Yleinen keskustelu (vapaa sana)
- Jeppe
- Moderaattori
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Jerppuu
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)
Kuntosali tekee kyllä hyvää sulle.

#vagfin #a4b5 #lisääbassoa #bassheadsoffinland #dd4life
- Killerhangar
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Niin tekee, lukulomaa ja kesää ootellessa 

"The important thing is to keep trying" - Keiichi Tsuchiya
Lentävä lestadiolainen/FIN-SWE-NOR
- Wiuwe^
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: WiuweFIN
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Viesti:
Tässä aamusumpit sihisee kupissa ja kohta pitäs lähtiä töihin, edessä 4vko auton kyydissä.
'Lääkärintodistukses lukee: Turkulainen, muuten terve'
<KuusNelia> Ännän modit on ihan perkeleestä
- Killerhangar
Kyl muaki vituttais vaa istua sen auton kyydissä 

-
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Ja paskanvitut. Tainno sitte ku tuot mulle 3milj niitä isis rahoja nii sitte määki oon rikas.Killerhangar kirjoitti:Tuollaku noi ihmetteli tota että vanhemmat maksaa ni miettikääs tätä: porukat o ostanee mulle asunnonLukiolaiset voi olla hinttejä mutta stanan rikkaita sellasia
Ja nii, onhan mulla iskän ostama auto ja porukat ostanee vaatteet ja pistävät rahaa ruokaa ja lukiokirjoihi ja ajokortinki ovat molemmat maksanee ja tankin täytee joka viikko. Ja vakuutukset ne maksaa ja yksityislääkärit. Mitäs vielä? Läppärin. No baareilun ja pöytäkoneen ja omat rälläysbensat pitää maksaa ite. Sillonku on töitä ni ne maksaa vaa ruuat kotona, mut ne onki kaikille. Ja kännykkä on ite maksettu. Laskun maksaa iskä...

Strix X570-E | R7 5800X | H150i AIO | Strix GTX1070 | 32Gb 3200MHz | RM650x | Define R6 TG
- Peluri4
- Moderaattori
- Kielet: Suomi,Huonosti englanti.
- Multiplayer tunnuksesi?: Peluri4
- Viesti:
Ekkö sä vähemmälläki pärjää. Vaikka alakuun 100k. 

-
- Kielet: Englanti, Suomi ja Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Maankääntäjä FIN
- Viesti:
Hakis Maaseudun tulevaisuude ja keittäis kahvit ja lukis tuon MT:n. 

- Killerhangar
Tässä nyt lähinnä viittasin porukoihin ketkä molemmat on lukiopohjalta ponnistaneita. Iskä lopetti opiskelut lukioo ja tienaa varmaa tällä hetkellä paremmi ku äiti joka kävi yliopistot päälleJespa kirjoitti:Ja paskanvitut. Tainno sitte ku tuot mulle 3milj niitä isis rahoja nii sitte määki oon rikas.Killerhangar kirjoitti:Tuollaku noi ihmetteli tota että vanhemmat maksaa ni miettikääs tätä: porukat o ostanee mulle asunnonLukiolaiset voi olla hinttejä mutta stanan rikkaita sellasia
Ja nii, onhan mulla iskän ostama auto ja porukat ostanee vaatteet ja pistävät rahaa ruokaa ja lukiokirjoihi ja ajokortinki ovat molemmat maksanee ja tankin täytee joka viikko. Ja vakuutukset ne maksaa ja yksityislääkärit. Mitäs vielä? Läppärin. No baareilun ja pöytäkoneen ja omat rälläysbensat pitää maksaa ite. Sillonku on töitä ni ne maksaa vaa ruuat kotona, mut ne onki kaikille. Ja kännykkä on ite maksettu. Laskun maksaa iskä...

-
Enhän mää tällä haavaa tarviisi ku 40e nii ei tarviisi velekaa jäärä.Peluri4 kirjoitti:Ekkö sä vähemmälläki pärjää. Vaikka alakuun 100k.

