Eli tällänen, mutta vasemman puolen, vai onko se sitten molemmilla puolilla samanlainen.
Jos joltain tällänen sattuu löytymään, niin ilmotelkaa ihmeessä. Hinnasta voidaan sopia.

Myös lasin voisin ostaa, mutta en välttämättä tarvitse.
AD tai IKH myy Fordiin edullisesti osia.tratorimies kirjoitti:Eikä kellään olisi myydä tämmöstä, olisi todella kova tarve.
Tiedän, mutta noita lasien tiivisteita ne ei myy, ainakaa 7000:see.Maankääntäjä kirjoitti:AD tai IKH myy Fordiin edullisesti osia.tratorimies kirjoitti:Eikä kellään olisi myydä tämmöstä, olisi todella kova tarve.
Kiitoksia, ootki siis ostanu niitä lasien tiivisteitä?Valmet 705 turbo kirjoitti:Sieltä löytyy salmen ismolta haapajärveltäsieltä oon monestikki ostanu tohon 3000 foortiin.
Kysymällä selviää.Temekki kirjoitti:Ite tarvisin fiat 680H takalasiin onkohan kyseisessä paikassa haapajärvellä fiiuun tiivistettä?
Sieltä olen itse ostanu tohon 605:seen valmettiini.tratorimies kirjoitti:Kiitoksia, ootki siis ostanu niitä lasien tiivisteitä?Valmet 705 turbo kirjoitti:Sieltä löytyy salmen ismolta haapajärveltäsieltä oon monestikki ostanu tohon 3000 foortiin.