En jaksas millää ite ruveta tota tukkimaan

Wtf????!!!Traktori_Mies kirjoitti:Eikös tuosta pitäis saada varotusValtra6550 kirjoitti:Hieno! Millo jakoon?
Joo no siis jos jankuttaa useasti vaikkapa "laita jakoon" ym.Tumpe kirjoitti:Eikös varotus tuu siitä jos käskee pistämään jakoon?
Juuri siitä silloinhan sovittiin että voi antaa varotuksia ku kyselee tuota muttihan samaValtra6550 kirjoitti:Wtf????!!!Traktori_Mies kirjoitti:Eikös tuosta pitäis saada varotusValtra6550 kirjoitti:Hieno! Millo jakoon?Meinaakko antaa mulle varoituksen kun kysyin et millos saahaan jakoon????!!! *reps!
Juu juu kyllä mä nuo viestit luinValtra6550 kirjoitti:Jaa-a,Justhan siitä puhuttiin että"Ruikuttamisesta" ja kinuamisesta varoitusta...
OHOMB_Trac kirjoitti:On joo toi 8400 vähän väärän kokonen..
Juu ei tuos mitää muuta vikaa ole... Hieno modi!Saemo kirjoitti:OHOMB_Trac kirjoitti:On joo toi 8400 vähän väärän kokonen..Onpa jääny koko tosiaan suureks, ei se mulla tuommoselta näyttäny ku vertasin siihen tracin t182.. Nähtävästi täytyy vielä tehä v2 versio joskus..
Joo muutelin vähä niitä torgue kohtia ja lisäsin kierroksia, pitäähän nyt kuutos vallussa voemoo ollaTraktori_Mies kirjoitti:Juu ei tuos mitää muuta vikaa ole... Hieno modi!Saemo kirjoitti:OHOMB_Trac kirjoitti:On joo toi 8400 vähän väärän kokonen..Onpa jääny koko tosiaan suureks, ei se mulla tuommoselta näyttäny ku vertasin siihen tracin t182.. Nähtävästi täytyy vielä tehä v2 versio joskus..
Toisaalta voimaa on kyllä aiva pirusti! EN meinannu millään saada tuta vallua tuohon riviin ku hyökki niin lujaa
Juu vähä laiskasti lähtee liikkeelle tuo mun valluSaemo kirjoitti: Joo muutelin vähä niitä torgue kohtia ja lisäsin kierroksia, pitäähän nyt kuutos vallussa voemoo olla
Niin lähti tuo munki alussa vaan ei oo enää nuhanenTraktori_Mies kirjoitti:Juu vähä laiskasti lähtee liikkeelle tuo mun valluSaemo kirjoitti: Joo muutelin vähä niitä torgue kohtia ja lisäsin kierroksia, pitäähän nyt kuutos vallussa voemoo olla