Mulla on kans G27, mutta en saanu sitä ny tänä jouluna, vaan viime talvena.Case-kuski kirjoitti:Mulle tuli Logitech G27.Pitäs vaan vähä säätää huomenna..

Mulla on kans G27, mutta en saanu sitä ny tänä jouluna, vaan viime talvena.Case-kuski kirjoitti:Mulle tuli Logitech G27.Pitäs vaan vähä säätää huomenna..
Saatiin jo viime jouluna kyllästyy nopiaa.TwiXi kirjoitti:Solis nytte Dirt3![]()
No mitenkäs saat ek:oon liikkumaan? Ja nostolaitteet laskettua?Valmet 1102 kirjoitti:Nyt o ratin testi video tubessa.
https://www.youtube.com/watch?v=ic7NKooY2-4
Mulla o ek:lle erilinen joystikki ja sitte mul o toinen joystikki joka o nostolaitteelle. Mettä koneeseen yritin sillon niitä kahta mutta en saanu toimiin siis ls11:sta.A93Hitekki kirjoitti:No mitenkäs saat ek:oon liikkumaan? Ja nostolaitteet laskettua?Valmet 1102 kirjoitti:Nyt o ratin testi video tubessa.
https://www.youtube.com/watch?v=ic7NKooY2-4
Kuvaa sitten jos tulee. Minkälainen tessi kyseessä?Ohtonen kirjoitti:Jaa, son tähän talloon vissii tulos hollanti.Oli isäntä käyny yhtä tessiä kahtomassa perjantaina.
Elkää nyt elämänne virhettä tehkö,kyllä kotimaisessa vara parempi.Ohtonen kirjoitti:Jaa, son tähän talloon vissii tulos hollanti.Oli isäntä käyny yhtä tessiä kahtomassa perjantaina.
Onko toi hiiri ja kuulokeet hyvät? Pitääs iteki hommata joululahja rahoilla.XarioN kirjoitti:Kyllä ny kelepaa. :3
Tekevät juuri oikein jos Nyykkärin ostavat.-Tukkijätkä kirjoitti:Elkää nyt elämänne virhettä tehkö,kyllä kotimaisessa vara parempi.Ohtonen kirjoitti:Jaa, son tähän talloon vissii tulos hollanti.Oli isäntä käyny yhtä tessiä kahtomassa perjantaina.
No kyllä nää ainaki tän puolentunnin käytön aja o tuntunu aiva hyviltä. Ainaki kuulokkeis o vitu hyvä äänenlaatu.Erkka kirjoitti:Onko toi hiiri ja kuulokeet hyvät? Pitääs iteki hommata joululahja rahoilla.XarioN kirjoitti:Kyllä ny kelepaa. :3
Tessi on just hyvä rattori, voin vaikka suositella.fordmies4610 kirjoitti:Tekevät juuri oikein jos Nyykkärin ostavat.-Tukkijätkä kirjoitti:Elkää nyt elämänne virhettä tehkö,kyllä kotimaisessa vara parempi.Ohtonen kirjoitti:Jaa, son tähän talloon vissii tulos hollanti.Oli isäntä käyny yhtä tessiä kahtomassa perjantaina.
)
SItä virhettä ei kannata tehä että ostaa nyykkärin!fordmies4610 kirjoitti:Tekevät juuri oikein jos Nyykkärin ostavat.-Tukkijätkä kirjoitti:Elkää nyt elämänne virhettä tehkö,kyllä kotimaisessa vara parempi.Ohtonen kirjoitti:Jaa, son tähän talloon vissii tulos hollanti.Oli isäntä käyny yhtä tessiä kahtomassa perjantaina.
)
Justiin parituntia sitten laitoin toimiin semmosen. Kytket vaan ne koneeseen ja sitte pelin asetuksisssa laitat ne toimiin.patski kirjoitti:Oisko jossai videota tai kuvilla selitetty miten logitech driving force gt asennetaan koneeseen ja laitetaan toimii farmii. Ku en jaksais ite tehä sellasta mun kaveril ku se on vajaa.