Muistat ihan oikein!Erkka kirjoitti:Mun muistaakseni oli johnaki modejen haus 15v.Peluri4 kirjoitti:Oi oo ku 14, tai ainakin joskus oli.

Muistat ihan oikein!Erkka kirjoitti:Mun muistaakseni oli johnaki modejen haus 15v.Peluri4 kirjoitti:Oi oo ku 14, tai ainakin joskus oli.
Aijjaa, kö ite olin 14 sillon ku pääsin moderaattoriksi.ponsse16 kirjoitti:Muistat ihan oikein!Erkka kirjoitti:Mun muistaakseni oli johnaki modejen haus 15v.Peluri4 kirjoitti:Oi oo ku 14, tai ainakin joskus oli.
Onko sulla ohjaimessa käännettävät kanavat? jos on, niin laita suoraan servon varsi kiinni vipuun.Diesel Power kirjoitti:Eiks se 15v ollu ylläpitäjäks? Ku eiks ne jossain vaiheessa niitäki hakenu?? En minä tiiä..
E: Keksiikö joku tosta kuvasta miten tuo servo kiinnittyy tohon vipuun??
Vaan onhan täälä monia muitakin, jotka haluaisivat moderaattoriksi, ja joissa olisi potentiaalia moderaattoreiksi, ja jotka täyttävät nämä vaatimukset.Hopea00 kirjoitti:No, jos niitä paikkoja on vapaana, niin miksikäs ei onnistuisi? Ainoa ongelma voisi kyllä olla tämä ikä .... Mutta kyllähän Jeppekin taisi päästä moderaattoriksi 13 - vuotiaana. Kai?
14 Se oli ja 9 päivän päästä oon sen 14.Peluri4 kirjoitti:Oi oo ku 14, tai ainakin joskus oli.
Ainakin sinulla on kovemmat otteet.Casemies kirjoitti:Eihän meillä ole edes tällä hetkellä hakuakaan käynnissä. Tällä hetkellä tuntuu olevan tämä tilanne rauhoittumaan päin, koska on kovemmat otteet käytössä.
Se booaaminen ei kureista johu vaan säädöistä..Massey_man kirjoitti:Taas tuli mopoa ulkoilutettua parikyt kilsaa, sais nyt jonkuulaiset sisäänajot siihen tehtyä vois ottaa kurin pois niin jaksais tehä muutakii kun booata.
Saa liian vähän bensaa, kokeile säätää kaasari uudestaan nii pitäis toimiaDiesel Power kirjoitti:Se booaaminen ei kureista johu vaan säädöistä..Massey_man kirjoitti:Taas tuli mopoa ulkoilutettua parikyt kilsaa, sais nyt jonkuulaiset sisäänajot siihen tehtyä vois ottaa kurin pois niin jaksais tehä muutakii kun booata.Jos booaa ni se käy laihalla..
![]() | Lataa tästä... |