Ei siel oo öljyä ollenkaa ni ei ihme ettei vuodaCity^ kirjoitti:Itellä taas Derbi kestäny paremmin ku yamaha.![]()
Derbissä ei vuoda keula. Yamahassa on yhesti vaihettu jo stefat ja taas vuotaa.

Ei siel oo öljyä ollenkaa ni ei ihme ettei vuodaCity^ kirjoitti:Itellä taas Derbi kestäny paremmin ku yamaha.![]()
Derbissä ei vuoda keula. Yamahassa on yhesti vaihettu jo stefat ja taas vuotaa.
Ja eri merkkinen ku Yamahassa.Töötti_miäs kirjoitti:Ei tos oo mitää erikoista, ku son USD keula.
Usd keulahan on vaan pro malleissa.Töötti_miäs kirjoitti:Yamahas tais olla paiolin keula. Ja derbeissä on vissiin marzzohin keula. (En välttämättä lausunu sitä oikein mut sinne päin)
Ainakin DRD Pro mallissa etujousituksen valmistaja on: Marzocchi.jimi555 kirjoitti:Usd keulahan on vaan pro malleissa.Töötti_miäs kirjoitti:Yamahas tais olla paiolin keula. Ja derbeissä on vissiin marzzohin keula. (En välttämättä lausunu sitä oikein mut sinne päin)
Notkonpoja mapissa kenties?Mulla sama homma vaikka levyssä ei oo minkäänlaista naarmua.valtra M 150 kirjoitti:Tietääskö kukaa mitää levyn korjaajaa Ilmajoki-Seinäjoki ku ls13:sen levys on ihan vitunmoonen naarmu ja ku pelin tallentaa niin peli kaatuu ku ei se selaasta ennemmin tehny?
Joo notkonpohjas.Ku tallentaa niin kaatuu.-Tukkijätkä kirjoitti:Notkonpoja mapissa kenties?Mulla sama homma vaikka levyssä ei oo minkäänlaista naarmua.valtra M 150 kirjoitti:Tietääskö kukaa mitää levyn korjaajaa Ilmajoki-Seinäjoki ku ls13:sen levys on ihan vitunmoonen naarmu ja ku pelin tallentaa niin peli kaatuu ku ei se selaasta ennemmin tehny?
Juu itekki saan keväällä saman kevarin, mutta eduron.Suomimies69 kirjoitti:Samperi! Ostetaan Yamaha WR 125 X mulle!(Tietysti joudun sen itse maksamaan isälleni!)
Husqvarna WR, Tm, Husaberg TE tai Ktm Exc se olla pitää!City^ kirjoitti:Juu itekki saan keväällä saman kevarin, mutta eduron.Suomimies69 kirjoitti:Samperi! Ostetaan Yamaha WR 125 X mulle!(Tietysti joudun sen itse maksamaan isälleni!)
Vähän kyllä vituttaa, mutta hyvä ku ei syö paljoo.
Ite ostan sitte omilla kesätyö rahoilla jonku Tm En, Kawasakin, hondan tai Suzukin ettei jää millekkää kotari pojille.
Joo, myös CH Racing kuluu siihen kastiin missä on Marzocchin USD, mut taka CH:ssa on hussen oma linkku.Admin kirjoitti:Ainakin DRD Pro mallissa etujousituksen valmistaja on: Marzocchi.jimi555 kirjoitti:Usd keulahan on vaan pro malleissa.Töötti_miäs kirjoitti:Yamahas tais olla paiolin keula. Ja derbeissä on vissiin marzzohin keula. (En välttämättä lausunu sitä oikein mut sinne päin)
Lisäksi taitaa olla DRD ainoa mallisto missä on ollut USD-etujousitus.
Tämä on totta, itekki ostan DT jos ostan mopon.Wiuwe^ kirjoitti:Derbi on kiinan paskaa, jossa osat ei kestä.. Sano mun sanoneen, omassa dt:ssä ei oo mikään menny rikki, kun taas kaverin derbis kokoajan sähkövikaa tms.City^ kirjoitti:Tuppurainen, miks ei derbi? Derbissä on paljo paremmat osat, ku esim. Yamahassa tai pösössä.