Miten saan joystickin toimimaan?
-
- Kielet: Kiina, Japani, Arabia, Espanja.
- Multiplayer tunnuksesi?: PippeliTuure
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: Miten saan joystickin toimimaan?
Kattos tämä http://www.youtube.com/watch?v=I1XYL4vPrOA
- Saemo
- Moderaattori
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
jessep. kirjoitti:Laitetaan tähän samaan, kun mulla on ratti & polkimet & 2 joystickii, niin toisesta etukuormaaja laskee ja toiseta vaihteet vaihtuu, mutta niissä traktoreissa joissa on vaihteet, niin ne ei liikukkaan polkimien kaasusta, vaan näppäimistön W:stä, mitäs teen tälle?
Niitä joissa on vaihteet nii ei mun mielestä voi ajaa ratti poljin yhistelmällä.. Korjatkaa jos olen väärässä.

- _Asd
- Viesti:
Et ole väärässäSaemo kirjoitti:jessep. kirjoitti:Laitetaan tähän samaan, kun mulla on ratti & polkimet & 2 joystickii, niin toisesta etukuormaaja laskee ja toiseta vaihteet vaihtuu, mutta niissä traktoreissa joissa on vaihteet, niin ne ei liikukkaan polkimien kaasusta, vaan näppäimistön W:stä, mitäs teen tälle?
Niitä joissa on vaihteet nii ei mun mielestä voi ajaa ratti poljin yhistelmällä.. Korjatkaa jos olen väärässä.

"nyt alkaa jarrua vasten keuliminen sujumaan!" = häntäluu paskana ja takaloksu hävinny''
Eikös muka xpadderin kautta voi laittaa kaasupolkimelle w kirjain? miun mielestä pitäs onnistua._Asd kirjoitti:Et ole väärässäSaemo kirjoitti:jessep. kirjoitti:Laitetaan tähän samaan, kun mulla on ratti & polkimet & 2 joystickii, niin toisesta etukuormaaja laskee ja toiseta vaihteet vaihtuu, mutta niissä traktoreissa joissa on vaihteet, niin ne ei liikukkaan polkimien kaasusta, vaan näppäimistön W:stä, mitäs teen tälle?
-
Niitä joissa on vaihteet nii ei mun mielestä voi ajaa ratti poljin yhistelmällä.. Korjatkaa jos olen väärässä.[/quote]
Et ole väärässä
[/quote]
Eikös muka xpadderin kautta voi laittaa kaasupolkimelle w kirjain? miun mielestä pitäs onnistua.[/quote]
Kun se on jo xpadderin kautta. Siis ei vaan toimi.
Et ole väärässä

Eikös muka xpadderin kautta voi laittaa kaasupolkimelle w kirjain? miun mielestä pitäs onnistua.[/quote]
Kun se on jo xpadderin kautta. Siis ei vaan toimi.
Farming specs:
Intel core i7 4790s
memory 8Gt DDR3 1866 mhz
nvidia geforce gtx1050Ti 4gb
Thrustmaster 300rs for steering
Thrustmaster th8a shifter for shifting
logitech rumblepad for logging
logitech extreme 3d for frontloaders
Trackir 5 for looking
Intel core i7 4790s
memory 8Gt DDR3 1866 mhz
nvidia geforce gtx1050Ti 4gb