Se asuu sitäpaitti keskustas.Erkka kirjoitti:Samaa oon akjanu takaa! Nyt vituttaa kusetajat!Maankääntäjä kirjoitti:Turha ootta traktorimies55:selta mitään kuvaa mistään...

Se asuu sitäpaitti keskustas.Erkka kirjoitti:Samaa oon akjanu takaa! Nyt vituttaa kusetajat!Maankääntäjä kirjoitti:Turha ootta traktorimies55:selta mitään kuvaa mistään...
Sillo joku 1:32 pienoosmalli leikkihuonees joka ei lähe liikkeel. :33Maankääntäjä kirjoitti:Se asuu sitäpaitti keskustas.Erkka kirjoitti:Samaa oon akjanu takaa! Nyt vituttaa kusetajat!Maankääntäjä kirjoitti:Turha ootta traktorimies55:selta mitään kuvaa mistään...
Voe vittu ku mä laitoin tollee ni sääki laitoit!traktorimies55 kirjoitti:En asu maatilal. Lue mun profiili ni ymmärrät.
Tuoki oli kusetusta?traktorimies55 kirjoitti:Sori koko forkka.
En kuseta enää.
Joo mäki laitan tollee. :3Maankääntäjä kirjoitti:Voe vittu ku mä laitoin tollee ni sääki laitoit!traktorimies55 kirjoitti:En asu maatilal. Lue mun profiili ni ymmärrät.![]()
Ja älä jaksa kusettaa lisää.
Meil on oikeesti tilä Perniös. Natikkakuski todistaa.Pelaruzi kirjoitti:Joo mäki laitan tollee. :3Maankääntäjä kirjoitti:Voe vittu ku mä laitoin tollee ni sääki laitoit!traktorimies55 kirjoitti:En asu maatilal. Lue mun profiili ni ymmärrät.![]()
Ja älä jaksa kusettaa lisää.
Meikä muka? Vai traktorimies55?Wiuwe^ kirjoitti:Taas yksi valefarmari.
Ja mää. :3Erkka kirjoitti:Täälähän rupee näitä oleen jo paljoo Mirska,valtra_mies ja traktorimies55!
Ton mää oon aina tienny! ;DDPelaruzi kirjoitti:Ja mää. :3Erkka kirjoitti:Täälähän rupee näitä oleen jo paljoo Mirska,valtra_mies ja traktorimies55!
Mulla huomenna piologia, sitte tiistaina ruohti koe.Erkka kirjoitti:Ruotin koe huomen ei vituta!