Strix X570-E | R7 5800X | H150i AIO | Strix GTX1070 | 32Gb 3200MHz | RM650x | Define R6 TG
- Wiuwe^
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: WiuweFIN
- Viesti:
Ei mua ainakaa vituta..Killerhangar kirjoitti:Kyl muaki vituttais vaa istua sen auton kyydissä
'Lääkärintodistukses lukee: Turkulainen, muuten terve'
- Ruzi
- Moderaattori
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Kyl varmaa ku se auto ei jaksa vääntää jos solet kyyvis...Killerhangar kirjoitti:Kyl muaki vituttais vaa istua sen auton kyydissä

-
+1 (Y)Pelaruzi kirjoitti:Kyl varmaa ku se auto ei jaksa vääntää jos solet kyyvis...Killerhangar kirjoitti:Kyl muaki vituttais vaa istua sen auton kyydissä

Intel Core i5 2320|nVidia GeForce 550 ti|64bit Windows 7|
Manki projektia! --> http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... 75#p377575
- Tailgunner
+10000Pelaruzi kirjoitti:Kyl varmaa ku se auto ei jaksa vääntää jos solet kyyvis...Killerhangar kirjoitti:Kyl muaki vituttais vaa istua sen auton kyydissä

"isketään bolttis-osaa vain kiinni, rikotaan paikat ja sen kummempia
ihmettelemättä hankitaan lisää kallista osaa rikottavaksi"
ihmettelemättä hankitaan lisää kallista osaa rikottavaksi"
- RainBow_
- Moderaattori
- Multiplayer tunnuksesi?: RainBow^
Ei varmasti LÄHESKÄÄ jokainen pelkän lukion käyny tienaa hyvin, koska lukiosta ei saa ammattia ja jos maataluosalalle esimerkiksi aikoo niin ei saa tukia kun ei ole käynyt kouluja. Uskon että isäs tienais yhtä hyvin jos ois käyny vaikka Logistiikan koulutuksen vai missä niitä linkkukuskeja tulee.Killerhangar kirjoitti:Tässä nyt lähinnä viittasin porukoihin ketkä molemmat on lukiopohjalta ponnistaneita. Iskä lopetti opiskelut lukioo ja tienaa varmaa tällä hetkellä paremmi ku äiti joka kävi yliopistot päälleJespa kirjoitti:Ja paskanvitut. Tainno sitte ku tuot mulle 3milj niitä isis rahoja nii sitte määki oon rikas.Killerhangar kirjoitti:Tuollaku noi ihmetteli tota että vanhemmat maksaa ni miettikääs tätä: porukat o ostanee mulle asunnonLukiolaiset voi olla hinttejä mutta stanan rikkaita sellasia
Volvomies on erimies.
- Verkku
- Kielet: suomi ja englanti
Ja sanot että me ollaa papppa betalareita. Kyllä yks kaveri tienas rahaa ja ku se oli seiskal se osti valmet 500, purki koko vehkeen, kävi kaikki läpi, maalas ja uudet renkaat joka nurkkaan. Nyt kesällä se vaihto sen 702S:ään, sen se meinaa maalata ja kaiken on ite maksanu.Killerhangar kirjoitti:Tässä nyt lähinnä viittasin porukoihin ketkä molemmat on lukiopohjalta ponnistaneita. Iskä lopetti opiskelut lukioo ja tienaa varmaa tällä hetkellä paremmi ku äiti joka kävi yliopistot päälleJespa kirjoitti:Ja paskanvitut. Tainno sitte ku tuot mulle 3milj niitä isis rahoja nii sitte määki oon rikas.Killerhangar kirjoitti:Tuollaku noi ihmetteli tota että vanhemmat maksaa ni miettikääs tätä: porukat o ostanee mulle asunnonLukiolaiset voi olla hinttejä mutta stanan rikkaita sellasia
- Killerhangar
Ei varmaan tienais. Pystyn väittämään ettei tienais, ainakaan työn määrään verrattuna. Eikä se enää aja linkkua, mitäny esittelyautoja ja satunnaisesti keikkaa jos pyydetää ja sitä kiinnostaa. Mutta muista toki että amiksen voi käydä vaikka lukion perään ja sillon ei taida tarvita ees ku "paja" tms-tunneilla koska sulla on se lukion päättäri taskussa. Ja kyllähä se ehti sen 20-25 vuotta linkkua ajamaa ennenku lopetti. Ja nykyään varmaan tienaa paremmin.RainBow_ kirjoitti: Ei varmasti LÄHESKÄÄ jokainen pelkän lukion käyny tienaa hyvin, koska lukiosta ei saa ammattia ja jos maataluosalalle esimerkiksi aikoo niin ei saa tukia kun ei ole käynyt kouluja. Uskon että isäs tienais yhtä hyvin jos ois käyny vaikka Logistiikan koulutuksen vai missä niitä linkkukuskeja tulee.

