Mikä projekti toi nyt on, ihanku olis vanha starletti saman läinen ku meijän isäl oli ennen autosuunnistus autona. Nykyään on neliveto golf.Jeppe kirjoitti:
Onko paljonki laittamist?Jeppe kirjoitti:Mazda 323 FA, vuosimallia 1980. Ollu meillä jonku 10 vuotta, nyt ku mua rupes kiinnostaa se autolla ajaminen niin laitettiin toi kuntoon ja jäälle.
Et rata-autoiluu viel meinannu alottaan? Kaveril oli tännää eka kisa.Jeppe kirjoitti:Eei oo. Jarruja säädettiin tossa tänään, vielä kaasarin putsailut ja hanaa.
Ai jotai jäärataa?Ohtonen kirjoitti:Et rata-autoiluu viel meinannu alottaan? Kaveril oli tännää eka kisa.Jeppe kirjoitti:Eei oo. Jarruja säädettiin tossa tänään, vielä kaasarin putsailut ja hanaa.
Raahessa jokku junnukisat mihkä ajetaan jäädytetyllä radalla.Vammas king kirjoitti:Ai jotai jäärataa?Ohtonen kirjoitti:Et rata-autoiluu viel meinannu alottaan? Kaveril oli tännää eka kisa.Jeppe kirjoitti:Eei oo. Jarruja säädettiin tossa tänään, vielä kaasarin putsailut ja hanaa.
Melkosta yleistämistä...Killerhangar kirjoitti:Tuollaku noi ihmetteli tota että vanhemmat maksaa ni miettikääs tätä: porukat o ostanee mulle asunnonLukiolaiset voi olla hinttejä mutta stanan rikkaita sellasia
Ja nii, onhan mulla iskän ostama auto ja porukat ostanee vaatteet ja pistävät rahaa ruokaa ja lukiokirjoihi ja ajokortinki ovat molemmat maksanee ja tankin täytee joka viikko. Ja vakuutukset ne maksaa ja yksityislääkärit. Mitäs vielä? Läppärin. No baareilun ja pöytäkoneen ja omat rälläysbensat pitää maksaa ite. Sillonku on töitä ni ne maksaa vaa ruuat kotona, mut ne onki kaikille. Ja kännykkä on ite maksettu. Laskun maksaa iskä...
Nonni,eli solet pilalle lellitty hintti?Killerhangar kirjoitti:Tuollaku noi ihmetteli tota että vanhemmat maksaa ni miettikääs tätä: porukat o ostanee mulle asunnonLukiolaiset voi olla hinttejä mutta stanan rikkaita sellasia
Ja nii, onhan mulla iskän ostama auto ja porukat ostanee vaatteet ja pistävät rahaa ruokaa ja lukiokirjoihi ja ajokortinki ovat molemmat maksanee ja tankin täytee joka viikko. Ja vakuutukset ne maksaa ja yksityislääkärit. Mitäs vielä? Läppärin. No baareilun ja pöytäkoneen ja omat rälläysbensat pitää maksaa ite. Sillonku on töitä ni ne maksaa vaa ruuat kotona, mut ne onki kaikille. Ja kännykkä on ite maksettu. Laskun maksaa iskä...