Mulla se blenderi miettii tosi pitkään ku exporttaa ja tulee et ei vastaa, mut sen kannattaa vaan antaa olla nii se sit on exportannu sen ku palaa normaaliksRainBow kirjoitti: minä en ainakaan saanut,koska blender tilttas ain kun yritin exportata

Mulla se blenderi miettii tosi pitkään ku exporttaa ja tulee et ei vastaa, mut sen kannattaa vaan antaa olla nii se sit on exportannu sen ku palaa normaaliksRainBow kirjoitti: minä en ainakaan saanut,koska blender tilttas ain kun yritin exportata
ok. onko kukaan saanu tota Volvo/Valtran vallua giantsiin? minä sain ja värit näkyySaemo kirjoitti:Oma mappi jota oon tekemässä..Haavisto kirjoitti:hienot kuvat Saemo! mikä mappi?
sitä ei ihan mitkään pikkupojat pääsekkään ajamaanToils_93 kirjoitti:Komea Fiatti,muttas miten jalka yltää noin korkealle,kun pitäisi hyttiinkin päästä?
Heitäppä linkkiäRainBow kirjoitti:minä en ainakaan saanut,koska blender tilttas ain kun yritin exportataVolvo/Valtra kirjoitti:Oisko ketään halukasta pistämään tätä mun 8950 vallua giantsiin kun tolta valtra6550piltä ei kuulu mitään. väri on sitte textuurina
ja kuva on hieman vanha
http://www.file-upload.net/download-223 ... l.rar.html
PS saemo hienot kuvat
Voisihan tuon huomenna pistää jakoon ;)Vielä pitää savu säätää kohalle ja valot myösValtra6550 kirjoitti:Helkkarin hieno!!! Heti jakoon!!!
Mahtavaa työtä! Tuo on kyllä mahtavaValtraN111 kirjoitti:Ja kyllä paska liikkuu tommosella ketterällä nelosella![]()
Ja toi on sitte 6800:nen, jos tosta ei näe, kun uped pisti taas kuvan laadun perseelleen
PS:Mappi on se Europa map, jos joku haluaa tietää