Se on siellä missä ne massikat kuuluuki olla

ei se oo mikään t190:pi!san1 kirjoitti:linkii tosta t190 sestä
German Truck Simulator.plowmen kirjoitti:Mikä peli toi ylipäätänsä on?
Kerrankinplowmen kirjoitti:Tulipas vastaus äkkiä.
Onko tuo kärry modi?? ku ittelä ei oo viel eteen osunu tuollain...Traktori_Mies kirjoitti:Tässä teille PRO:ta
Modihan tuo..Jannuzki kirjoitti:joillaki louhosmontuilla on tommosia kärryjä.ja missäpäin tuos pelis sataa lunta?? itellä ei oo sattunu viel lunta vastaan. tai no aika vähän mä oon tuota vasta pelannukkin
mistäs noita modeja sais ladattua tohon peliin?_Asd kirjoitti:Modihan tuo..Jannuzki kirjoitti:joillaki louhosmontuilla on tommosia kärryjä.ja missäpäin tuos pelis sataa lunta?? itellä ei oo sattunu viel lunta vastaan. tai no aika vähän mä oon tuota vasta pelannukkin
Meneppä käymään tuolla ---> http://etsfin.phpbb.fi/ <--- pitää rekata sieltä löytyy skinejä/rekkoja/kärryjä kaikkiin rekkapeleihin.Jannuzki kirjoitti:mistäs noita modeja sais ladattua tohon peliin?_Asd kirjoitti:Modihan tuo..Jannuzki kirjoitti:joillaki louhosmontuilla on tommosia kärryjä.ja missäpäin tuos pelis sataa lunta?? itellä ei oo sattunu viel lunta vastaan. tai no aika vähän mä oon tuota vasta pelannukkin
Tänne saa kuules pistää mistä vaan kuvia !valtra6250 kirjoitti:Miks hemmetis laitatte rekkapeli kuvan sillä täähän oli LS09iä varten
Pidä ny prkl se naamas jo kiinni!valtra6250 kirjoitti:Miks hemmetis laitatte rekkapeli kuvan sillä täähän oli LS09iä varten
jeesus
-Motokuski
valtra6250 kirjoitti:Miks hemmetis laitatte rekkapeli kuvan sillä täähän oli LS09iä varten
jeesus
-Motokuski
Vaikka oletkin mode,Niin tuo oli jo varoituksen arvoinen...Traktori_Mies kirjoitti:Pidä ny prkl se naamas jo kiinni!valtra6250 kirjoitti:Miks hemmetis laitatte rekkapeli kuvan sillä täähän oli LS09iä varten
jeesus
-Motokuski