Jja ei bärice yhdää

Anteeksi, mua vaan väsyttää ihan sairaasti. Mutta nyt mä meen nukkuun, tää on meinaa mun 500 viesti.Ezmo kirjoitti:Olokaapa kunnolla ja kirjotetaan oikein.
Paska laittaa siulle YV, ku siulla ei oo se käytössä.-Tukkijätkä kirjoitti:Kappas perkele olin unohtanut koko jutun ku ootelin tähän vastausta:Diesel Power kirjoitti:Tuli mieleen et mitens sie -Tukkijätkä toimittasit miulle teen mittoja ja kuvia? Ku siulla ei näy YV olevan..Esim:sylinterin mittoja nostavarsien pituutta ym ym-Tukkijätkä kirjoitti:Diesel power vois kertoa yv:llä tarkemmin mitä tietoja tarviit.
Jos sitä huomenna kävis koiran kans lenkillä (2km) ja ottamassa niitä kuvia ja mittoja niistä t190 etunostolaitteista.
Farmari99 kirjoitti:Kolmeviisysin voimasauhuja.![]()
Mulla meni 1kk.Farmari344 kirjoitti:Voi vittu ei vieläkään koneen osat tullu.
Joo pistän tänään sulle mittoja.Kuvia en tänään saa mutta jos tuo auttas vähän http://www.nettikone.com/valmet/8400/1136649 nostolaitteet on saman laiset taka-akselisto on teessä vahvempi.Diesel Power kirjoitti:Paska laittaa siulle YV, ku siulla ei oo se käytössä.-Tukkijätkä kirjoitti:Kappas perkele olin unohtanut koko jutun ku ootelin tähän vastausta:Diesel Power kirjoitti:Tuli mieleen et mitens sie -Tukkijätkä toimittasit miulle teen mittoja ja kuvia? Ku siulla ei näy YV olevan..Esim:sylinterin mittoja nostavarsien pituutta ym ym-Tukkijätkä kirjoitti:Diesel power vois kertoa yv:llä tarkemmin mitä tietoja tarviit.
Jos sitä huomenna kävis koiran kans lenkillä (2km) ja ottamassa niitä kuvia ja mittoja niistä t190 etunostolaitteista.Juu sylinterien pituuksia, vetovarsien pituuksia, vetovarsien etäisyyksiä toisistaan (rungon kiinnitys kohista), ym.
Kohan jotain mittoja sais.
Niin miunki pitäs lukee hissan kokeisiin.Diesel Power kirjoitti:Vois tästä lähtee kokeisiin lukemaan.
Ei mul ainakaa satu silimää mitää linkkii.Vammas king kirjoitti:Linkki on jossain edellisillä sivuilla.