- Tele
- Kielet: Suomi ja svenska ja lontoo
käytätkö sanasta "paja" käytännön aineita.
Liikunta haisee hieltä, urheilu bensiiniltä
vittu ku kulkee kovaa ku kulkee pahaa
vittu ku kulkee kovaa ku kulkee pahaa
- RainBow_
- Moderaattori
- Multiplayer tunnuksesi?: RainBow^
Siis mitä se sun isäs nykysin tekee? Jos se myyjänä on niin amiksesta pääsee myyjäksikin, mutta lukiossa ei ole mitään autoihin suoraan liittyvää asiaa. Kyllä me täälä amiksesa paljo muutakin opitaan ku pajahommia. Yritystoimintaa, metsätaloutta, metallia, yms. Toki voi mennä lukion jälkeen amikseen ja pitäisikin ainakin nykypäivänä että saa ammatin. Sitä vaan skippaa yleisainejakson, ja on puoli vuotta lyhyempi koulutus. (Ainakiin täällä olevista lukion käyneistä.)Killerhangar kirjoitti:Ei varmaan tienais. Pystyn väittämään ettei tienais, ainakaan työn määrään verrattuna. Eikä se enää aja linkkua, mitäny esittelyautoja ja satunnaisesti keikkaa jos pyydetää ja sitä kiinnostaa. Mutta muista toki että amiksen voi käydä vaikka lukion perään ja sillon ei taida tarvita ees ku "paja" tms-tunneilla koska sulla on se lukion päättäri taskussa. Ja kyllähä se ehti sen 20-25 vuotta linkkua ajamaa ennenku lopetti. Ja nykyään varmaan tienaa paremmin.RainBow_ kirjoitti: Ei varmasti LÄHESKÄÄ jokainen pelkän lukion käyny tienaa hyvin, koska lukiosta ei saa ammattia ja jos maataluosalalle esimerkiksi aikoo niin ei saa tukia kun ei ole käynyt kouluja. Uskon että isäs tienais yhtä hyvin jos ois käyny vaikka Logistiikan koulutuksen vai missä niitä linkkukuskeja tulee.
Volvomies on erimies.
- Ohtonen
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Melekonen jannu jos lähtee töihin vaa sillonku kiinnostaa.Killerhangar kirjoitti:Ei varmaan tienais. Pystyn väittämään ettei tienais, ainakaan työn määrään verrattuna. Eikä se enää aja linkkua, mitäny esittelyautoja ja satunnaisesti keikkaa jos pyydetää ja sitä kiinnostaa. Mutta muista toki että amiksen voi käydä vaikka lukion perään ja sillon ei taida tarvita ees ku "paja" tms-tunneilla koska sulla on se lukion päättäri taskussa. Ja kyllähä se ehti sen 20-25 vuotta linkkua ajamaa ennenku lopetti. Ja nykyään varmaan tienaa paremmin.RainBow_ kirjoitti: Ei varmasti LÄHESKÄÄ jokainen pelkän lukion käyny tienaa hyvin, koska lukiosta ei saa ammattia ja jos maataluosalalle esimerkiksi aikoo niin ei saa tukia kun ei ole käynyt kouluja. Uskon että isäs tienais yhtä hyvin jos ois käyny vaikka Logistiikan koulutuksen vai missä niitä linkkukuskeja tulee.

