Renki modi!! Saksalainen
-
- Viestit: 340
- Liittynyt: 18.10.2009 19:55
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
Renki modi!! Saksalainen
Tässä pystyy opettamaan rengin ajamaan pellon ja maatilan väliä viljaa!!
Video:http://www.youtube.com/watch?v=XimBKsn3 ... _embedded#
Lataus:http://uploaded.to/file/uaxgvd
Video:http://www.youtube.com/watch?v=XimBKsn3 ... _embedded#
Lataus:http://uploaded.to/file/uaxgvd
Farming specs:
Intel core i7 4790s
memory 8Gt DDR3 1866 mhz
nvidia geforce gtx1050Ti 4gb
Thrustmaster 300rs for steering
Thrustmaster th8a shifter for shifting
logitech rumblepad for logging
logitech extreme 3d for frontloaders
Trackir 5 for looking
Intel core i7 4790s
memory 8Gt DDR3 1866 mhz
nvidia geforce gtx1050Ti 4gb
Thrustmaster 300rs for steering
Thrustmaster th8a shifter for shifting
logitech rumblepad for logging
logitech extreme 3d for frontloaders
Trackir 5 for looking

- Mr-Wedenoja
- Viestit: 3033
- Liittynyt: 06.08.2009 17:06
- Kielet: Sujuvasti Suomi ja Englanti, Osittain Ruotsi, Japani ja Saksa.
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Paikkakunta: Kalajoki.
Re: Renki modi!! Saksalainen
Heti meni lataukseen ku katoin ton viteon
|Maximus VII Hero|4770K@4,3Ghz 1.308v|2x R9 290 DCUII |2x4Gb HyperX Fury|HX850|Arc Midi R2|2x2Tb|120Gb hyperX 3K|Win 8.1 Pro|
|Z87 Gryphon|G3258@4.5Ghz 1.4v|Gainward GTX570@900/2000|2x4Gb Genesis 1600|TX750|350D|1,5Tb|SP 900 128Gb|Win 8.1 Pro|
|Asus X53E Win 10 Pre.|Nexus 5|
|Z87 Gryphon|G3258@4.5Ghz 1.4v|Gainward GTX570@900/2000|2x4Gb Genesis 1600|TX750|350D|1,5Tb|SP 900 128Gb|Win 8.1 Pro|
|Asus X53E Win 10 Pre.|Nexus 5|
-
- Kunniakäyttäjä
- Viestit: 4417
- Liittynyt: 29.06.2009 16:56
- Multiplayer tunnuksesi?: S!mulation
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Re: Renki modi!! Saksalainen
Joo ja nyt joku saakin sit kertoa, et miten toi asennetaan ja minne... Ja miten käytetään..
- _Asd
- Viestit: 2141
- Liittynyt: 21.09.2009 17:45
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
- Paikkakunta: Askola
- Viesti:
Re: Renki modi!! Saksalainen
NiinpäsSimulation kirjoitti:joo ja nyt joku saakin sit kertoa, et miten toi asennetaan ja minne... ja miten käytetään..

"nyt alkaa jarrua vasten keuliminen sujumaan!" = häntäluu paskana ja takaloksu hävinny''
-
- Kunniakäyttäjä
- Viestit: 4417
- Liittynyt: 29.06.2009 16:56
- Multiplayer tunnuksesi?: S!mulation
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Re: Renki modi!! Saksalainen
Tämmösen ohjeen oli joku tekassu ls-uk:hon..
Installation:
The archive contains all the necessary files stored starting points.
The whole thing is best erstmal unzip into an empty folder. The subdirectories are supposed to be self-explanatory.
I just sent along all the time but you can do many things by hand.
1. The files in the datas folder in the appropriate subfolder to copy.
If not available, the folder must be created!!
2. Copy the mod folder from the folder into your MOD directory Path_Tractor
3. AI_Update if the script is installed when you (which stores the helper course) it must be replaced with the supplied stored waypoints otherwise not be loaded.
Backup should be clear I think.
