Onko hyvät, laitas kuvia!AkStunt80 kirjoitti:Mulla on PV:s 320mm iskarit ja on saatanan jämerät. Ja ketjulinja ei muuto, muutaku ottaa haarukkaan kiinni ne ketjut. Ja muovi auttaa siinä hommasi.

Onko hyvät, laitas kuvia!AkStunt80 kirjoitti:Mulla on PV:s 320mm iskarit ja on saatanan jämerät. Ja ketjulinja ei muuto, muutaku ottaa haarukkaan kiinni ne ketjut. Ja muovi auttaa siinä hommasi.
Vitut tuu etukeno..sutki kirjoitti:Tulee aika raakasti etukenoJa miten ketjulinja menee sitten? joku 290mm-300mm olis parempi.
No vittu mieti.City^ kirjoitti:Onko katulaiska?
Saatanan komea tulis, mutta elä matta mustalla mee tuommosta komeutta pilaamaan.valtravalmet kirjoitti:Jaksais nii maalais pv rungon näin, sitte loput mattamustalla.![]()
Vittu ei sitä päälleppäin erota, että onko wr tai wre.fordmies4610 kirjoitti:No vittu mieti.City^ kirjoitti:Onko katulaiska?
Miks en?AkStunt80 kirjoitti:ÄLÄ mee raiskaan sitä sun orkkista!
En tota, ku omani, runko ja vanteet noin, tankki ja vanteen keskiöt mattamustaks.-Tukkijätkä kirjoitti:Saatanan komea tulis, mutta elä matta mustalla mee tuommosta komeutta pilaamaan.valtravalmet kirjoitti:Jaksais nii maalais pv rungon näin, sitte loput mattamustalla.![]()
Ootkos mistä päin ostanu?Taavettimies kirjoitti:Tuossa tuo mun saha:Kuva otettu sillon ku sain joten on ny pikkusen eri näkönen.
Tai Hondan.Codrington kirjoitti:Puhdas tuo on verrattuna kotarin putsareihin kesällä