Niin onki.Case-kuski kirjoitti:Ai rivoja? Siis vaihossa?Nuo kaikki on jaossa.

Niin onki.Case-kuski kirjoitti:Ai rivoja? Siis vaihossa?Nuo kaikki on jaossa.
Kaikissa hieman omaa edittiä fordsonia lukuun ottamatta.ponsse16 kirjoitti:Kovat on koneet.
Tuo valtra on nätti.Auramies kirjoitti:Haluaa tuon Valtran. Haen saavin ku tulloo kuolaa niin pirust.
Huomaan!Tele kirjoitti:Kaikissa hieman omaa edittiä fordsonia lukuun ottamatta.ponsse16 kirjoitti:Kovat on koneet.
Tele kirjoitti:Joo'o, itse olen ylpeä siitä. Huomenna jätketaan muuten niiton parissa...
Vois melkee lokin perustaa, mutta tuskin sitä kukaan lukis, joten jääköön tänne reensottien puolelle, vai pitäiskö koittaa...
NÄIMPÄ! Minä ainakin lukisin mielellään sitä.Case-kuski kirjoitti:Tele kirjoitti:Joo'o, itse olen ylpeä siitä. Huomenna jätketaan muuten niiton parissa...
Vois melkee lokin perustaa, mutta tuskin sitä kukaan lukis, joten jääköön tänne reensottien puolelle, vai pitäiskö koittaa...
Nyt heti se loki pystyynMinä seuraisin
![]()
![]()
Ja minä luen kans aivan varmasti.ponsse16 kirjoitti:NÄIMPÄ! Minä ainakin lukisin mielellään sitä.Case-kuski kirjoitti:Tele kirjoitti:Joo'o, itse olen ylpeä siitä. Huomenna jätketaan muuten niiton parissa...
Nyt heti se loki pystyynMinä seuraisin
![]()
![]()
Saemo kirjoitti:Paalujen ajussa Urkilla.
Nyt on urakkakoneetTele kirjoitti:Zetorilla niittoa...Huomenna tulee kuvaa kun paalataan ja laitetaan heinää karholle...
KOMMENTTIA