4. Now it goes to the conversion:
For the standard vehicles, the file "vehicleTypes.xml" in the "data" directory and open the following additions
. Insert
<type name="tractor" className="Vehicle" filename="dataS/scripts/vehicles/Vehicle.lua">
<specialization name="motorized" />
<specialization name="steerable" />
<specialization name="hirable" />
<specialization name="aiTractor" />
<specialization name="pathTractor" /> + + + + + + add this entry
</ type>
<type name="frontloader" className="Vehicle" filename="dataS/scripts/vehicles/Vehicle.lua">
<specialization name="motorized" />
<specialization name="steerable" />
<specialization name="frontloader" />
<specialization name="hirable" />
<specialization name="aiTractor" />
<specialization name="pathTractor" /> + + + + + + add this entry
</ type>
<type name="combine" className="Vehicle" filename="dataS/scripts/vehicles/Vehicle.lua">
<specialization name="motorized" />
<specialization name="steerable" />
<specialization name="combine" />
<specialization name="hirable" />
<specialization name="aiCombine" />
<specialization name="autoCombine" /> + + + + + + add this entry
</ type>
Each MOD should have the functions of the tractor must be retrofitted with the "pathTractor" Spezi.
The entry is then carried out accordingly in the respective "modDesc.xml"
The autoCombine "is the Special Überlader to find the combine harvester, and sets the lateral distance to the overloaded
firm. It must be entered each time you want Drescher.
See example Lexion 580
5.
As Überladewagen time testing with the BrentAvalange if possible.
At first I had the Hawe but whose Entladerohr has got to go pretty soon as the helper of the very precise in order not to trigger the collision trigger.
Whatever one takes, it must be in the Moddesc.xml
Specialization will be "auto trailer" was added.
When Brent which then looks like this:
Code:
<vehicleTypes>
<type name="BrentAvalanche1594" className="Vehicle" filename="$dataS/scripts/vehicles/Vehicle.lua">
<specialization name="attachable" />
<specialization name="trailer" />
<specialization name="BrentAvalanche1594" />
<specialization name="autoTrailer" /> + + + + + + add this entry
</ type>
Thus, overloading and not automatically by pressing a key should works
Script of the Überladewagens be modified slightly.
Open the file "BrentAvalanche1594.lua" and seeks the update function.
BrentAvalanche1594 function update (dt)
Directly below is the following entry.
if self.attacherVehicle ~ = nil then
if self.inRangeDraw and then self.attacherVehicle.isAutoActivated
self.turnOn = true
end
end
If anything is unclear just look at times in the included file for when the entry is already there.
This specialization does not make much but rather serves to identify as Überladewagen. Besides, she does record nor the tug loaded or so that the interchangeable and still the same point is reached.
6.
If you ne Standardmap You can use the supplied "courses.xml" in one (or all)
Savegameordner your copy. It is a route with the appropriate Überladepunkt inside.
Thus today I've mowed a field test basis.
The points are a bit unfortunate, but the test is sufficient.
That was with the installation, now on the functions.
+ + + + Older version of the manual, the recent testers know + + + +
The "automatic downhill" stores and runs a course in self-starting after the end of the recording.
The journey should of course go through a "TipTrigger" because the only (or) trailer is emptied. Whether one is now the course record with a full or empty trailers do not care.
The principle is as follows:
He waits at the starting point is full to the trailer at least 90%,
runs its course and tilts from a trigger,
Next follows the course and again stops at the starting point.
You can let go of two tugs on the same course in succession, but more on that later.
The "car trailer" is a little easier to handle.
You start him on loaded or desired.
He "looks" then the thrashers on the same field and they are driving at when at least 50% of the grain tank is filled.
If using Drescher even then he goes up the tube is pulled out afterward, when he recruited helpers does this automatically.
Is the car full, he drives back to the starting point and loads of corn or waiting for a trailer.
The Überladewagen is still far from him as much as I like to have.
Ultimately, he should go that is only cut where there is already. However, this is a rather complicated matter.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ +++++++++++++++++++++
Meanwhile, there are entire functions on a fairly umfanreiches Menu
You can save a course and loaded or, load, etc.
Thus, it is easy for example can take two or more Tractoren on the same course.
People come with the recording can not really handle, you can help with complete course files.
The opportunities are there probably manifold.
Most keys can be changed in the modDesc.xml folder Path_Tractor.
Furthermore, there are the menu position, dimension and the global speed settings customizable.
The speeds are still individually for each tractor changed since some probably sometimes strange
. respond
An important setting is the lateral distance to the thresher.
This is done with the entry in the xml file.
<autoCombine pipeOffset="1" />
see also Lexion580.xml as an example
The default is 0, postive values = greater distance
Have fun with it. ---
Installation:
The archive contains all the necessary files stored starting points.
