Ennytie...Ännä kirjoitti:Aika paska nuilla osilla, murossa vetelevät samalla näyttiksellä, mutta i5:lla +10k.
Tammikuus tulee 680.. Sillä pitäs päästä jo 10K.
Huomio nytte että i7 3770K on vakio kelloilla ( 3,5)
Ennytie...Ännä kirjoitti:Aika paska nuilla osilla, murossa vetelevät samalla näyttiksellä, mutta i5:lla +10k.
Etkö osaa kellottaa vai miksi vakioilla?Johndeeremiesv3 kirjoitti:Ennytie...Ännä kirjoitti:Aika paska nuilla osilla, murossa vetelevät samalla näyttiksellä, mutta i5:lla +10k.
Tammikuus tulee 680.. Sillä pitäs päästä jo 10K.
Huomio nytte että i7 3770K on vakio kelloilla ( 3,5)
Ei se niistä kelloista mihkää rääkkäänny vaan voltiista, vakio volteillaki menee sen 4,2-4,5Ghz.Johndeeremiesv3 kirjoitti:Entä jos en en viitsi rääkätä i7?
Mulle sopii näinkin ihan hyvin. Bf3 menee ultralla ja aika monet muutkin pelit.
Niih..Ännä kirjoitti:Ei se niistä kelloista mihkää rääkkäänny vaan voltiista, vakio volteillaki menee sen 4,2-4,5Ghz.Johndeeremiesv3 kirjoitti:Entä jos en en viitsi rääkätä i7?
Mulle sopii näinkin ihan hyvin. Bf3 menee ultralla ja aika monet muutkin pelit.
Niimpä itellä 1.4tb käytetty 1.9tb:stä. Pitää varmaan kyllä siivota elokuvia pois. Niin joo ja 1tb ulkosesta puolet täynnäJespa kirjoitti:Miten kiesus sulla riittää 250Gb kovo? Herranjumala, mulla teran kovolta 400Gb jälel.
Vittuhunko minä i7 tarvitten ku tule mitää kuvia/videoita käsiteltyä sen suuremmin..Johndeeremiesv3 kirjoitti:i5 hahhaa..![]()
( Tiedän että i5 ja i7 on melkein sama asia, oli pakko sanoo:D Ja tuo oli turha kommentti (Y)
Etes kuuklesta otettu kuva?Johndeeremiesv3 kirjoitti:Iha semi...
No ännä on ännä.-Tukkijätkä kirjoitti:No ei ännälläkään ollu gtx670 kauvaa ennen ku vaihto raedonin 7970 vai 7950 jompikumpi.
Ostin tuon GTX670 kesällä ja vaihoin syksyllä sen päikseen HD7970:aan, ei tartteny mitää väliä maksaa ja tulipahan kokeiltua molempien valmistajien korttia.-Tukkijätkä kirjoitti:No ei ännälläkään ollu gtx670 kauvaa ennen ku vaihto raedonin 7970 vai 7950 jompikumpi.
Eikö 7970:ssä oo 3GB muistia ja 384bit muistiväylä? 680:ssä on 2GB ja normaali 256 väylä.Nevamies kirjoitti:Kerros ännä kun viitsit ja jaksat, että mikä juju tuossa MATRIX 7970:pis on erona GTX680:ään.
Muutakin kuin että piirisarja?