Jätkä tulee mikä ilahduttaa tänään topiccii kertomaa et join 5 shottia pommaccia?City^ kirjoitti:Haha.Massey_man kirjoitti:Pärisee varmaan ihan vitusti.Tuppurainen kirjoitti:Se tunne, kun juo shottilasista pommaccia 5 lasillistaNyt ol paha.

Jätkä tulee mikä ilahduttaa tänään topiccii kertomaa et join 5 shottia pommaccia?City^ kirjoitti:Haha.Massey_man kirjoitti:Pärisee varmaan ihan vitusti.Tuppurainen kirjoitti:Se tunne, kun juo shottilasista pommaccia 5 lasillistaNyt ol paha.
Volvoa arvaamma?Tumpe kirjoitti:Huomenna katsomaan yhtä automobiilenia
Kaikki on laillistaUkkomezzo kirjoitti:Jätkä tulee mikä ilahduttaa tänään topiccii kertomaa et join 5 shottia pommaccia?City^ kirjoitti:Haha.Massey_man kirjoitti: Pärisee varmaan ihan vitusti.Nyt ol paha.
Mixeri kirjoitti:Case-kuski kirjoitti:Perjantai, ja viikonloppu.
Mulla oli Tämä, ja sen kanssa meni aikaa 45 min, vaik luvattiin 20 minuuttiin, ja kokosin sen ilman ohjeita, meidän mäes ketään ei lue ohjeita, kunnes homma ei tuota tulostajiitu kirjoitti:Tämmönen. Vissiin hieman evotin kasatessa, ohjelapussa luki 15min ja mulla meni ainakii puol tuntia.
Tuppurainen kirjoitti:Mulla oli Tämä, ja sen kanssa meni aikaa 45 min, vaik luvattiin 20 minuuttiin, ja kokosin sen ilman ohjeita, meidän mäes ketään ei lue ohjeita, kunnes ei tule tulostajiitu kirjoitti:Tämmönen. Vissiin hieman evotin kasatessa, ohjelapussa luki 15min ja mulla meni ainakii puol tuntia.
Se nyt on ihan perus, että ohjetta kattotaa vasta sitten ko tarvitaa. :DD Akoille ne ohojeet on.Ohtonen kirjoitti:Tuppurainen kirjoitti:Mulla oli Tämä, ja sen kanssa meni aikaa 45 min, vaik luvattiin 20 minuuttiin, ja kokosin sen ilman ohjeita, meidän mäes ketään ei lue ohjeita, kunnes ei tule tulostajiitu kirjoitti:Tämmönen. Vissiin hieman evotin kasatessa, ohjelapussa luki 15min ja mulla meni ainakii puol tuntia.
Onnea!j0nsku kirjoitti:Synttärit.
Tuttu tilannevaltravalmet kirjoitti:Ei ohjeita katota vaikka ei osais, sitte kiroillaa ja hakataa sitä paskaa että MEE S@@TANA SINNE REIKÄÄ!
Tuo kuullostaa jotenhi siltäku mie läjjään pienoismallia.valtravalmet kirjoitti:Ei ohjeita katota vaikka ei osais, sitte kiroillaa ja hakataa sitä paskaa että MEE S@@TANA SINNE REIKÄÄ!