The whole thing is best erstmal unzip into an empty folder. The subdirectories are supposed to be self-explanatory.
I just sent along all the time but you can do many things by hand.
1. The files in the datas folder in the appropriate subfolder to copy.
If not available, the folder must be created!!
2. Copy the mod folder from the folder into your MOD directory Path_Tractor
3. AI_Update if the script is installed when you (which stores the helper course) it must be replaced with the supplied stored waypoints otherwise not be loaded.
Backup should be clear I think.
4. Now it goes to the conversion:
For the standard vehicles, the file "vehicleTypes.xml" in the "data" directory and open the following additions
. Insert
<type name="tractor" className="Vehicle" filename="dataS/scripts/vehicles/Vehicle.lua">
<specialization name="motorized" />
<specialization name="steerable" />
<specialization name="hirable" />
<specialization name="aiTractor" />
<specialization name="pathTractor" /> + + + + + + add this entry
</ type>
<type name="frontloader" className="Vehicle" filename="dataS/scripts/vehicles/Vehicle.lua">
<specialization name="motorized" />
<specialization name="steerable" />
<specialization name="frontloader" />
<specialization name="hirable" />
<specialization name="aiTractor" />
<specialization name="pathTractor" /> + + + + + + add this entry
</ type>
<type name="combine" className="Vehicle" filename="dataS/scripts/vehicles/Vehicle.lua">
<specialization name="motorized" />
<specialization name="steerable" />
<specialization name="combine" />
<specialization name="hirable" />
<specialization name="aiCombine" />
<specialization name="autoCombine" /> + + + + + + add this entry
</ type>
Each MOD should have the functions of the tractor must be retrofitted with the "pathTractor" Spezi.
The entry is then carried out accordingly in the respective "modDesc.xml"
The autoCombine "is the Special Überlader to find the combine harvester, and sets the lateral distance to the overloaded
firm. It must be entered each time you want Drescher.
See example Lexion 580
5.
As Überladewagen time testing with the BrentAvalange if possible.
At first I had the Hawe but whose Entladerohr has got to go pretty soon as the helper of the very precise in order not to trigger the collision trigger.
Whatever one takes, it must be in the Moddesc.xml
Specialization will be "auto trailer" was added.
When Brent which then looks like this:
Code:
<vehicleTypes>
<type name="BrentAvalanche1594" className="Vehicle" filename="$dataS/scripts/vehicles/Vehicle.lua">
<specialization name="attachable" />
<specialization name="trailer" />
<specialization name="BrentAvalanche1594" />
<specialization name="autoTrailer" /> + + + + + + add this entry
</ type>
Thus, overloading and not automatically by pressing a key should works
Script of the Überladewagens be modified slightly.
Open the file "BrentAvalanche1594.lua" and seeks the update function.
BrentAvalanche1594 function update (dt)
Directly below is the following entry.
if self.attacherVehicle ~ = nil then
if self.inRangeDraw and then self.attacherVehicle.isAutoActivated
self.turnOn = true
end
end
If anything is unclear just look at times in the included file for when the entry is already there.
This specialization does not make much but rather serves to identify as Überladewagen. Besides, she does record nor the tug loaded or so that the interchangeable and still the same point is reached.
6.
If you ne Standardmap You can use the supplied "courses.xml" in one (or all)
Savegameordner your copy. It is a route with the appropriate Überladepunkt inside.
Thus today I've mowed a field test basis.
The points are a bit unfortunate, but the test is sufficient.
That was with the installation, now on the functions.
+ + + + Older version of the manual, the recent testers know + + + +
The "automatic downhill" stores and runs a course in self-starting after the end of the recording.
The journey should of course go through a "TipTrigger" because the only (or) trailer is emptied. Whether one is now the course record with a full or empty trailers do not care.
The principle is as follows:
He waits at the starting point is full to the trailer at least 90%,
runs its course and tilts from a trigger,
Next follows the course and again stops at the starting point.
You can let go of two tugs on the same course in succession, but more on that later.
The "car trailer" is a little easier to handle.
You start him on loaded or desired.
He "looks" then the thrashers on the same field and they are driving at when at least 50% of the grain tank is filled.
If using Drescher even then he goes up the tube is pulled out afterward, when he recruited helpers does this automatically.
Is the car full, he drives back to the starting point and loads of corn or waiting for a trailer.
The Überladewagen is still far from him as much as I like to have.
