Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13
Alueen säännöt
§1 Alue on tarkoitettu ainoastaan ohjeiden ja oppaiden julkaisuun.
§1.1 Ongelmat & Ratkaisut alueelle pääset tästä.
Kiitos.
§1 Alue on tarkoitettu ainoastaan ohjeiden ja oppaiden julkaisuun.
§1.1 Ongelmat & Ratkaisut alueelle pääset tästä.
Kiitos.
-
- Viestit: 960
- Liittynyt: 20.06.2011 15:52
- Multiplayer tunnuksesi?: Juhijeejee
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13
No en minäkää oo enne tehny mut hyvi onnistu.
i7-4770k, gtx 780, 16gb ram, 250gb SSD + 3tb HDD
-
- Viestit: 112
- Liittynyt: 20.01.2011 07:13
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Multiplayer tunnuksesi?: Fiatexpert
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Paikkakunta: Jyrkkä
Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13
Vois silti..
- Simppa
- Viestit: 4635
- Liittynyt: 24.05.2012 13:53
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13
Kyllä kyllä.. Kuvahan kertoo enemmäin kuin 100 Sanaa. Että eikös tästä jonkun pitäisi tehdä Kuvasarja tai video?
Viimeksi muokannut Simppa, 28.10.2012 20:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Wiuwe^
- Viestit: 1963
- Liittynyt: 27.06.2011 16:32
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: WiuweFIN
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Paikkakunta: Turku
- Viesti:
Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13
Nopia suomenkielinen käännös:
1. Avaa modDesc.xml
2. Etsi modDescistä kohta: <modDesc descVersion="4"> ja korvaa se: <modDesc descVersion="9"> Sijaitsee tiedoston yläosassa.
3. Etsi kohta: <image active="store.png"/> Ja korvaa se: <image active="store.png" brand="brand.png"/>
brand.png on kyseisen merkin logo joka tulee store kuvan alapuolelle, sitä ei ole pakko laittaa eli tämän kohdan voi skipata.
4. Lisää seuraava kohta: <dailyUpkeep>95</dailyUpkeep> seuraavan kohdan alapuolelle: <price>***</price> ja valitse mikä on päivittäinen ylläpito koneelle.
5. Lisää seuraava kohta <brand>$l10n_shopItemBrand_deutz</brand> seuraavan kohdan alapuolelle <xmlFilename>mod.xml</xmlFilename> ja muuta merkki oikeaksi. Merkkiä ei tarvitse muuttaa, peli ei välttämättä toimi, jos merkiksi muttaa esim. Valtra.
6. Lisää seuraava kohta <machineType>tractors</machineType> seuraavan kohdan alapuolelle <brand>$l10n_shopItemBrand_deutz</brand> ja muuta koneen/työkalun kategoria oikeaksi. Tätä ei tarvitse tehdä, esim jos laitat tähän esim Kylvökone, peli ei välttämättä toimi.
2. Pakokaasu(??)tiedostot. Löydät tämän yleensä koneen scripts kansiosta. Tiedoston nimi yleensä on: particleSystemShader.xml
1 Etsi kohta: <CustomShader version="1" classRequirement=""> ja muuta se: <CustomShader version="2" classRequirement=""> Muuta siis 1 -> 2
3. Koneen i3d tiedosto.
1. Avaa koneen i3d tiedosto esim. Muistiolla (Notepad) ja etsi kohta <Export program="GIANTS Editor" version="4.1.9"/> muuta se: <Export program="GIANTS Editor" version="5.0.1"/>
Logi tiedostossa voi esiintyä seuraavakohta, mutta siitä ei tarvitse välittää.
Warning (performance): Raw texture format
Kaikki modit eivät toimi tällä ohjeella mutta useimmat toimivat.
©Wiuwe
1. Avaa modDesc.xml
2. Etsi modDescistä kohta: <modDesc descVersion="4"> ja korvaa se: <modDesc descVersion="9"> Sijaitsee tiedoston yläosassa.
