että vaihtaa isompaa ja Mondeossa hyväkun huomaa että vaihtaa. Mutta miten helvetissä määritellään "oikein vaihtaminen"??? Joku tietty kierrosluku? Sehä vittu riippuu tilanteesta...sutki kirjoitti:Tai sitten et osaa vaihtaa manuaalillakaan oikein ja luulet sen automaatin vaihtavan oikein? Meillä tossa jenkkipaska pick-upissa on automaatti ja se on sellane perkeleen nyökkijä jos pitäis vähänki tarkemmin lähteä liikkeelle. Ensin ei tapahu mitään ja sitten hyökkääkin liikkeelle. Ja jossain 60 vauhdissa vaihtaa kokoaja vaihdetta pienempään ja isompaan kun ei osaa päättää.
Laatikot on onneksi kehittynyt.Killerhangar kirjoitti:No ehkä vika on siinä että jenkki pakut ei oo niitä 10 sekunnin vehkeitä... Automaatin saa nyt tasan yhtä hyvin parkkiin ku muutkin ja liukkaalla kivempi lähteä valoista kun voi antaa sen rullata vaan liukkaassa risteyksessä hiton hyvällä pidolla ja sitte sorvasta jos kiire on. Ja kyllä toi 2.0 TDCI Mondeo lähtee ihan tarpeeks äkäseen, ei tarvitte paljoa katella maisemia. Parasta on se että kun mittarissa on 140 niin auto tuntuu kulkevan 60-80 :DD
Mittari pysähtynyt 350tkm, ollut useamman vuoden pysähdyksissä. Eli yli 400tkm ajettu ainankin, navigaattori on nopeusmittarina. Bensamittari ei toimi.Killerhangar kirjoitti:Mikä kone ja kui paljo rullattu?
No jos "200tkm" on tiisselille liikaa, niin on hankala autoiluelämä tulossa! onhan tuolla nyt 400tkm rullattu, mutta 198tkm tehty koneremppa!RainBow_ kirjoitti:Aivan liikaa ajettu.Muuten on kyllä hyvässä kunnossa.
Oho niimpä onkin pitäs nuo tekstit lukea.Muskeli_ kirjoitti:No jos "200tkm" on tiisselille liikaa, niin on hankala autoiluelämä tulossa! onhan tuolla nyt 400tkm rullattu, mutta 198tkm tehty koneremppa!RainBow_ kirjoitti:Aivan liikaa ajettu.Muuten on kyllä hyvässä kunnossa.
On se kun kolme edellistä diiseliä ollu alle 100tkm talossaMuskeli_ kirjoitti:No jos "200tkm" on tiisselille liikaa, niin on hankala autoiluelämä tulossa! onhan tuolla nyt 400tkm rullattu, mutta 198tkm tehty koneremppa!RainBow_ kirjoitti:Aivan liikaa ajettu.Muuten on kyllä hyvässä kunnossa.