Tuon jäläkeen lähti pois.

Kun toi sinikka on niissä pullinki kisoissa niin melkein joka kisa luistanut kytkin tällä kaudella.Tm100 kirjoitti:On tuo melekone värkki tunnenki tuon omistajan tänä vuonna tehoja ollu ku vajaa 700hv.Ohtonen kirjoitti:Mirskan mielestä tuo on raiskattu:
http://www.youtube.com/watch?v=FcklHXEk ... ture=share
Ite asiassa -30 sarjaa on valmistettu vasta -07.Ohtonen kirjoitti:Mirska väittää urakoovasa pitkin kyliä aamusin ja ei voi ottaa videooku ei nää mittää.Tuon jäläkeen lähti pois.
Sen YV vastaanottamisen ja profiilin katselun saa pois päältä?TwiXi kirjoitti:Mitä näille käyttäjille on käyny, ku ei voi kattua profiilia eikä lähettää YV jne.?
Olisiko ollut joku 25-40 euroa? En ole nyt aivan varma. Ja vähän tyhmää että Gamestopin sivuilla ei edes lue että mitä siellä myydään!Tele kirjoitti:Paljonkos ets2 maksaa gamestopissa?!
Aika tarkka arvio!Hopea00 kirjoitti:Olisiko ollut joku 25-40 euroa? En ole nyt aivan varma. Ja vähän tyhmää että Gamestopin sivuilla ei edes lue että mitä siellä myydään!Tele kirjoitti:Paljonkos ets2 maksaa gamestopissa?!
Siinä, miten sanotaa?Suomimies69 kirjoitti:Mistäköhän mä löytääsin sen jyvä/apulantasäkki -modin?Ku oon ettiny sitä modia kohta tunnin enkä oo löynny...
Minä veikkaan että 29e..Tele kirjoitti:Paljonkos ets2 maksaa gamestopissa?!
Sus o insinööri vikaa, pitää alkaa pelkäämääMotokuski kirjoitti:Tulipa purettua vanhat tietokoneen kuulokkeet, ja tehtyä siirrettyä elementit metsurinkypärän kuulosuojaimien sisään et voipi kuunnella mp3-soittimelta tai puhelimesta samalla musiikkia kun riehuu mettässä sahan kans. Ei ollu iso homma, muutama reikä porailla kuulosuojaimiin ja vähän tinailla johtoja sekä leikata kuulosuojaimen sisällä olevaa vaahtomuovisysteemiä uuteen muotoon. Äkkiseltään kokeiltuna ainakin pelaa pirun hyvin.
Erittäin kamalaa!Admin kirjoitti:Todella järkyttävä tapaturma..
Lapsi kuoli traktorin alle kotipihassa Mikkelissä - Iltasanomat.fi
"Kova jontikka mies ku ei tierä millon mitäki malleja on valamistettu."Peluri4 kirjoitti:No niimpäs näkyy. Mä muistelin et se valmistus ois alotettu -07, mut se onkin sit vissiin -06 loppuvuodesta.
Osta täältä saat halvemmalla http://cdon.fi/pelit/euro_truck_simulator_2-18796456Tele kirjoitti:Paljonkos ets2 maksaa gamestopissa?!