E: ~545 000 sekuntia elinaikaa jälellä!

Lueppa eka kommentti..juhisss kirjoitti:Tietäskö kukaan että mistä sais tämän mapin ????
Takaveto hiluxi menee lintas jokases kurvisAkStunt80 kirjoitti:Paska puhetta sanon mä.arska fs11 kirjoitti:Renaultti meni tännää lintassa ku tultiin kankaanpäästä.
Vissin aika koirankoppi?TwiXi kirjoitti:Takaveto hiluxi menee lintas jokases kurvisAkStunt80 kirjoitti:Paska puhetta sanon mä.arska fs11 kirjoitti:Renaultti meni tännää lintassa ku tultiin kankaanpäästä.
Ei oo nastoja renkais.
Oliko ketää kattomas Jalasjärvellä sitä uutta rapian 1000 paikan lihasikalaa? Minä olin iskeen kans.
Osta nokia 3310.MrSuomi kirjoitti:Sanokaapa, että kummanko kannattaa mieluummin hommata Samsung Galaxy S II vai Samsung Galaxy S III Mini?
SGS2.MrSuomi kirjoitti:Oli joo hyvä (), mutta kumpiko mieluummin SGS2 vai SGS3 Mini?
Suosittelen samaa.farmville99 kirjoitti:SGS2.MrSuomi kirjoitti:Oli joo hyvä (), mutta kumpiko mieluummin SGS2 vai SGS3 Mini?
Aika pieni, täälä o tuo Sikarinki oy nii 2500sikaa, sillä sikalalla ei oo aariakaa maata.TwiXi kirjoitti:Takaveto hiluxi menee lintas jokases kurvisAkStunt80 kirjoitti:Paska puhetta sanon mä.arska fs11 kirjoitti:Renaultti meni tännää lintassa ku tultiin kankaanpäästä.
Ei oo nastoja renkais.
Oliko ketää kattomas Jalasjärvellä sitä uutta rapian 1000 paikan lihasikalaa? Minä olin iskeen kans.