Tästä oudosta kokemuksesta on kaks vuotta kohta. Olin sillon kesätöissä tuossa isolla maitotilalla tuossa vähän matkan päässä ja oli viikonloppu. Ja mulla oli aamulla navetta vuoro. Tyttöystävä oli täällä meillä sen viikonlopun ja sillon yöllä vasta sattuki kummia. Joskus puolen yön maissa tuli kylmiä väreitä jostaki syystä ja hetken päästä tyttöystävä tarttu kovasti kiinni. Puoli unessa ihmettelin ,että mitä nyt vaa en sitte aukassu silmiä. Mutta nyt vasta kummaksi menee portaikosta kuuluu joku ihme paukahus ja hetkenpäästä lähti katkasia vikanen tv itekseen päälle jota se ei koskaan aiemmin ollut tehnyt ja melkeen samantien aukes myöskin pöytäkone. Joka oli jäänyt lepotilaan ja yleensä sekään ei itekseen lepotilasta aukene. Pomppasin äkkiä sängystä ylös ja kävin vetelemäs roikkien töpsölit pistokkeista pois ja kävin portaikon kattomassa. Tyttöystävää pelotti ihan hirveesti itekki olin vähä ,että mitä helevettiä. Kerroin lypsäjille tapahtuneesta ja neki ihmetteli aikalailla..

Nykyään on nuo katkasialliset jatkoroikat ja telkkariki lähti hävitykseen. Ei oikeestaan koskaan oo mitään noin outoa sattunut tai en ainakaan muista.

- Vakityö, putkitehtaan lähettämössä.
- Metsä, maatalous ja koneharrastaja.