Ultimately, he should go that is only cut where there is already. However, this is a rather complicated matter.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ +++++++++++++++++++++
Meanwhile, there are entire functions on a fairly umfanreiches Menu
You can save a course and loaded or, load, etc.
Thus, it is easy for example can take two or more Tractoren on the same course.
People come with the recording can not really handle, you can help with complete course files.
The opportunities are there probably manifold.
Most keys can be changed in the modDesc.xml folder Path_Tractor.
Furthermore, there are the menu position, dimension and the global speed settings customizable.
The speeds are still individually for each tractor changed since some probably sometimes strange
. respond
An important setting is the lateral distance to the thresher.
This is done with the entry in the xml file.
<autoCombine pipeOffset="1" />
see also Lexion580.xml as an example
The default is 0, postive values = greater distance
Have fun with it. ---
-
- Viestit: 340
- Liittynyt: 18.10.2009 19:55
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
Re: Renki modi!! Saksalainen
Kiitos tästä!!
Farming specs:
Intel core i7 4790s
memory 8Gt DDR3 1866 mhz
nvidia geforce gtx1050Ti 4gb
Thrustmaster 300rs for steering
Thrustmaster th8a shifter for shifting
logitech rumblepad for logging
logitech extreme 3d for frontloaders
Trackir 5 for looking
Intel core i7 4790s
memory 8Gt DDR3 1866 mhz
nvidia geforce gtx1050Ti 4gb
Thrustmaster 300rs for steering
Thrustmaster th8a shifter for shifting
logitech rumblepad for logging
logitech extreme 3d for frontloaders
Trackir 5 for looking

-
- Viestit: 2359
- Liittynyt: 13.06.2009 17:28
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
-
- Kunniakäyttäjä
- Viestit: 4417
- Liittynyt: 29.06.2009 16:56
- Multiplayer tunnuksesi?: S!mulation
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
- xsubbi
- Viestit: 2440
- Liittynyt: 19.07.2009 12:45
- Kielet: Suomi ja Fingelska
- Multiplayer tunnuksesi?: Xsubbi [FIN]
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
- Paikkakunta: Vaatekaapissasi
Re: Renki modi!! Saksalainen
Pitääkö noi modit laittaa oikeen koneen päälle vai laittaa suoraan modi kansioon??
- Peluri4
- Moderaattori
- Viestit: 6406
- Liittynyt: 15.04.2009 16:19
- Kielet: Suomi,Huonosti englanti.
- Multiplayer tunnuksesi?: Peluri4
- Paikkakunta: Alvajärvi
- Viesti:
Re: Renki modi!! Saksalainen
Kertokaa ihan tarkkaan miten toi asennetaan. Ja eikö toi toimi muutku alku peräsis rattoreis?
- xsubbi
- Viestit: 2440
- Liittynyt: 19.07.2009 12:45
- Kielet: Suomi ja Fingelska
- Multiplayer tunnuksesi?: Xsubbi [FIN]
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
- Paikkakunta: Vaatekaapissasi
Re: Renki modi!! Saksalainen
Niinpä.
Selittäkää mitkä laitettaan minne.
Selittäkää mitkä laitettaan minne.
-
- Kunniakäyttäjä
- Viestit: 4417
- Liittynyt: 29.06.2009 16:56
- Multiplayer tunnuksesi?: S!mulation
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Re: Renki modi!! Saksalainen
Itse en saa toimimaan muita kuin pelin omia, vaikka kopsaan kaikki rivit mod desciin... 
Saa juketsu tehä siitä ohjeen, ite osaan neuvoa, miten laittettaan normi konneeseen eli noihin ventteihin..

Saa juketsu tehä siitä ohjeen, ite osaan neuvoa, miten laittettaan normi konneeseen eli noihin ventteihin..
- xsubbi
- Viestit: 2440
- Liittynyt: 19.07.2009 12:45
- Kielet: Suomi ja Fingelska
- Multiplayer tunnuksesi?: Xsubbi [FIN]
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
- Paikkakunta: Vaatekaapissasi
Re: Renki modi!! Saksalainen
Siis saitko pelin omat koneet toimii??? Ja minne laitoit ne jutut??Simulation kirjoitti:itse en saa toimimaan muita kuin pelin omia, vaikka kopsaan kaikki rivit mod desciin...
saa juketsu tehä siitä ohjeen, ite osaan neuvoa, miten laittettaan normi konneeseen eli noihin ventteihin..
