Asenna uuestaa.JaSeVe kirjoitti:Tietääkö kukaan että, miks mulla ei toimi fraps?

Asenna uuestaa.JaSeVe kirjoitti:Tietääkö kukaan että, miks mulla ei toimi fraps?
Minäkin voin FS13 tulla pelaan jos joku aukasee servun?JaSeVe kirjoitti:Onko servuja auki tänää?? Voisin tulla pelaamaa!
En tie kutosesta, mut ainakin vitoses saa, ku painaa layeriä oikeel ja valittee blending options ja sieltä stroke.jimi555 kirjoitti:Miten photoshop cs6:ssa saa reunukset?
Totta. Toivottavasti parhaat pääsevät!Jespa kirjoitti:Vaan onhan täälä monia muitakin, jotka haluaisivat moderaattoriksi, ja joissa olisi potentiaalia moderaattoreiksi, ja jotka täyttävät nämä vaatimukset.Hopea00 kirjoitti:No, jos niitä paikkoja on vapaana, niin miksikäs ei onnistuisi? Ainoa ongelma voisi kyllä olla tämä ikä .... Mutta kyllähän Jeppekin taisi päästä moderaattoriksi 13 - vuotiaana. Kai?
Ja maailma sen kuin saastuu. :DDTm100 kirjoitti:Oha se mukavaa tuo kelkkailutämän viikonlopun aikana tuli rapia 200 kilsaa ajettua
Jhoo onha se jos kelekat kasassa pysysi etes viikon...Tm100 kirjoitti:Oha se mukavaa tuo kelkkailutämän viikonlopun aikana tuli rapia 200 kilsaa ajettua
Ooppa poeka hilijaa se ku ei meikää hiastaDiesel Power kirjoitti:Ja maailma sen kuin saastuu. :DDTm100 kirjoitti:Oha se mukavaa tuo kelkkailutämän viikonlopun aikana tuli rapia 200 kilsaa ajettua
Eläpä perkele minnuoha tuo hiasti.... Huomenna lähettää osat koneistajalle....Tm100 kirjoitti:Ooppa poeka hilijaa se ku ei meikää hiastaDiesel Power kirjoitti:Ja maailma sen kuin saastuu. :DDTm100 kirjoitti:Oha se mukavaa tuo kelkkailutämän viikonlopun aikana tuli rapia 200 kilsaa ajettua
Mikäs meni kelekasta?Mese kirjoitti:Mitähä minä taas tuossa sekoilin... Siis ei hiasta tuo vaan se että kelekka pysy kunnossa. :DD
Mäntä... Ei oo joko saanu pensaa tai sitte ei oosaanu öljyä. Nooh liike maksaa.Tm100 kirjoitti:Mikäs meni kelekasta?Mese kirjoitti:Mitähä minä taas tuossa sekoilin... Siis ei hiasta tuo vaan se että kelekka pysy kunnossa. :DD
Onko sulla minkälaine kelekka?Mese kirjoitti:Mäntä... Ei oo joko saanu pensaa tai sitte ei oosaanu öljyä. Nooh liike maksaa.Tm100 kirjoitti:Mikäs meni kelekasta?Mese kirjoitti:Mitähä minä taas tuossa sekoilin... Siis ei hiasta tuo vaan se että kelekka pysy kunnossa. :DD
Neste?Tm100 kirjoitti:Juu itellä on Arctic cat 500ccMese kirjoitti:Lynx rave 670.