Haluatko muidenkin tietävän mitä farmillasi tapahtuu? Aloita uusi aihe ja pidä muutkin jäsenet ajantasalla tilasi tapahtumista. Suosittelemme.
Alueen säännöt
§1 Farmiblogin kirjoittaminen ja viestien kirjoittaminen.
§1.1 Kun kirjoitat farmiblogia kirjoita sitä selkeästi ja helposti ymmärrettävästi, kun lisäät kuvia lataa ne toimivaan kuvapalveluun että kuvat latautuvat nopeasti ja ovat näkyvissä pitkänkin ajan kuluttua eivätkä poistu saatavilta.
§1.2 Vältä turhien ja lyhyiden viestien kirjoittelua blogeihin esim: "komeeta" tai "mikä mappi" koska ne rasittaa vain viestiketjuja eli pyri kirjoittamaan selkeästi ja pitkäluontoisesti.
§1.3 Jos huomaat puutteita blogissa tai vioittuneita kuvia ilmoita asiasta ystävällisesti viestiketjuun.
Kiitos.
Moikkelis!
Minä olen Simo Ja olen 26 vuotta vanha. Asustelen täällä Etelä-Suomessa päin.
Olen vastuussa kaupunkimme teistä jotta ne pysyvät kunnossa talvella.
Säilytän koneitani ystäväni Erkin tilalla isossa tallissa. Erkki on minua 4 vuotta vanhempi eli hän on 30.
Koneita ovat
-------------
Valtra N163D + ek
Valmet 602 MYYTY
Valmet 903 MYYTY
Valta 8050 + ek
Valmet 665
Valmet 705 + ek
Valtra N142 MYYTY
John Deere 3650
Volvon joku romu
------------
Osa koneista pitäisi myydä koska varat ovat vähissä. Koneita jouduin ostamaan työntekijöiden takia joita ei enään ole.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Päivitys 1.
Nyt 1 Päevityksestä jätän tarinoinnin poijes, Ja Volvosa on linko mutta se on huollossa
Siinä kalustoa.
Käytiin kattelemas pittääskö siel Talojen luata auraa mutta ei kuulemma.
Tielle jääneitä jämia linkoiltihin poijes
Käytiin kohveella ja tankattihiin Deere, Ikkuna mul on siksi aukki kun se tuppaa ku on kiinni ni pitään mekkallaa
Pitihän sitte tutun piha mennä linkoaan että pääsevätten pihasta poijes.
Päivitys 2.
Myt tämmön ehkä surullisempi päivitys nimittäin.
Myin Valmet 903, Valmet 602 ja Valtra N142 Versun. 602 Meni Erkille että sitä ehkä vielä nähdään päivityksissä.
Nuo ja 602 myytiin.
Tuommosen otin koeajoon käytetty on mutta p*skat siitä. Voimapeli kuulemma niin kauppias sanoi.
Aura kiinni ja kokkeileen. Kyllä oli hyvän tuntune näin alku ajoil noin 2 metria
Pitihän se kauppias sanansa voimapeli on juu. Vähän äkänen kylläkin.
Iltahan siinä testaillessa meni, Palauttamaanhan piti mennä
665 kotio saunoon ja ottamaan parit kaljat.
Oma koti kullan kallis Jja oma luottokone Ens kertaan son moro
Viimeksi muokannut Simppa, 29.12.2012 23:47. Yhteensä muokattu 12 kertaa.