Ja sinne menee kaikki muutkin modit

Ja ei todellakaan saa ajaa nuota pois lavetilta

Meneeks mappikin tonne?? E: Sain toimii kyllä kun lähtee mootoritielle kyllä luisuuTraktori_Mies kirjoitti:C:/--> Users --> "Käyttäjä" --> Tiedostot --> German Truck Simulator --> MOD Sinne kansioon pistät sen (siis tuonne "mod" kansioon)
Ja sinne menee kaikki muutkin modit![]()
Ja ei todellakaan saa ajaa nuota pois lavetiltaMutta oishan se siistii
Olisko herkkyys liian äkäsellä? kokeile laittaa ainoastaan yhtä liukusäädintä kerrallaan siellä peliasetuksissa. (steering sensitivy=herkkyys)_Asd kirjoitti:Moroska taas sain ratin toimii muttakun käännä vähäsen se pyörii pelissä melkeen ympäri kokoratti vaikka kuinka oon yrittäny säädellä ja väänellä mikä auttais???
Kokeilen toivottavasti saan toimiii että ois realistisempaa..Jartsa_84 kirjoitti:Olisko herkkyys liian äkäsellä? kokeile laittaa ainoastaan yhtä liukusäädintä kerrallaan siellä peliasetuksissa. (steering sensitivy=herkkyys)_Asd kirjoitti:Moroska taas sain ratin toimii muttakun käännä vähäsen se pyörii pelissä melkeen ympäri kokoratti vaikka kuinka oon yrittäny säädellä ja väänellä mikä auttais???
sun pitää mennä sinne misä on mods kansio ja config.cfg tai joku vastaava ja sieltä konsole ja developer kohtiin "1" 0:llien tilalle, ja sit "½" napista avaat konsolen ja kirjoitat cheat money ja saat 500k.._Asd kirjoitti:Sori tp..Mutta miten tässä saa laitettuu tilille rahaa enemmän kun en tiie tiiän kyl miten ets mut en tähä ku haluisin jo oman firman kun rahaa 56 dollaria
Elikkä ihan samalla tavalla kuin ETSMuskeli_ kirjoitti:sun pitää mennä sinne misä on mods kansio ja config.cfg tai joku vastaava ja sieltä konsole ja developer kohtiin "1" 0:llien tilalle, ja sit "½" napista avaat konsolen ja kirjoitat cheat money ja saat 500k.._Asd kirjoitti:Sori tp..Mutta miten tässä saa laitettuu tilille rahaa enemmän kun en tiie tiiän kyl miten ets mut en tähä ku haluisin jo oman firman kun rahaa 56 dollaria
Kyllä sain toimii kun menee Tiedostotvaltra6250 kirjoitti:Elikkä ihan samalla tavalla kuin ETSMuskeli_ kirjoitti:sun pitää mennä sinne misä on mods kansio ja config.cfg tai joku vastaava ja sieltä konsole ja developer kohtiin "1" 0:llien tilalle, ja sit "½" napista avaat konsolen ja kirjoitat cheat money ja saat 500k.._Asd kirjoitti:Sori tp..Mutta miten tässä saa laitettuu tilille rahaa enemmän kun en tiie tiiän kyl miten ets mut en tähä ku haluisin jo oman firman kun rahaa 56 dollaria
Onko modeja?=viallinen modi, Riittääkö napsut koneessa?=tietokone vastaa minimi määrityksiä.City^ kirjoitti:ku meen pelliin sitte painan new game ja tullee se lattaus homma nii se lagittaa yhteen kohtaan mikä vikana?
Njoo tottakai..MasseyFerguson4245 kirjoitti:pystyykö tuota pelata windows seiskassa
Siinä on tunnin rajaMasseyFerguson4245 kirjoitti:miksen mä voi pelata demoa enää
ei saa laittaa linkkiä kun tulee pannia ja ei sais tupla postataMasseyFerguson4245 kirjoitti:no jos joku antaa linkin ware versioon mihin ei tarvii laittaa nimiä ja sun muuta
Nyt loppu tuo waretuksesta puhuminen tähän paikkaan! ostaMasseyFerguson4245 kirjoitti:no jos joku antaa linkin ware versioon mihin ei tarvii laittaa nimiä ja sun muuta
Jätätkö modeille tuon?_Asd kirjoitti:Nyt loppu tuo waretuksesta puhuminen tähän paikkaan! ostaMasseyFerguson4245 kirjoitti:no jos joku antaa linkin ware versioon mihin ei tarvii laittaa nimiä ja sun muuta
No jätän mut oon aina ekana sanomassa... en voi mitään että yritän auttaa foorumia.plowmen kirjoitti:Jätätkö modeille tuon?_Asd kirjoitti:Nyt loppu tuo waretuksesta puhuminen tähän paikkaan! ostaMasseyFerguson4245 kirjoitti:no jos joku antaa linkin ware versioon mihin ei tarvii laittaa nimiä ja sun muuta
No jos tarkkoja ollaan niin et ainakaan tässä aiheessa_Asd kirjoitti:No jätän mut oon aina ekana sanomassa... en voi mitään että yritän auttaa foorumia.plowmen kirjoitti:Jätätkö modeille tuon?_Asd kirjoitti: Nyt loppu tuo waretuksesta puhuminen tähän paikkaan! osta