3. Etsi kohta: <image active="store.png"/> Ja korvaa se: <image active="store.png" brand="brand.png"/>
brand.png on kyseisen merkin logo joka tulee store kuvan alapuolelle, sitä ei ole pakko laittaa eli tämän kohdan voi skipata.
4. Lisää seuraava kohta: <dailyUpkeep>95</dailyUpkeep> seuraavan kohdan alapuolelle: <price>***</price> ja valitse mikä on päivittäinen ylläpito koneelle.
5. Lisää seuraava kohta <brand>$l10n_shopItemBrand_deutz</brand> seuraavan kohdan alapuolelle <xmlFilename>mod.xml</xmlFilename> ja muuta merkki oikeaksi. Merkkiä ei tarvitse muuttaa, peli ei välttämättä toimi, jos merkiksi muttaa esim. Valtra.
6. Lisää seuraava kohta <machineType>tractors</machineType> seuraavan kohdan alapuolelle <brand>$l10n_shopItemBrand_deutz</brand> ja muuta koneen/työkalun kategoria oikeaksi. Tätä ei tarvitse tehdä, esim jos laitat tähän esim Kylvökone, peli ei välttämättä toimi.
2. Pakokaasu(??)tiedostot. Löydät tämän yleensä koneen scripts kansiosta. Tiedoston nimi yleensä on: particleSystemShader.xml
1 Etsi kohta: <CustomShader version="1" classRequirement=""> ja muuta se: <CustomShader version="2" classRequirement=""> Muuta siis 1 -> 2
3. Koneen i3d tiedosto.
1. Avaa koneen i3d tiedosto esim. Muistiolla (Notepad) ja etsi kohta <Export program="GIANTS Editor" version="4.1.9"/> muuta se: <Export program="GIANTS Editor" version="5.0.1"/>
Logi tiedostossa voi esiintyä seuraavakohta, mutta siitä ei tarvitse välittää.
Warning (performance): Raw texture format
Kaikki modit eivät toimi tällä ohjeella mutta useimmat toimivat.
©Wiuwe
Viimeksi muokannut Wiuwe^, 28.10.2012 20:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
'Lääkärintodistukses lukee: Turkulainen, muuten terve'
<KuusNelia> Ännän modit on ihan perkeleestä
<KuusNelia> Ännän modit on ihan perkeleestä
- Ruzi
- Moderaattori
- Viestit: 7984
- Liittynyt: 07.04.2011 15:48
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
- Paikkakunta: Ristijärvi / Ruukki
Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13
Voi kiitos. :3333333333333
- Oltzu
- Moderaattori
- Viestit: 741
- Liittynyt: 26.02.2011 13:09
- Kielet: Suomi, Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Oltzu
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Paikkakunta: Siikalatva
Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13
Kannattaa kopioida nuo shaderit sieltä mihin o pelin asentanu, itellä ei ainakkaa toimi tuo ykkösen muuttaminen kakkoseksi.2. Pakokaasu(??)tiedostot. Löydät tämän yleensä koneen scripts kansiosta. Tiedoston nimi yleensä on: particleSystemShader.xml
1 Etsi kohta: <CustomShader version="1" classRequirement=""> ja muuta se: <CustomShader version="2" classRequirement=""> Muuta siis 1 -> 2
- Wiuwe^
- Viestit: 1963
- Liittynyt: 27.06.2011 16:32
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: WiuweFIN
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Paikkakunta: Turku
- Viesti:
Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13
Kyl mul ainaki toimiOltzu kirjoitti:Kannattaa kopioida nuo shaderit sieltä mihin o pelin asentanu, itellä ei ainakkaa toimi tuo ykkösen muuttaminen kakkoseksi.2. Pakokaasu(??)tiedostot. Löydät tämän yleensä koneen scripts kansiosta. Tiedoston nimi yleensä on: particleSystemShader.xml
1 Etsi kohta: <CustomShader version="1" classRequirement=""> ja muuta se: <CustomShader version="2" classRequirement=""> Muuta siis 1 -> 2
