Nahkeasti käynistyy -8°C lämpötilasta. Ja kojetaulun valot syttyy vaikkei pitäs enää startattuaan.

Noh, puolen tunnin lämmittelyn jälkeen pysty taas päästään noin 160 linnavuorelaista korskeaa lämminveriravuria irti.

Advance. Siit o ny ollu paljon muutaki, esim puhaltimen laakeri vetelee viimesiään, kylmänä vinkuu niin saakelisti.Ännä kirjoitti:Onko teillä Advance vai Hitech? Ihan hyvin meillä ainaki tuo harmaa lähti ku piti yks päivä siirtää pari metriä taakkepäi että sai sieltä takaa polttopuita, -12c pakkasta ja ilman roikkaa, ei oltu laitettu lämmityksee ku ajateltii ettei tartte raktoria mihkää.
Joku kehuu, että Advancet on paljo huonompia lähtemää käyntii ku Hitechit, tiiä sitte onko siinä mitää perää.Aecel kirjoitti:Advance. Siit o ny ollu paljon muutaki, esim puhaltimen laakeri vetelee viimesiään, kylmänä vinkuu niin saakelisti.Ännä kirjoitti:Onko teillä Advance vai Hitech? Ihan hyvin meillä ainaki tuo harmaa lähti ku piti yks päivä siirtää pari metriä taakkepäi että sai sieltä takaa polttopuita, -12c pakkasta ja ilman roikkaa, ei oltu laitettu lämmityksee ku ajateltii ettei tartte raktoria mihkää.
+pari vuotta sitte oli lohkoissa jotaan häikkää ku joku roska oli menny perään jonnekin, ni sähkölohkon anturi ei enää tunnistanu jotaan tjs.
Ei tiiä, kyl tonki käymään saa pakkasessa, mut ei se siit tykkää.Ännä kirjoitti:Joku kehuu, että Advancet on paljo huonompia lähtemää käyntii ku Hitechit, tiiä sitte onko siinä mitää perää.
Niin sää puhut teekkarista? Kyllähän se 6 pyttyne huonommin lähtee käymään ku nelonen.Aecel kirjoitti:Ei tiiä, kyl tonki käymään saa pakkasessa, mut ei se siit tykkää.Ännä kirjoitti:Joku kehuu, että Advancet on paljo huonompia lähtemää käyntii ku Hitechit, tiiä sitte onko siinä mitää perää.
Nää o viimesiä Advanceja mitä o valmistettu, niin en tiiä onko nuo 06' - 08' sitte jo iha täynnä sähkövikoja, niin siitä sitte kärsis ominaisuudet.
00' -> Hiteckit ny tuntuu lähtevän missä vain käymään.
En, ku tota enne olleesta 6350.Ännä kirjoitti:Niin sää puhut teekkarista? Kyllähän se 6 pyttyne huonommin lähtee käymään ku nelonen.Aecel kirjoitti:Ei tiiä, kyl tonki käymään saa pakkasessa, mut ei se siit tykkää.Ännä kirjoitti:Joku kehuu, että Advancet on paljo huonompia lähtemää käyntii ku Hitechit, tiiä sitte onko siinä mitää perää.
Nää o viimesiä Advanceja mitä o valmistettu, niin en tiiä onko nuo 06' - 08' sitte jo iha täynnä sähkövikoja, niin siitä sitte kärsis ominaisuudet.
00' -> Hiteckit ny tuntuu lähtevän missä vain käymään.
Eiku N141AÄnnä kirjoitti:Niin mutta tuo, mikä lähti nihkeesti -8c oli teekkari?
Kyllähän nui mopommat lähtee ku ei tarvi lyödä mitää turhia suodattimia yms. että täyttää päästörajoitukset.tratorimies kirjoitti:Papan Mf 5445 lähtee -20 asteessa ilman roikkaa.
Ja järkee raiskata raktori ilman roikkaa käynnistämisellä tuolla pakkasella?tratorimies kirjoitti:Papan Mf 5445 lähtee -20 asteessa ilman roikkaa.
Muttei teesarjalaisiin.eemelip1 kirjoitti:No ne aakkoset pn ihan rumia, nännii sopii uus nokka.Jaakko.K kirjoitti:siinä mielessä samaa mieltä oon sun kans että valtranuusimman mallin nokkapellin etu osa on ruma koska siinon sellaset pienet pyöreät lamput, muute komee värkki!fordmies4610 kirjoitti: Valtrat on ain rumia.)
Sama vika 6750:ses pitäs vähä huomen ruveta sitä kattoo et mikä vikana.Töötti_miäs kirjoitti:Ei mee Rehupihdit kiinni, vaikka kuinka raiskaa keppiä ja nappia.ponsse16 kirjoitti:Minkälaista vikaa sähköissä on?
Työnsittekö 705:sella halliin jos tessu kerta ei kerta lähteny käyntiin ni miten se sitte liikkus?Töötti_miäs kirjoitti:Ja sit Tessu ei lähteny käyntiin vaikka hehkutti, pääsihä siinä muutama Vee sanaa.Joo sit pistettiin roikan päähään ja halli lämpiämään, sit lähti käymään. :DD
Ei vaan osaa käynnistää valmettia oikeen.Töötti_miäs kirjoitti:Isäpuoli haukkuu valmettia paskaks, ku ei lähe talvel käyntiin. Mutta sit ku mä käynnistän nii lähtee, Sanoin isäpuolelle että, käynnistäminen on taitolajia.