-
- Kunniakäyttäjä
- Viestit: 1780
- Liittynyt: 29.06.2009 15:51
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Haavisto
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Re: Renki modi!! Saksalainen
En kyllä oikeen tajunnu tota ohjetta... 

Muista lapsen mieli vaikka ruumis kuihtuis pois. -Ellinoora
- xsubbi
- Viestit: 2440
- Liittynyt: 19.07.2009 12:45
- Kielet: Suomi ja Fingelska
- Multiplayer tunnuksesi?: Xsubbi [FIN]
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
- Paikkakunta: Vaatekaapissasi
Re: Renki modi!! Saksalainen
Eli toimiiko fendt ja minne siinä patchissa tulleet jutut laitetaan? 

-
- Kunniakäyttäjä
- Viestit: 4417
- Liittynyt: 29.06.2009 16:56
- Multiplayer tunnuksesi?: S!mulation
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Re: Renki modi!! Saksalainen
Elikkäs minä sain toimimaan pelin omat fendtit.. Ohjetta voin laittaa kun on kokkeita menny ohi, nyt ei ehi oikein kunnolla oleen koneel..
- Valtra_S352
- Kunniakäyttäjä
- Viestit: 3094
- Liittynyt: 16.08.2009 09:41
- Multiplayer tunnuksesi?: Valtra_S352
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Re: Renki modi!! Saksalainen
Helppo tuo on modi-traktoriin laittaa, testailen pikapuolin toimivuutta.
- xsubbi
- Viestit: 2440
- Liittynyt: 19.07.2009 12:45
- Kielet: Suomi ja Fingelska
- Multiplayer tunnuksesi?: Xsubbi [FIN]
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
- Paikkakunta: Vaatekaapissasi
Re: Renki modi!! Saksalainen
Laitoitko ne tonne c:
simulator2009
data
venichles
... 





- Valtra6550
- Moderaattori
- Viestit: 2531
- Liittynyt: 15.04.2009 19:47
- Kielet: English
- Multiplayer tunnuksesi?: Aarxi[FIN]
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
- Paikkakunta: Kotka
Re: Renki modi!! Saksalainen
Sain toimii muuten,Paitsi että kun tulee se että pitäs painaa F9,Niin se ylä-neuvontataulukko alkaa vilkkua ja en saa sitä F9:ä painettua....
Mikä vikana? 



Finland team of LS09 2009 ®
Valvoja
Copyright (C) Valtra6550,All Rights Reserved.
- xsubbi
- Viestit: 2440
- Liittynyt: 19.07.2009 12:45
- Kielet: Suomi ja Fingelska
- Multiplayer tunnuksesi?: Xsubbi [FIN]
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
- Paikkakunta: Vaatekaapissasi
Re: Renki modi!! Saksalainen
Kerro mitä laitoit ja mihin?
Re: Renki modi!! Saksalainen
Laitetaas tämmönen pikaohje, en tiiä saako kukaan tästäkään selvää, mutta kuitenkin.
1.DataS-kansio pelin kansioon
2.Pelin kansio/data/vehicleTypes.xml -tiedostoon seuraavat:
<type name="tractor" className="Vehicle" filename="dataS/scripts/vehicles/Vehicle.lua">
<specialization name="motorized" />
<specialization name="steerable" />
<specialization name="hirable" />
<specialization name="aiTractor" />
<specialization name="pathTractor" /> <----lisää tämä rivi
</ type>
<type name="combine" className="Vehicle" filename="dataS/scripts/vehicles/Vehicle.lua">
<specialization name="motorized" />
<specialization name="steerable" />
<specialization name="combine" />
<specialization name="hirable" />
<specialization name="aiCombine" />
<specialization name="autoCombine" /> <-----lisää tämä rivi
</ type>
3.Mods-kansioon Path-tractor -kansio
4.Muutokset traktoriin:
modDesc.xml: lisää <specialization name="pathTractor" /> siihin missä on samannäkösiä rivejä
5.Muutokset puimuriin:
modDesc.xml: lisää <specialization name="autoCombine" />
(jotain, esim Lexion600Combine).xml: lisää <autoCombine pipeOffset="1" /> ei niin suurta väliä mihin kohtaan, jonnekin keskelle
tyhjään väliin
Pitäisi toimia, korjatkoon joku jos unohdin jotain.
Vinkkejä: Ei ole idioottivarma systeemi, kannattaa reitittää loppupiste lähelle alkupistettä, ettei jää jumiin, esim. rakennuksen taakse.