'Lääkärintodistukses lukee: Turkulainen, muuten terve'
<KuusNelia> Ännän modit on ihan perkeleestä
<KuusNelia> Ännän modit on ihan perkeleestä
- Oltzu
- Moderaattori
- Viestit: 741
- Liittynyt: 26.02.2011 13:09
- Kielet: Suomi, Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Oltzu
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Paikkakunta: Siikalatva
Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13
Nöjöö, mut iha vaa kannatvuuen kannalta, ku kyllä siellä aika varmasti o moni muuki numero/merkki eri ku vanhassa shaderissa.Wiuwe^ kirjoitti:Kyl mul ainaki toimiOltzu kirjoitti:Kannattaa kopioida nuo shaderit sieltä mihin o pelin asentanu, itellä ei ainakkaa toimi tuo ykkösen muuttaminen kakkoseksi.2. Pakokaasu(??)tiedostot. Löydät tämän yleensä koneen scripts kansiosta. Tiedoston nimi yleensä on: particleSystemShader.xml
1 Etsi kohta: <CustomShader version="1" classRequirement=""> ja muuta se: <CustomShader version="2" classRequirement=""> Muuta siis 1 -> 2
E: Tarkistin asian ei siel oo ku muutama sana eri, mutta ilmeisesti niilläkin on vaikutusta, ku mulla ei toiminu.
- Simppa
- Viestit: 4635
- Liittynyt: 24.05.2012 13:53
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13
Kiitos ohjeista Wiuwe! Kohta mennään peliin nähdään onnistuinko
E: Tää kone ei liiku mihinkää ja äänet bugii pahast.
E: Tää kone ei liiku mihinkää ja äänet bugii pahast.
- Sub
- Viestit: 1027
- Liittynyt: 19.04.2012 17:33
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Paikkakunta: ESMAA
Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13
Mikähän tässä nyt on tein kaikki ohjeidein mukaan.
1. Saan käyntiin.
2. Liikutan kameraa kohta tökkää.
3 Sitte peli tilttaa ei tapahtu mitään mutta peli on käynnissä.?
1. Saan käyntiin.
2. Liikutan kameraa kohta tökkää.
3 Sitte peli tilttaa ei tapahtu mitään mutta peli on käynnissä.?
Mankimies on herrasmies!
-
- Viestit: 960
- Liittynyt: 20.06.2011 15:52
- Multiplayer tunnuksesi?: Juhijeejee
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13
Nii jos tällä tavala siirtää ls11--->ls13 niin niissä joissakin koneissa on bugeja.
i7-4770k, gtx 780, 16gb ram, 250gb SSD + 3tb HDD
- Traktorimies_
- Viestit: 4058
- Liittynyt: 01.02.2012 16:33
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, ranska
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13
Mullaki kävi yhden Foortin kanssa samanlai.Pendis kirjoitti:Mikähän tässä nyt on tein kaikki ohjeidein mukaan.
1. Saan käyntiin.
2. Liikutan kameraa kohta tökkää.
3 Sitte peli tilttaa ei tapahtu mitään mutta peli on käynnissä.?
-
- Viestit: 960
- Liittynyt: 20.06.2011 15:52
- Multiplayer tunnuksesi?: Juhijeejee
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13
Onko kukaan kokeillu convertata kauhaa? Yritin kuikkaa, mutta pelissä ostaa niin on puoliks maan alla, eikä sitä saa kiinni trakuun.
i7-4770k, gtx 780, 16gb ram, 250gb SSD + 3tb HDD
-
- Kunniakäyttäjä
- Viestit: 4894
- Liittynyt: 12.11.2009 11:52
- Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi.
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Karttaobjektit
- Paikkakunta: Etelä-karjala
Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13
Pelaus taito ei vaikuta modien siirtämiseen.zeizei__ kirjoitti:Eikö joku vois laittaa vaikka kuvaa tästä operaatiosta tänne niin kaikki löytäs oikeat jutut ja olis puolet nopeampaa ja helpompaa. ANTEEKS KUN EI JOTKUT OLE ENNEN TÄLLÄISTÄ TEHNEET NIINKUN TE PRO PELAAJAT!
