Jos tää mun kone on kerenny ladata siihen mennessä
 <--Mixerin 2,5vuotta vanha tekele
<--Mixerin 2,5vuotta vanha tekeleNyt kyllä on paha sanoa.Temekki kirjoitti:Miks mulla ei tuu tätä sinne mappivalikkoo näkyvii?
 Kun kaikilla muillakin on tullut.
 Kun kaikilla muillakin on tullut.   Kai pelaat FS13?
 Kai pelaat FS13?  
Muuta pelkäks taivassaloks, ni sitte varmaan pitäs toimia.Temekki kirjoitti:Pitääkö sen nimi olla vaan taivassalo ku mulla tulee taivassalo-1.zip?
Minulla on ainakin nimenä "Taivassalo" ja sillä toimii.Temekki kirjoitti:Pitääkö sen nimi olla vaan taivassalo ku mulla tulee taivassalo-1.zip?

Kiitos Matias ja oikein hyvää joulua koko foorumille!
    Kiitos Matias ja oikein hyvää joulua koko foorumille!No voi jeesus, lataat sen zipin, sitte siirrät : Tiedostot/my games/farming simulator 2013/modserno123 kirjoitti:en pysty lataa mite te pystytte lataa ku tulee ain zip!!!!!!
Sama mää saan tänään ni sit pelaamaan kunnolla.fs suomi kirjoitti:voi helkkari kun on hyvä mappi ja tarpeeks suomalainen kiitos. ja tästä tulee huomenna viä hauskempaa kun saa ratin ja polkimet

<--Mixerin 2,5vuotta vanha tekeleKatsos vaan.ford 8210 kirjoitti:Yhen bugin löysin:

Eli noi läjät on valkeet.
 Noo ei nuo kyllä sillain haittaa, mut kiitos tidosta!
 Noo ei nuo kyllä sillain haittaa, mut kiitos tidosta!  
Määki tiesin ton mutta luulin että ne on tarkotuksella valakeet.matias kirjoitti:Katsos vaan.ford 8210 kirjoitti:Yhen bugin löysin:

Eli noi läjät on valkeet.Noo ei nuo kyllä sillain haittaa, mut kiitos tidosta!

Ja on hyvä mappi, näin pikasen testin perusteella
 Ja on hyvä mappi, näin pikasen testin perusteella