Jotta tulisi hakemaan puimurilta viljaa, pitää valita inforuudun ylimmälle riville pathin sijaan combi tai jotain sinne päin.
1.DataS-kansio pelin kansioon
2.Pelin kansio/data/vehicleTypes.xml -tiedostoon seuraavat:
<type name="tractor" className="Vehicle" filename="dataS/scripts/vehicles/Vehicle.lua">
<specialization name="motorized" />
<specialization name="steerable" />
<specialization name="hirable" />
<specialization name="aiTractor" />
<specialization name="pathTractor" /> <----lisää tämä rivi
</ type>
<type name="combine" className="Vehicle" filename="dataS/scripts/vehicles/Vehicle.lua">
<specialization name="motorized" />
<specialization name="steerable" />
<specialization name="combine" />
<specialization name="hirable" />
<specialization name="aiCombine" />
<specialization name="autoCombine" /> <-----lisää tämä rivi
</ type>
3.Mods-kansioon Path-tractor -kansio
4.Muutokset traktoriin:
modDesc.xml: lisää <specialization name="pathTractor" /> siihin missä on samannäkösiä rivejä
5.Muutokset puimuriin:
modDesc.xml: lisää <specialization name="autoCombine" />
(jotain, esim Lexion600Combine).xml: lisää <autoCombine pipeOffset="1" /> ei niin suurta väliä mihin kohtaan, jonnekin keskelle
tyhjään väliin
Pitäisi toimia, korjatkoon joku jos unohdin jotain.
Vinkkejä: Ei ole idioottivarma systeemi, kannattaa reitittää loppupiste lähelle alkupistettä, ettei jää jumiin, esim. rakennuksen taakse.
Jotta tulisi hakemaan puimurilta viljaa, pitää valita inforuudun ylimmälle riville pathin sijaan combi tai jotain sinne päin.
Re: Renki modi!! Saksalainen
Tästä on tehty exe.versio joka kannattaa ladata http://uploaded.to/file/ogge2e
Exe.version kaveriks tarvii ladata ylläoleva kyseinen modi,josta kopioidaa DataS-kansio ja asennetaan sitten koko homma exe.version ohjeiden mukaan.
Tämä toimii vain alkuperäisissä traktoreissa,puimureissa ja kärryissä,jos haluaa johonkin muuhun vehkeeseen saada toimimaan niin sitten pitää kikkailla ne muutokset yksitellen niihin haluamiinsa modeihin.
Eli:
1.lataa ylläoleva modi
2.pura sieltä talteen DataS-kansio
3.lataa exe.versio
4.asenna exe.versio mukana tulevan ohjeen mukaan
5.kopioi ja korvaa vanha DataS-kansio tuolla uudella.
Voi olla helpompikin tapa tehdä,sain ainakin ite tällä lailla toimiin oikein mukavasti kaikki vehkeet.
Exe.version kaveriks tarvii ladata ylläoleva kyseinen modi,josta kopioidaa DataS-kansio ja asennetaan sitten koko homma exe.version ohjeiden mukaan.
Tämä toimii vain alkuperäisissä traktoreissa,puimureissa ja kärryissä,jos haluaa johonkin muuhun vehkeeseen saada toimimaan niin sitten pitää kikkailla ne muutokset yksitellen niihin haluamiinsa modeihin.
Eli:
1.lataa ylläoleva modi
2.pura sieltä talteen DataS-kansio
3.lataa exe.versio
4.asenna exe.versio mukana tulevan ohjeen mukaan
5.kopioi ja korvaa vanha DataS-kansio tuolla uudella.
Voi olla helpompikin tapa tehdä,sain ainakin ite tällä lailla toimiin oikein mukavasti kaikki vehkeet.
-
- Kunniakäyttäjä
- Viestit: 1780
- Liittynyt: 29.06.2009 15:51
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Haavisto
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Re: Renki modi!! Saksalainen
Mihin toi vehicletypes pitää pistää?
Edit: Löytyi
Edit: Löytyi

Muista lapsen mieli vaikka ruumis kuihtuis pois. -Ellinoora
Re: Renki modi!! Saksalainen
Haavisto kirjoitti:mihin toi vehicletypes pitää pistää?
\pelin asennus polku\Farming-Simulator 2009\data -----> ton kansion kun avaat niin sieltä korvaat sen jo olemassa olevan vehicletypes kansion