- Lsplayer
- Viestit: 1092
- Liittynyt: 08.02.2011 17:35
- Kielet: suomi englantti
- Multiplayer tunnuksesi?: Lsplayer[FIN]
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Paikkakunta: E-P
Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13
1 Etsi kohta: <CustomShader version="1" classRequirement="">[/u] ja muuta se: <CustomShader version="2" classRequirement=""> Muuta siis 1 -> 2
Toi voi myös lukea näin <?xml version="2.0"
Toi voi myös lukea näin <?xml version="2.0"
By:Ventti
Voin auttaa kaikessa omien taitojen mukaan.
Voin auttaa kaikessa omien taitojen mukaan.
Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13
Miten siirretään ls09 ls11?
-
- Viestit: 2100
- Liittynyt: 28.02.2012 17:04
- Kielet: Suomi,Ruotsi ja Englanti.
- Multiplayer tunnuksesi?: Viki
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Paikkakunta: --
Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13
Mistä löytyy toi "modDesc.xml" ?
-
- Viestit: 1424
- Liittynyt: 19.09.2011 14:50
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13
Purat modin zipin ja sieltä ettit sen ja avaat sen notepadilla.--viki-- kirjoitti:Mistä löytyy toi "modDesc.xml" ?
-
- Viestit: 2100
- Liittynyt: 28.02.2012 17:04
- Kielet: Suomi,Ruotsi ja Englanti.
- Multiplayer tunnuksesi?: Viki
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Paikkakunta: --
Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13
Juu, kiitos.98Farminggame kirjoitti:Purat modin zipin ja sieltä ettit sen ja avaat sen notepadilla.--viki-- kirjoitti:Mistä löytyy toi "modDesc.xml" ?
- Traktorimies_
- Viestit: 4058
- Liittynyt: 01.02.2012 16:33
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, ranska
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13
Mitä laitetaan tohon machineType kohtaan, jos kyseessä on kylvökone?
-
- Viestit: 3326
- Liittynyt: 19.05.2012 17:08
- Paikkakunta: Erittäin lähellä ei mitään.
- Viesti:
Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13
<machinetype:seeders:machinetype>
Noin mulla luki kun katoin xmllää
Noin mulla luki kun katoin xmllää
Suora putki on kaiken A ja O.
- Traktorimies_
- Viestit: 4058
- Liittynyt: 01.02.2012 16:33
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, ranska
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13
Jos modin kansiossa ei ole tota particlesystem juttua, niin mistä sen sitte löytää?Oltzu kirjoitti:No esim. ParticleSystemShader.xml löytyy jos ei oo muuttanu asennuspaikkaa nii:Ja sitä tarvii esim. kärryn kippaus "pölyissä" jne. Toivottavasti selvensi.Koodi: Valitse kaikki
C:/Program Files(86x)/Giants Software/Farming Simulator 2013/data/maps/particleSystems
-
- Viestit: 960
- Liittynyt: 20.06.2011 15:52
- Multiplayer tunnuksesi?: Juhijeejee
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13
Ei sitä tarvii tehä jos sitä ei löyvy.
i7-4770k, gtx 780, 16gb ram, 250gb SSD + 3tb HDD
- Traktorimies_
- Viestit: 4058
- Liittynyt: 01.02.2012 16:33
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, ranska
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13
Jaa, mutta valot ei toimi, jos tätä ei tee, ainakaa muissa modeissa, joita oon konvertanu.juhijeejee kirjoitti:Ei sitä tarvii tehä jos sitä ei löyvy.
-
- Viestit: 26
- Liittynyt: 01.03.2011 16:57
- Kielet: suami ja englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: tuni
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Paikkakunta: Ilmajoki
Re: Kuinka konvertataan modeja LS11-LS13
Mikähän tittu tos on ku ei voi muokata tota moddesck.xml tiedostoja notepadis Osaako joku helpata ???