Ja kaikista kuvaamistani koneista, sanon sen verta että jokainen kone on sukulaisieni. Ja pahoittelut niidenkin puolesta.
Mutta otin tästä valehtelusta opikseni ja aion kunnioittaa tästä edes jokaista käyttäjää ja puhua totta!
Itte meinasin samaa sanoa.ferkuson kirjoitti:Kannattaa ehkä ottaa toi Meidän traktorit kohta pois allekirjotuksesta
474:nen 60km/hValtra_mies kirjoitti:Näinhän se on.Mutta jos joku nyt haluaa vielä kuulla tosta natikasta niin se on International 474, kulkee melkein 60 km/h ja vuosimallia en muista, mutta voin tarkistaa ja kysyä.
Siinä on maantielaatikko, sen takia menee melkein 60.Nevamies kirjoitti:474:nen 60km/hValtra_mies kirjoitti:Näinhän se on.Mutta jos joku nyt haluaa vielä kuulla tosta natikasta niin se on International 474, kulkee melkein 60 km/h ja vuosimallia en muista, mutta voin tarkistaa ja kysyä.
Ei muuten kulje.
Nimellisesti mainittu nopeus 35.1km/h
Max nopeus 38.4 km/h
(Sounds fair)
Vai onko sitä jotenki nopeutettu?
Ei mulla muuta.
Noni. Enääpä ei kukaa sulle vittuile.Valtra_mies kirjoitti:Lukekaa kaikki tämä!
Minulla Valtra_miehellä ei oikeasti ole uutta konetta, ei olla tilattu konetta enkä tiedä saanko konetta, mutta toivon mukaan jouluna. Ja isoista maatiloista sen verta että meillä ei oikeasti ole lehmätilaa vaan ollaan ihan perus pien maatila jos kaikki halusi senkin kuulla, meillä on 17 hehtaaria metsää ja vajaat 10 hehtaari peltoa. Traktoreina tällä hetkellä meillä on vain International 474, mutta tarkoituksena kun pääsen peruskoulusta niin olisi aikomus perustaa pienimuotoinen urakointi firma ja hommata joku isompi raktori. Mutta pyydän kaikilta anteeksi valehtelimistani asioista ja tuottamastani tuskasta. Mutta anteeksi kaikille foorumilaisille!
Terveisin,
Valtra_mies
Ja pyyntö oli Adminilta kertoa tosiasiat.
Kiitoksia vaa. Meillä oli ennen tätä natikkaa 574 ja huiput käsikaasu pohjas 61km/h.Valtra_mies kirjoitti:Siinä on maantielaatikko, sen takia menee melkein 60.Nevamies kirjoitti:474:nen 60km/hValtra_mies kirjoitti:Näinhän se on.Mutta jos joku nyt haluaa vielä kuulla tosta natikasta niin se on International 474, kulkee melkein 60 km/h ja vuosimallia en muista, mutta voin tarkistaa ja kysyä.
Ei muuten kulje.
Nimellisesti mainittu nopeus 35.1km/h
Max nopeus 38.4 km/h
(Sounds fair)
Vai onko sitä jotenki nopeutettu?
Ei mulla muuta.
Verkku, sinunhan pitäisi tietää, koska aikamoinen natikka tietäjä olet.
Vaarin mukaan meidän natikkaa menee pikkasen alle 60 km/h, mutta en tiedä sitten koska itse en ole vielä niin lujaa kerennyt ajamaan, mutta toivonmukaan kesällä voisi koittaa.
Taikka sille vittuillaan vielä enemmän ku se kuseti!Farmari344 kirjoitti:Noni. Enääpä ei kukaa sulle vittuile.Valtra_mies kirjoitti:Lukekaa kaikki tämä!
Minulla Valtra_miehellä ei oikeasti ole uutta konetta, ei olla tilattu konetta enkä tiedä saanko konetta, mutta toivon mukaan jouluna. Ja isoista maatiloista sen verta että meillä ei oikeasti ole lehmätilaa vaan ollaan ihan perus pien maatila jos kaikki halusi senkin kuulla, meillä on 17 hehtaaria metsää ja vajaat 10 hehtaari peltoa. Traktoreina tällä hetkellä meillä on vain International 474, mutta tarkoituksena kun pääsen peruskoulusta niin olisi aikomus perustaa pienimuotoinen urakointi firma ja hommata joku isompi raktori. Mutta pyydän kaikilta anteeksi valehtelimistani asioista ja tuottamastani tuskasta. Mutta anteeksi kaikille foorumilaisille!
Terveisin,
Valtra_mies
Ja pyyntö oli Adminilta kertoa tosiasiat.
Näinhän se on.Massey_man kirjoitti:No paljon parempi se nyt oli totuus kertoa kun kusettaa koko ajan.
Sitä saa oottaa hamaan hautaan saakka.Verkku kirjoitti:Ei puutu ku mirskan tunnustaminen.
Juu.Mattimies_ kirjoitti:Mää jo mietin että eise pv 10-38 väleillä voi mennä 100..Mutta hyvä että kerroit tosiasiat, sillain se kuuluu.