Missäs ajoit tollasella avantilla...
Hajosin totaalisesti.Kone-Mies kirjoitti:Väsäsin tommosen aikani kuluksi.
Farmari344 kirjoitti:Hajosin totaalisesti.Kone-Mies kirjoitti:Väsäsin tommosen aikani kuluksi.![]()
No joo se meni viturallee, mut pitäs saaha joku tekemää siirtokuvana nii voisit laittaa todellise.Ohtonen kirjoitti:Tua enson loko on persiestäku tussilla tehty, mut muuten nätti.
No ehkä mut katos mun nimi o erkka ni sen takii :fp:Erkka kirjoitti:Justiin tommonen matkia!!MrErkka80 kirjoitti:SherlockFarmari344 kirjoitti:MrErkka80 muutes, kävin tuos youtubes taas välillä, kattoon että eikös tuo 80 luku viittaa exeliin :fp: , ja Erkka on toisen foorumilaisen nimi :fp: ja Mr käyttää tosi moni taas. :fp:
Pistät tarttikaapelin suoraan akusta runkoon. Jos se toimii silleen, niin kytkin on luultavasti sökö.Verkku kirjoitti:Kyllä akus virtaa on. Se on vaa siinä että ei mee virta päälle. Nyt on parina päivänä tehny saman, mutta on auttanu ku on runkannu tota
katkasijaa ees taas nii sitte on menny virta päälle. Mut tänää ku sain viimen virran päälle, hehkutin ja koitin pyöräyttää ni yhtäkkiä
tääs koko vehje ihan pimee.
Eli siis päävirtakytkin on paskana jos toimii sillai että otta toisen piuhan irti ja runkoon ja vääntää käymää.Ezmo kirjoitti:Pistät tarttikaapelin suoraan akusta runkoon. Jos se toimii silleen, niin kytkin on luultavasti sökö.Verkku kirjoitti:Kyllä akus virtaa on. Se on vaa siinä että ei mee virta päälle. Nyt on parina päivänä tehny saman, mutta on auttanu ku on runkannu tota
katkasijaa ees taas nii sitte on menny virta päälle. Mut tänää ku sain viimen virran päälle, hehkutin ja koitin pyöräyttää ni yhtäkkiä
"Siis nyt oikeesti, mun perse on iha *itu kipee, ko mä oon taas alkanu lenkkeilee"Ännä kirjoitti:
Loimaan koulun kones.Natikkakuski kirjoitti: Missäs ajoit tollasella avantilla...
Otat kytkimeltä toinen johto irti ja laitat sen toisen kanssa samaan ruuviin kiinni, niin sillo se kytkin on ohitettuna.Verkku kirjoitti:Eli siis päävirtakytkin on paskana jos toimii sillai että otta toisen piuhan irti ja runkoon ja vääntää käymää.Ezmo kirjoitti:Pistät tarttikaapelin suoraan akusta runkoon. Jos se toimii silleen, niin kytkin on luultavasti sökö.Verkku kirjoitti:Kyllä akus virtaa on. Se on vaa siinä että ei mee virta päälle. Nyt on parina päivänä tehny saman, mutta on auttanu ku on runkannu tota
Älä vaa, ite jos oisi tuolle sukua nii kiistäsi oikeuvessaki sen.Ännä kirjoitti:Siis ei vittu, kattokaa ny tuon käyttäjän videoita... :DDDDDD
http://www.youtube.com/user/TheJussibit ... rid&view=0