Jaksaako raba vetää???? Aattelin kysyy ku aika komee yhdistelmä

Jaksaako raba vetää???? Aattelin kysyy ku aika komee yhdistelmä
Ei se edelleenkään toiminu, ku se asentaa ne vialliset tiedostot .....gaasari kirjoitti:Asenna peli uusiksSiisel kirjoitti:BTW. Voisko joku uppii datansa ku hirveet himot päästä pelaan ku mulla on se väri-vika!
Kyllä se vetää, kakkosella 13-15 km/h) mä useimmiten ajan, muuten tulee toi ruutu esille että menee liian kovaa, jos kolmosella ajaa niin pääsee sen 20km/h mutta sitten on toi punanen paska ruudussa koko ajan. Mulle ei haittaa jos menee vähän hitaammin ku on nii makeet äänet ja savut ;DTraktori_Mies kirjoitti:Jaksaako raba vetää???? Aattelin kysyy ku aika komee yhdistelmäVois itekki kokella mutku pitäs päästä lujaa
Hahaahhah...
OKgaasari kirjoitti:Kyllä se vetää, kakkosella 13-15 km/h) mä useimmiten ajan, muuten tulee toi ruutu esille että menee liian kovaa, jos kolmosella ajaa niin pääsee sen 20km/h mutta sitten on toi punanen paska ruudussa koko ajan. Mulle ei haittaa jos menee vähän hitaammin ku on nii makeet äänet ja savut ;DTraktori_Mies kirjoitti:Jaksaako raba vetää???? Aattelin kysyy ku aika komee yhdistelmäVois itekki kokella mutku pitäs päästä lujaa
Miten ne tiedostot siellä levyllä/installerissa on voinu vialliseks muuttua?Siisel kirjoitti: Ei se edelleenkään toiminu, ku se asentaa ne vialliset tiedostot .....
En tiiä missä vika, postin my games kansion kokonaan ennen uudelleen asennusta ja asensin ihan eri kansioon .... ? saitko sää toimiin vai oliko sulla se vika, BTW, Muissakin peleissä ilmeentynyt tätä vikaajuketsu kirjoitti:Miten ne tiedostot siellä levyllä/installerissa on voinu vialliseks muuttua?Siisel kirjoitti: Ei se edelleenkään toiminu, ku se asentaa ne vialliset tiedostot .....![]()
Ootko uninstalletessa poistanu sieltä My Gamesista sen pelin kansion (eli ne kakki modit ja tallennukset yms.)? Huomaa tosin että menetät sitten tallennukset ja kaikki, kannattaa ottaa niistä varmuuskopio, jos vika ei olekaan niissä.
okeiTraktori_Mies kirjoitti:ON![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kumma juttu, luulisin ettei vika sitten liene pelissä. Ootko kokeillu päivittää näyttiksen ajurit?Siisel kirjoitti:En tiiä missä vika, postin my games kansion kokonaan ennen uudelleen asennusta ja asensin ihan eri kansioon .... ? saitko sää toimiin vai oliko sulla se vika, BTW, Muissakin peleissä ilmeentynyt tätä vikaaVaikka ei oo viiruksia eikä mitään muutakaan