Kiitoksia JGFIN!
#Kiljupönttö
-
On tainnu tulla tuolle a93Hitekki:lle pänniä kun on pitäny tulla kirjotelemaan toisella käytäjällä. :DD
A93hitekki=valtran
A93hitekki=valtran

- Ohtonen
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Joo se oli kirjotellu johonki toppiikkiin liika nii oli saanu panaania poskeenErkka kirjoitti:On tainnu tulla tuolle a93Hitekki:lle pänniä kun on pitäny tulla kirjotelemaan toisella käytäjällä. :DD
A93hitekki=valtran

Kiitoksia JGFIN!
#Kiljupönttö
-
- Kielet: Suomi ja pari sanaa ruotsii
Joo.
"Arvostele edellisen postaajan avatar". Emminä tienny että raja on 2 viestiä sivulle. 

Ei riemulla rajaa kun valtralla ajaa!
kiitos -Mane

- henkka22
- Kielet: Suomi,englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Henkka22
Ollaa serkun kaa vedetty mönkijän peräs rattikelkkaa piru on hauskaa.jemex kirjoitti:Siskoo vetelin pulkassa Mankin kans ja kuulema oli sillä hauskaa. Kulkee vissiin suvussa nää älynväläykset ku kummisetä veti PV:n kans äiteet pulkas ku olivat lapsinuoria ku ne on sisaruksii.

"Pojat, kaikki mitä te teette on aivan täyttä paskaa "
- Killerhangar
Tai sitte menee ammattikorkeesee ja vaikka logistiikan inssiks (katsuriks pääse jne, ajojärjestelijä mitä noita ny on). No en mää tiedä mitä se tekee, myy kait jtn ku viime vuonnaki 120+ autoa meni Helsinkii. Kaipa se sitte niitä myy. Ja linjakilpiä tietty ja direktiivikoulutuksia. Ja kyllä se aika pitkälti päättä nykyäänki et miten on töissäRainBow_ kirjoitti:Siis mitä se sun isäs nykysin tekee? Jos se myyjänä on niin amiksesta pääsee myyjäksikin, mutta lukiossa ei ole mitään autoihin suoraan liittyvää asiaa. Kyllä me täälä amiksesa paljo muutakin opitaan ku pajahommia. Yritystoimintaa, metsätaloutta, metallia, yms. Toki voi mennä lukion jälkeen amikseen ja pitäisikin ainakin nykypäivänä että saa ammatin. Sitä vaan skippaa yleisainejakson, ja on puoli vuotta lyhyempi koulutus. (Ainakiin täällä olevista lukion käyneistä.)Killerhangar kirjoitti:Ei varmaan tienais. Pystyn väittämään ettei tienais, ainakaan työn määrään verrattuna. Eikä se enää aja linkkua, mitäny esittelyautoja ja satunnaisesti keikkaa jos pyydetää ja sitä kiinnostaa. Mutta muista toki että amiksen voi käydä vaikka lukion perään ja sillon ei taida tarvita ees ku "paja" tms-tunneilla koska sulla on se lukion päättäri taskussa. Ja kyllähä se ehti sen 20-25 vuotta linkkua ajamaa ennenku lopetti. Ja nykyään varmaan tienaa paremmin.RainBow_ kirjoitti: Ei varmasti LÄHESKÄÄ jokainen pelkän lukion käyny tienaa hyvin, koska lukiosta ei saa ammattia ja jos maataluosalalle esimerkiksi aikoo niin ei saa tukia kun ei ole käynyt kouluja. Uskon että isäs tienais yhtä hyvin jos ois käyny vaikka Logistiikan koulutuksen vai missä niitä linkkukuskeja tulee.

- Farmari344
- Kielet: Suomi, Englanti
Nopiaa vastakkaa mihinkä menöö piuha (tietsikas) johona lukoo AC 97? Se on samas johoros HD Audion kans.

...