Helvetin hieno fordi!!otti valmet kirjoitti:Tämmöstä
Fordi pitäis olla aika lähellä oikeaa kokoa.

Helvetin hieno fordi!!otti valmet kirjoitti:Tämmöstä
Fordi pitäis olla aika lähellä oikeaa kokoa.
Toi on se sama hytti joka on 6600:ssaValmet 1102 kirjoitti:Komia keula mutta hytin muodot.
Kyl hoksaan, mutta ei kapene alaspäin tuo.otti valmet kirjoitti:Toi on se sama hytti joka on 6600:ssaValmet 1102 kirjoitti:Komia keula mutta hytin muodot.
Eikä sen tarviikkaanValmet 1102 kirjoitti:Kyl hoksaan, mutta ei kapene alaspäin tuo.otti valmet kirjoitti:Toi on se sama hytti joka on 6600:ssaValmet 1102 kirjoitti:Komia keula mutta hytin muodot.
Ei ainakaan tuu, jos kysyt.subarulinus kirjoitti:Tuleeko fordi jakoon pian?
Miten niintratorimies kirjoitti:Ei ainakaan tuu, jos kysyt.subarulinus kirjoitti:Tuleeko fordi jakoon pian?
Modien tekejät ei yleensä tykkää, että kyselee tuollaisia.subarulinus kirjoitti:Miten niintratorimies kirjoitti:Ei ainakaan tuu, jos kysyt.subarulinus kirjoitti:Tuleeko fordi jakoon pian?
En mä nyt tiedä, ennen viikonloppuasubarulinus kirjoitti:Tuleeko fordi jakoon pian?
Toivottavasti viikonloppu tulee äkkiä.otti valmet kirjoitti:En mä nyt tiedä, ennen viikonloppuasubarulinus kirjoitti:Tuleeko fordi jakoon pian?
Niin justtratorimies kirjoitti:Toivottavasti viikonloppu tulee äkkiä.otti valmet kirjoitti:En mä nyt tiedä, ennen viikonloppuasubarulinus kirjoitti:Tuleeko fordi jakoon pian?
Niimpä tai komeimmat modit.huugi kuugi kirjoitti:Otti valmet tekee kyllä foorumin komeimmat fordit.
Niin tekee mut kylhän valmet1102 ja jjaa tekee kans aika komeita fordejatratorimies kirjoitti:Niimpä tai komeimmat modit.huugi kuugi kirjoitti:Otti valmet tekee kyllä foorumin komeimmat fordit.
Entäs minä?subarulinus kirjoitti:Niin tekee mut kylhän valmet1102 ja jjaa tekee kans aika komeita fordejatratorimies kirjoitti:Niimpä tai komeimmat modit.huugi kuugi kirjoitti:Otti valmet tekee kyllä foorumin komeimmat fordit..
Älä nyt lopeta, kun se on niin helvetin komeeValmet 1102 kirjoitti:Turha mun oo enää tota mun foordia tehdä ku tehhäää saman mallisia koneita
Tehkää molemmat ne loppuu. Niin komeita molemmat.otti valmet kirjoitti:Älä nyt lopeta, kun se on niin helvetin komeeValmet 1102 kirjoitti:Turha mun oo enää tota mun foordia tehdä ku tehhäää saman mallisia koneita